Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntijatyö

Vierailija
06.04.2024 |

Täälläkin on paljon asiantuntijoita, osa vaativissa asiantuntijatöissä. Pystyykö joku kertomaan mitä asiantuntijatyö pitää sisällään? Millaisia asiantuntijat ovat ihmisinä? Kokemuksiaan saa kertoa sekä itse asiantuntijat tai sellaiset jotka tuntevat asiantuntijan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kirjanpitäjät tekevät asiantuntijatyötä.

Vierailija
22/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin asiantuntijan tittelillä valtiolla. Valmistelin rahoituspäätöksiä itsenäisesti lakien perusteella. Päätöksiin hain päällikön allekirjoituksen, harvoin muuttui 30 vuoden aikana.

Päätökset 5000 - 700 000 €. Nyt eläkkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Informaation jakamista, tiedon etsimistä, töiden organisointia, raporttien kirjoitusta ja dokumentointia. Eli loppujen lopuksi melko tylsää työtä. Olisin ihan valmis lähtemään takaisin "kentälle", mutta kun tämä ikä lähestyy kohta 60 v.

Vierailija
24/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija on yksinkertaisimmillaan joku, jolla on erityistä tietoa yritykselle tärkeästä asiasta. Ei hänen nimikkeenään ole "asiantuntija" vaan on esimerkiksi mekaniikka- tai elektroniikkasuunnittelija. Palkkaus sen mukainen.

Toimittajien haastattelemat "asiantuntijat" ovat sitten ihan oma erillinen tarinansa. Heillä on oltava oikea puoluetausta, oikeanlainen mielipide kysyttävästä asiasta ja aiempaa medianäkyvyyttä.

Vierailija
25/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijatyötä voi olla monenlaista. Työskentelen erään sovellusalan psykologina ja ajattelen tekeväni asiantuntijatyötä. 

Vierailija
26/26 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että tulee joskus köyhyyden ja kurjuuden asiantuntija esille...,kokemusta 30-40 vuotta,niin sitten voisin kyllä seurata mitä tämä hieno henkilö puhuu ja kirjoittaa.ym..Minä olen ikuisesti köyhä joten ammatti köyhä asiantuntija vois olla lohtuna mulle,etten ole yksin vaan meitä on monta.Antaisi vihjeitä mitenkä voi tulla ihan vit..n köyhäksi.