Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallanko lähteä tänään ulos kävelylle koska olen alkoholisti ja 7. päivää raittiina?

Vierailija
06.04.2024 |

Uskallanko lähteä tänään ulos kävelylle koska olen alkoholisti ja 7. päivää raittiina?

jotenkin sellainen kaljakutkutus hampaissa kun on lumisadekkin ja tylsä ja ajattelin huijata alitajuisesti

itseäni että jos ottas lompakon mukaan ja kävisi kohti Lidliä ja sitten aivan vahingossa kävisin siellä ehkä katselemassa tuotteita ja jos vahingossa tarttuu pari olutta siinä niin eihän se pari olutta....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostat 3 kpl olutta niin 10 min päästä juotuasi ne kerralla tulee olo, että "jospa kävisin vielä yhdellä kävelyllä tässä ja jos 6 pack vielä ...."...

ja illalla...."jos nyt aloitettiin niin ostan sen 24 packin varastoon ja juon siitä pari vaan ja loput säästän juhannukseksi....tai saunakaljaksi vaan"...........

....ja aamulla joku on vienyt ne kaljat ja muisti on myös viety pois

Vierailija
2/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia "olen alkoholisti, minulle ei saa myydä alkoholia"-rintanappeja pitäisi valtion antaa ja se pitäisi kans toimia eikä sitä saisi irti millään. vähän kuin juutalaisvainoissa oli se Daavidin tähti juutalaisille että tunnisti

michiganissa on kuulemma 1800 luvulta jäänteenä vieläkin alkoholistikaupassa eli alkossa kyltti

"no alcohol for indians and finns"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vieläkin pikkusessa humalassa eiliseltä. Kuhan halusin vaan mainita. On kyllä veltto olo kuin Virtasella.

Vierailija
4/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, teet varmaan päätöksen siinä vaiheessa jo, kun päätät lähdetkö kävelylle lompakon kanssa vai ilman lompakkoa.

Vierailija
5/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä alkoholisteille pitäisi antaa 1000 e korvaukseksi kansalaispalkkaa käteen kuussa siitä hyvästä että

VALTIO on myynyt sitä alkoholia ALKOssa ja tehnyt ihmisistä alkoholisteja! se on valtion syytä ja nämä ihmiset eli minut

pitäisi lähettää hoitoon esim ESPANJAAN jossa kalja on halvempaa ja siellä ei tulisi juotua  kaikkia rahoja !!!!!

30 sentillä saa jo oluen 4 e on 12 pack

Vierailija
6/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellaisia "olen alkoholisti, minulle ei saa myydä alkoholia"-rintanappeja pitäisi valtion antaa ja se pitäisi kans toimia eikä sitä saisi irti millään. vähän kuin juutalaisvainoissa oli se Daavidin tähti juutalaisille että tunnisti

michiganissa on kuulemma 1800 luvulta jäänteenä vieläkin alkoholistikaupassa eli alkossa kyltti

"no alcohol for indians and finns"

Tuossa muuten kirjoitus aiheesta

https://www.streetgangs.com/billboard/viewtopic.php?t=41332

Vierailija
7/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko pysyä raittiina ja haisemattomana vai haluatko palata alkoholistiksi, joka tuhlaa rahat viinaan?

Vierailija
8/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lähtisit sinne kävelylle ja miettisit ihan ensimmäisenä, että miksi päätit olla nuo seitsemän päivää juomatta? Siihen oli varmastikin syy. Sitä ennen tapahtui asioita, jotka sai sinut miettimään, että nyt on aika lopettaa juominen. Sen jälkeen voit miettiä, mitä kaikkea hyvää siitä seurasi, kun joit. Sellaisia oikeasti hyviä asioita. Lista on luultavasti aika lyhyt. Sen jälkeen voit miettiä, mitä kaikkea sontaa siitä seurasi, kun joit. Lista on luultavasti pitkä.

Sen jälkeen, jos päädyt "vahingossa" Lidliin ja ostat "vahingossa" muutaman punaisen voit katsoa peiliin ja todeta muutamia asioita. Valinta on sinun. Ainoastaan sinun.

Vierailija
9/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla.

Vierailija
10/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sain hyvän syyn ottaa lompakon mukaan kun pepsi cola on loppu eli "ostan sitä sitten vaan kopan siinä...."

Vierailija
11/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko pysyä raittiina ja haisemattomana vai haluatko palata alkoholistiksi, joka tuhlaa rahat viinaan?

rahalla ei väliä

ja hajullakaan ei ole koska ei ole sosiaalista elämää

vain henkinen kunto merkkkaa ja fyysinenkin ja hengellinenkin

Vierailija
12/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siinä kävi nääs että menin citymarkettiin lumipyryssä ja ostin 6 x 2 litraa cocista 10 e ja samalla vahingossa saku-olut-salkun 24 pack, maksoi 26 e, 4,3 pros se on paras maku siinä

Espanjassa sekin maksaisi vain 12 e

suunnittelen että juon siitä vain 4 kpl hermolääkkeeksi, miten käy emme tiedä

nyt alkaa hip!

Vierailija
13/13 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä Espanjaan! siellä aurinko ja helle parantaa alkoholismista HETI! ei tee mieli alkoa ollenkaan vaikka kalja maksaakin 30 senttiä purkki ja viinitölkki 1 e

koska reippaat suomalaiset eläkeläiset Bingossa ja karaokessa antavat sen tunteen yhteydestä!