Pohdintaa
Olen 40 ja en ole koskaan saanut seksissä orgasmia ja olen niin kateellinen muille naisille, jotka saa! Toki myös onnellinen muiden puolesta, koska eihän muiden onni itseltä ole pois :)
Olen pohtinut orgasmin puuttumista ja koko elämääni läpikotaisin viime aikoina. Olen tehnyt monenlaisia oivalluksia itsestäni, taustastani ja näiden pohdintojen myötä itselle seksiin sopivasta kumppanista, jollaisten kanssa orgasmin saavuttaminen voisi onnistua. Olen ymmärtänyt sopivan seksikumppanuuden olevan yksi tärkeä edellytys toimivalle parisuhdekumppanuudelle.
Olen kokenut orgasmin kannalta lähelläpititilanteita. Yhden miehen kanssa tapaillessa olin monesti todella lähellä saada orgasmin. Hän laittoi pitkin päiviä viestejä, joissa kertoi mitä aikoo tehdä mulle seksissä kun nähdään. Tuollainen oli jotenkin tosi kiihottavaa. Lisäksi hän oli seksissä tosi määrätietoinen, jolloin sain itse jotenkin rentouduttua ja antauduttua hänen halunsa kohteeksi. Hän riisui, imi, nuoli, sormetti ja pani hellästi ja voimakkaasti.
Lähelläpititilanne oli myös oma eka seksikerta, jolloin mies toimi myös määrätietoisesti ja esim. alkoi aivan yllättäen panna myös peppuun. Hän vain ilmoitti, että pane myös tänne. Kaikki tuntui niin hyvälle.
Olen tullut tulokseen, että tarvitsen hyvään seksiin kumppanin, joka on määrätietoinen ja osaa puhumalla tai viesteissä kiusoitella ja johdatella ja virittää itseäni sopivalle taajuudelle. Silloin uskallan rentoutua ja lähteä mukaan leikkiin. Tarvitsen kumppanin, joka näyttää tietä.
Sitten taas miehet, jotka toivovat naisen olevan seksissä se aktiivisempi osapuoli eivät sovi mulle ja he voivat olla jollekin toiselle juuri täydellinen pari seksiin. Itselle tärkeää on, että kumppani on määrätietoinen ja vie tilannetta.
Paljon olen tehnyt myös oivalluksia siihen miten tunnistaa sopiva potentiaalinen seksikumppani. Uskon vahvasti alitajunnan ohjaukseen. Ilmeisesti on niin, että koska ihmisen tietoisen mielen kapasiteetti on rajallinen, yrittää alitajunta autella monissa tilanteissa ja elämän osa-alueilla. Kun katseet kohtaa jonkun ihmisen kanssa ja jos siinä hetkessä katseet viipyvät ja tulee sellainen jännä tunne, silloin kahden ihmisen välillä on vetovoimaa. Aina tilanteet eivät ole mahdollisia, mutta katse ja siitä syntyvä tunne ovat merkkejä mitä kohti kannattaa mennä. Jos sormus on sormessa, sitä kohti ei kuitenkaan mennä.
Tätä katseiden merkitystä en ole monista eri syistä johtuen nuorempana ymmärtänyt. Vasta jälkeenpäin olen saanut tietää, että joku jota kohtaan olen tuntenut vetovoimaa, on tuntenut sitä myös vastavuoroisesti itseäni kohtaan. Olen nuorempana aina kuitannut katseet ja tuntemukset kuvittelmina.
Pitäkää peukkuja, että saan kokea orgasmeja! :)
Olet oikeilla jäljillä. Olen aivan satavarma, että vaimon saamat orgasmit johtuvat ennen kaikkea siitä, että heti ekasta suudelmasta lähtien hänkin oli koukussa. Hän on aina halunnut minua ja osannut antautua täysin vietäväksi. Luovutti orgasmi vastuunsa jo heti alusta minulle. Mielelläni kehuisin suuseksi ja sormetus taitoja tai isoa kaluani, mutta väitän silti, että kemioilla ja seilunkumppanuudellla on eniten merkitystä. Toki silläkin, että minulle seksin idea on alusta lähtien ollut naisen tyydyttäminen.