Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää ihmiset jotka käyttää teflonpannuja/kattiloita

Vierailija
06.04.2024 |

Valurauta ja hiiliteräs kestää isältä pojan pojalle ja vielä pojan pojan pojallekin jää hyvät pannut.

12 vuotta kokkaillut noilla päivittäin ja ei kun paranee käytössä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teflon ja X fluori kemikaaleja on kaikessa lähes miljardit nuoret, lapset ja vanhemmat saavat tai jo saaneet syövän .. dupont firma levitti ympäristöön ja väittää tänäkin päivänä että se on luonnollista  - valheita ja huijausta ... miljardi voitot ihmisten murhaamisella tehnyt ja Bayer on nykyinen patenttien omistaja ja jakaa kuolemaa noiden kemikaalien myymisellä

Vierailija
2/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kestää kun mulla ei ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vanhin valurauta mummulta saatu, jostain 60-luvulta ja on paras lättypannu ikinä.

Vierailija
4/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat ostaneet oman pannut ja kattilat, omat paistinpannut on keraamisia, kattilat terästä 

Vierailija
5/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia kastikkeita (esim tomaatti) ei valurauta- tai hiiliteräspannulla tehdä. Onneksi minulta löytyy sopivat pannut ja kattilat jokaiseen tarpeeseen. 

Vierailija
6/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmän persun tyhmä aloitus

Vierailija
7/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään teflonin mausta ruuassa.

Vierailija
8/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin valurautapannu. Mutta en minä paista sillä kuin pihvit ja poronkäristyksen, koska teflon-pannu on niin paljon helpompi ja kätevämpi käyttää kaikkeen muuhun. Saan onneksi sen verran hyvää palkkaa, että ei ole mikään ongelma ostaa uusi teflon-pannu kerran kymmenessä vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan