Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hallituksen leikkaukset ovat vaikuttaneet sinun elämäsi?

Vierailija
07.04.2024 |

Olisi mukava kuulla, miten hallituksen leikkaukset ovat vaikeuttaneet sinun elämääsi?

Kommentit (317)

Vierailija
281/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja meni keväällä konkurssiin. Olen nyt työttömänä ja koska olen ollut osa-aikatyössä, säästöön ei ole jäänyt mitään nousevien hintojen takia (olen aina asunut yksin ja vastaan taloudestani yksin). Kun asumistukikin tipahti 100€, niin nyt olen ensimmäistä kertaa elämässäni hakemassa toimeentulotukea sille ajalle, kunnes taas työllistyn - ja toivottovasti työllistyn! Jos ei Suomessa, niin jossain muualla. Olen valmis muuttamaan toiseen maahan.

Vierailija
282/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla ole vaikuttanut. Olen ikäihminen ja ollut työeläkkeellä kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään tukia, mutta ruokakaupassa ja tankilla näkyy kaiken kallistuminen

Vierailija
284/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt mitenkään. En ole köyhäin avulla elelijä. Olen töissä ja palkka juoksee.

Vierailija
285/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tukia koska käyn  TÖISSÄ!

Vierailija
286/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta.

Vierailija
287/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi muuttua? Palkka tulee tilille kuten ennenkin. Laskut maksetaan kuten ennenkin. Kaupasta haetaan mitä tarvitaan kuten ennenkin.

Vierailija
288/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva Suomessa elää tuilla. Kokopäivätyöttömät vauvapalstaajat eivät edusta Suomea.

Vierailija
289/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun hakemaan toimeentulotukea, jota ei KELA:n hitauden takia saa koskaan ajoissa, joten toimeentulo on tiukilla. Hirveä stressi siitä joka kuukausi!, Pienet ansiotulot plus soviteltu päiväraha, sairastelua takana

Pahinta on kuitenkin 50 prosentin leikkuri joka iskee muutaman satasenkin pieniin ansiotuloihin

Vierailija
290/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja elätän itse itseni, vaikutukset tasan pyöreä nolla. TÖIHIM! meno kannattaa teillekin demariharpuille. Joo joo, tiedetään kyllä että on ylivoimainen tehtävä teidän kohdalla, mutta yrittäisitte edes kerrankin...

Vierailija
291/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laski asumistuki. Nyt haen toimeentulotukea, joka on itse asiassa suurempi kuin ennen. Olen tuloton, koska odotan eläkepäätöstä. Jos sen saan  niin siihen eivät leikkurit ole koskeneet, kuten eivät eläkkeensaajan asumistukeenkaan. Opiskelevia nuoriani joudun auttamaan enemmän, jos ja kun asumistuki muuttuu asumislisäksi.

Vierailija
292/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoan, bensan, kiinteistöveron ja palveluiden hintoja nostettu, joten eläkkeellä ei saa ostettua kuten ennen. Eläkkeiden indeksijäädytyksen jälkeen vieläkin vähemmän. 

Bensan hinta selvästi alempi nyt,hinta pudonnut lähes Euron,mitä oli kalleimmillaan,Siis Sannan hallituksen aikaan.

Vierailija
293/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään tukia, mutta ruokakaupassa ja tankilla näkyy kaiken kallistuminen

Puhut soopaa,et omista autoa,jos näin väität.

Vierailija
294/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki halpenee. Korot laskee, polttoaine halpenee, osakkeet halpenee, ..., johtuuko hallituksen leikkauksista vai mistä?

Vierailija
295/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa alkaa vaikuttamaan enemmän kun alvia nostetaan. Varsinkin bensa ja ruoka kallistuu.

Vierailija
296/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen 3 sentin bensa-ale loppuu kun alvia korotetaan.

Vierailija
297/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan syyskuussa kun asumistuesta lähtee suurin osan alv noston kanssa samaan aikaan. Varmaan käyn varastamassa lapsille talvikengät. En keksi mitä haittaa kiinni jäämisestäkään olisi

Miksi teit lapsia, kun ei ole varaa elättää niitä? 

Kyllä, minun vikani kun en tiennyt että ex-puoliso päättää alkoholisoitua kesken lapsiperhearjen. Ja oma vika kun otin vastaan tämän paskatyön missä luvattuja palkankorotuksia ei koskaan ole tullut. 

Vierailija
298/317 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan selvää, että kokoomus haluaa tuhota hyvinvointivaltion. Köyhät ja keskiluokka kadulle. Tässäkin viestiketjussa muuten paljon kokoomuksen mielipidevaikuttamista.

Vierailija
299/317 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen toimet eivät vaikuta työeläkkeisiin!

Sosiaalieläkkeisiin tulee heikennyksiä, mutta eihän ne olekaan työeläkkeitä, vaan annettua rahaa.

Vierailija
300/317 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jäin työttömäksi ennen syyskuuta, niin minulla ei ole mikään kiire töihin ja uudelleen työttömäksi huonommilla ehdoilla.

Muuten olisin kiinnostunut lyhyemmästäkin työpätkästä ja voisin tehdä verokortilla jokusen alle 300e  keikan kuussa. Nyt haen niitä samoja töitä kuin 270 muutakin ja teen pimeänä sen, mitä teen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme