Ai että purkkihernari on sitten hyvää!
Söin juuri. Ruisleivän ja sinapin kanssa. Upeaa.
En ole koskaan edes maistanut itsetehtyä.
Kommentit (25)
Oliko montakin koppakuoriaista sopan seassa?
Mäkin söin tänään jalostajan hernaria
Tulee vielä parempi kun lisää joulukinkun jämät tai palvikinkkua.
Vierailija kirjoitti:
muutama, hyvin rouskuu.
Lisä proteiinia.
Ammattilainen syö suoraan purkista kylmänä ja sormin.
Syön tuota pari kertaa kuussa, hyvää. Joskus syön sellaisenaan suoraan tölkistä leivän päällä. Suolaa vältän parraani mukaan.
Jalostajan purkkihernaria tokmannilla usein 5prk/6€. Paista jauhelihaa ja lisää hernekeittoon, sitten vielä sulatejuustoa ja sinappia 😋
Vierailija kirjoitti:
Pidin sen kohun jälkeen vuosikausien tauon hernarista. Nyt uskallan jo syödä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin sen kohun jälkeen vuosikausien tauon hernarista. Nyt uskallan jo syödä. Ap
Mä en ole ikinä syönyt säilykehernekeittoa, olen aina keittänyt hernekeiton itse.
- sivusta
On tosi hyvää. Ainoa huono puoli on, että aiheuttaa ilmavaivoja :( Siksi ei usein tule syötyä.
Ainut eines mitä ostan. Paistan mukaan vielä jauhelihaa, vitsi että on hyvää. En ole vuosiin enää tehnyt itse.
Purkkihernekeittoa ja omatekoista ei kannata edes verrata keskenään. Ne ovat eri ruokalajeja!
Vierailija kirjoitti:
Purkkihernekeittoa ja omatekoista ei kannata edes verrata keskenään. Ne ovat eri ruokalajeja!
Kyllä. Purkkihernari on selvästi parempaa.
Hyi saakeli, hernekeitto on niin weetee kun weetee voi olla. Söin ison naudanlihapihvin.
Lidlin hernari missä on pekonia on vielä parempaa. Ostan aina välillä muutaman kotivaraksi.
Miten avaatte purkin? Olen oppinut lyömään reiän pohjaan ja ravistaa purkista kokonaisena kattilaan.
Aika paljon suolaa mutta joo.