Säälittää ihmiset jotka käyttää teflonpannuja/kattiloita
Valurauta ja hiiliteräs kestää isältä pojan pojalle ja vielä pojan pojan pojallekin jää hyvät pannut.
12 vuotta kokkaillut noilla päivittäin ja ei kun paranee käytössä.
Kommentit (8)
Ei tarvitse kestää kun mulla ei ole lapsia.
Mulla vanhin valurauta mummulta saatu, jostain 60-luvulta ja on paras lättypannu ikinä.
Meidän lapset ovat ostaneet oman pannut ja kattilat, omat paistinpannut on keraamisia, kattilat terästä
Happamia kastikkeita (esim tomaatti) ei valurauta- tai hiiliteräspannulla tehdä. Onneksi minulta löytyy sopivat pannut ja kattilat jokaiseen tarpeeseen.
Minä taas tykkään teflonin mausta ruuassa.
On minullakin valurautapannu. Mutta en minä paista sillä kuin pihvit ja poronkäristyksen, koska teflon-pannu on niin paljon helpompi ja kätevämpi käyttää kaikkeen muuhun. Saan onneksi sen verran hyvää palkkaa, että ei ole mikään ongelma ostaa uusi teflon-pannu kerran kymmenessä vuodessa.
Teflon ja X fluori kemikaaleja on kaikessa lähes miljardit nuoret, lapset ja vanhemmat saavat tai jo saaneet syövän .. dupont firma levitti ympäristöön ja väittää tänäkin päivänä että se on luonnollista - valheita ja huijausta ... miljardi voitot ihmisten murhaamisella tehnyt ja Bayer on nykyinen patenttien omistaja ja jakaa kuolemaa noiden kemikaalien myymisellä