Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita naisia, jotka haluavat miehen elämäänsä, mutta eivät vaan saa?

Vierailija
07.04.2024 |

Mikä teillä on syynä?

Minulla se, että mun suuntaan ei tehdä aloitteita enkä itse enää halua tehdä niitä. Voi olla myös, että olen jotenkin epämiellyttävä miesten silmissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla...

Vierailija
2/7 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita jotka haluavat jotain mutta eivät viitsi tehdä mitään asian eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin jahtaa nainen, mutta hänen ulkonäkönsä omaa vastenmielisiä piirteitä, joten teeskentelen, että en tajua hänen edes jahtaavan minua. Kyllä ainakin joillakin miehillä on varaa torjua joitakin naisia, tiedoksi vaan. Vastenmielisyys voi jopa olla niin voimakasta, että mies odottaa vaikka yksin parempaa naista saataville.

Vierailija
4/7 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tykkää ylipainoisista naisista joilla on ihraset jalat ja pylly.

Vierailija
5/7 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tykkää ylipainoisista naisista joilla on ihraset jalat ja pylly.

Eivätkä liian laihoista, pitkistä, rumista, lyhythiuksisista, yh-äideistä, siivoojista, pienirintaisista, tasapaksuista jne. Lista on loputon.

Vierailija
6/7 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuka tahansa mies kelpaisi minulle, saisin miehen elämääni vaikka heti. 

Ongelmani on siinä, että en kykene saamaan niitä miehiä, joista olen itse kiinnostunut. Ulkonäköni ei vaan yksinkertaisesti riitä, kyseiset miehet pystyvät saamaan paljon paremman näköisiäkin naisia kuin minä, joten miksi he tyytyisivät minuun. 

Vierailija
7/7 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin jahtaa nainen, mutta hänen ulkonäkönsä omaa vastenmielisiä piirteitä, joten teeskentelen, että en tajua hänen edes jahtaavan minua. Kyllä ainakin joillakin miehillä on varaa torjua joitakin naisia, tiedoksi vaan. Vastenmielisyys voi jopa olla niin voimakasta, että mies odottaa vaikka yksin parempaa naista saataville.

No hyi. Vain tosipaska rupeaa vähänkään vastenmielisen kanssa tapailemaan, sinä puhut kuin pitäisi olla oikein erityisen hirveä ettet ala.