Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan kaveri joutuu hieromaan vanhempiaan

Vierailija
06.04.2024 |

Mitä helv? Menisivät hierojalla. Ei ole 10v lapsen tehtävä hieroa lihavia vanhempiaan (hartioita ja jalkoja) useamman kerran viikossa. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsispä hieromaan äitipuolta.

Onko mamalla tällaiset lypsimet 😛

https://t.auntmia.com/nthumbs/2018-04-21/2403391/2403391_13.jpg

Liian isot, ei mahdu käteen.

Vierailija
22/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei omien lasten tarvitse hieroa. Minusta se on lasta alentavaa. Lapset eivät ole mitään hyväksi käytettäviä pieniä aikuisia. T. Psykologiaa monta vuotta opiskellut mies

Miten se on lasta alentavaa? Aikuisellekin ihan kunniallinen ammatti. Hieronta tekee hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkin hieroisin äitiäni jos se olis Helena.

Vierailija
24/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei omien lasten tarvitse hieroa. Minusta se on lasta alentavaa. Lapset eivät ole mitään hyväksi käytettäviä pieniä aikuisia. T. Psykologiaa monta vuotta opiskellut mies

Veikkaan että opintoviikkoja 0, koska lapset ovat osa perhettä ja jokainen perheenjäsen osallistuu perheen dynamikkaan ikänsä mukaisesti, lapset eivät ole hoivattavia vapaamatkustajia, vaan opettelevat muiden huomioonottamista osallistumalla. Normaalia ja välttämätöntä tasapainoiseen kehittymiseen.

Vierailija
25/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsi siitä palkan?

Vierailija
26/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa...

Vierailija
27/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheenjäsenistä huolen pitämisestä yleensä ei makseta palkkaa. 

Vierailija
28/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni menee hartiat joskus äkillisesti jumiin. Päänsäryn helpottamiseksi mies hieroo hartioita paremmaksi.

Olen miettinyt, että jos minulla ei olisi miestä, niin ehdottaisin lapsille, että he pakkotilanteessa hieroisivat hartiat, ja saisivat siitä rahallisen korvauksen. Äidin hierominen ei ole mielestäni tavallisiin kotitöihin laskettava asia.

Vierailija
29/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Pitääkö lasten tehdä myös ruuat vanhemmilleen, hoitaa siivous yksin yms? Entä kun vanhuus koittaa, hyödynnetäänkö aikuisia lapsia taas? Nämä kuuliaisiksi palvelijoiksi (yleensä tyttäriä) kasvatetut lapset eivät vielä vanhoinakaan uskalla asettua vanhempaansa vastaan.

Vierailija
30/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sheivaa läskin vitunkin "yleisenä kotityönä". Hieronta ei todellakaan ole verrattavissa roskien vientiin ja siivoamiseen.

Vierailija
31/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni menee hartiat joskus äkillisesti jumiin. Päänsäryn helpottamiseksi mies hieroo hartioita paremmaksi.

Olen miettinyt, että jos minulla ei olisi miestä, niin ehdottaisin lapsille, että he pakkotilanteessa hieroisivat hartiat, ja saisivat siitä rahallisen korvauksen. Äidin hierominen ei ole mielestäni tavallisiin kotitöihin laskettava asia.

Mielestäni hieronta on aivan normaalia. Pikkusisarukselta voi puhdistaa haavan jos on kaatunut, perheenjäsentä voi hieroa jos on jumissa. Saman sarjan juttuja, toisesta huolen pitoa. 

Vierailija
32/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mahtuu niin ovat aivan liian pienet, ja mulla on aika kookkaat kädet. Joskus jotakin lautaa tullut pantua, siinä jää jotain olennaista puuttumaan.

Vierailija
33/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäkin hieroisin äitiäni jos se olis Helena.

Onko se ostotukka hieronut äitiään? Ehkä öljynnytkin...

Vierailija
34/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mahtuu niin ovat aivan liian pienet, ja mulla on aika kookkaat kädet. Joskus jotakin lautaa tullut pantua, siinä jää jotain olennaista puuttumaan.

Kulttuurin miehiä! Arvostan. Tätä palstamammat eivät ymmärrä!

Vierailija
35/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu tavanmukaiseen perheen sisäiseen osallistumiseen ja toinen toisensa palvelemiseen. 

Tässä nähdään että jos lasten ei tarvitse tehdä mitään, ei kehity omanarvontunto ja itsen arvostus, kun ei koe olevansa tarpeellinen. 

Ihminen haluaa kokea olevansa tarpeellinen. Lapsikin. 

Vierailija
36/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pitävät lapsiaan itsensä jatkeena ja omaisuutena. Siksi aikuistuttuaan lapset eivät saa olla eri mieltä asioista. Tällöin vanhus suuttuu. Onko kyseessä narsismi vai mikä persoonallisuushäiriö? Voiko psykiatri parantaa tällaista ihmistä?

No jaa. Itselläni kaksi aikuista lasta, joista toinen on useinkin hieronut hartioitani kun päätä on oikein särkenyt. On kyllä monesta asiasta eri mieltä ollut vuosien aikana. Meidän perheessä ei niskahieronta muutenkaan ole sen kummempi kuin vaikka hiustenleikkuu. Sitäkin ollaan herranen aika tehty toisillemme. Miten sitä ihminen ikinä edes oppii hieromaan jos ei voisi perheenjäsenillä harjoitella?

Vierailija
37/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nainu äitipuolta paljaalla!

t. dipl ins Espoo Tapiola

miksi et biologista? paluu alkulähteille. 

Vierailija
38/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi kaverikin on aina kysymässä, jos autan jotakuta, että kai se maksaa sulle ja kai saat siitä rahaa. No ei maksa enkä saa. Perheenjäseniä ja kavereita autetaan ilmaiseksi ja homma toimii puolin ja toisin.

Vierailija
39/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sheivaa läskin vitunkin "yleisenä kotityönä". Hieronta ei todellakaan ole verrattavissa roskien vientiin ja siivoamiseen.

Ei kyllä sheivaamiseenkaan.

Vierailija
40/42 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti puristaa faijan mustapäätkin selästä. Lisäksi se oli aina ronkkimassa murkkuikäisten lastensa ja myös vaimonsa naamaa paskaisilla käsillään. Ei mitään kunnioitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä