Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ahdistuu aina kun mies lähtee baariin?

Vierailija
20.01.2007 |

Pelkään jotenkin tosi paljon " päästää" miestä ulos kavereiden kanssa.

Ajattelen aina miten helposti yhden illan takia voi tulla ero.

Itse en käy ulkona. Mielestäni täytyy valita sinkkuelämä eli baarit ja kaverien kanssa riehuminen tai parisuhde. Miksi miehet ei tajua tätä? Heti on nalkuttava akka jos ei halua päästää miestään ryyppäämään. Itse tiedän että humalassa tekee helpommin asioita joita ei selvänä tee. Miksi pitää riskeerata kaikki? Miksei kavereita voi tavata selvinpäin? Olenko nalkuttava akka?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksei kavereiden kanssa saa enää olla jos on naimisissa? Kuulostat aika kauhealta.

Vierailija
2/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei miehellä koskaan ole tapana, että mitäs nyt on meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin aikoinaan siivoamasta sitä sotkua , joka oli huushollissa seuraavana aamuna kun itse tulin töistä kotiin (tein paljon yövuoroa). Sanoin että tulen kotiin kun a) sotku on siivottu ja pullot poissa b) vanhan viinan haju poistunut ja c) meillä lattialla makoilevat kaverinsa poistuneet. Olin siis poissa koko viikonlopun. Nyt ei olla oltu yhdessä enää vuosiin, oli sen verran erilaiset suhtautumistavat tuohon alkoholiin. Itse en käytä juuri ikinä, mies taas oli suuskuluttaja. Luojan kiitos me ei saatu lapsia!

Vierailija
4/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuminen johtuu entisistä huonoista kokemuksista. Mies saa kyllä mennä baariin, enkä pidä sitä pahana, mutta yleensä valvon stressaantuneena koko sen ajan minkä hän on poissa.

Vierailija
5/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla vakavia ongelmia itsesi kanssa. Ei se että on parisuhteessa, tarkoita että kaverit ja biletys täytyisi jättää, miksi ihmeessä täytyisi??

Kuule anna miehesi mennä miten tahtoo - jos hän on oikeanlainen hän jää suurimmaksi osaksi mieluummin kotiin. Toki jokaiselle tekee joskus hyvää nähdä vaan kavereita.

Ihan suoraan sanoen, jos olisin mies jättäisin sinut. En kestäisi noin omistushaluista ihmistä.

Vierailija
6/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on täysin minun pauloissani;) mutta silti.

En kuitenkaan kiellä menemästä, tai edes vihjaa, koska käyn itsekin.

Tänään lähti kaverilleen saunoon, ottaan olutta ja leffaileen ja mulla hyvä fiilis! Toisaalta ihanaa olla yksin iltaa kotosalla, tai no, on täällä 3 lastakin:D

Vierailija
7/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei ole voinut oikein koskaan ymmärtää,miksi jotkut tapaavat kavereitaan baarissa, kun voi tavata jonkun kotonakin, jossa voi edes puhua huutamatta melun yli.

Vierailija
8/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei onneks o kiinnostunu käymään baarissa, kun mun kanssa! Kaljalla terassilla saattaa pari kertaa kesässä kaverin kanssa käydä, siihen jää menohalut.

Mä kans tiedän itestäni, miten helposti ajautuu humalassa erinäisiin tilanteisiin ja ihan rajoille asti oon häpeäkseni vetäny =/ Se kun on niin kivaa tuntee hetki niitä uutuuden huumatunteita. Muutaman kerran vuodessa kavereitten kanssa käyn baarissa ja pidän oman miehen mielessä =)

Tsemppiä vaan!

Vierailija
9/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tullut kapakointikiintiö täyteen sinkkuaikoina ja mulla on suuria vaikeuksia ymmärtää mieheni satunnaista (kerta vuoteen) baarissa käyntiä kavereiden kanssa. Saunaillat yms. ovat asia erikseen.

Jos ajattelee sitä, että mieheni ei osaa eikä halua tanssia, baarissa ei voi jutella melun takia kavereiden kanssa muuta kuin huutamalla, pariutuminenkin on jo tehty eli vastakkaista sukupuolta ei tarvitse yrittää iskeä, niin mikä ihme on sitten baariin menon funktio? Se ei kerta kaikkiaan mulle kirkastu. Kännissä voi olla kotona, kylässä, saunaillassa jne, eli sekään ei ole olennaista näissä baarivisiiteissä.

Minkä ihmeen takia sinne sitten pitää työntyä? Ihastelemaan nuoria tyttösiä?

Mussa on varmaan joku vika, mutten vaan tajua. Ymmärrän ap :n ahdistuksen ihan täysin, mulla on ihan sama juttu vaikka parisuhde on parempi kuin ok ja omaan hyvän itsetunnon.

Vierailija
10/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taas on just sanonu, että kun ei tanssi kuin hitaita ni miks kävis ilman minua =) Onneks!

Vierailija
11/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut baarissa juomatta sen kummempaa kuin Liptonia.

Vierailija
12/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä suorastaan toivon että menisi baariin, saisin olla rauhassa kotona!

Itsekin joskus käyn, yhdessä käymistä koitan välttää, niistä kun tulee fiaskoja. Mies haluaisi kokoajan kyöhnätä, minua ei kiinnosta. Haluaisin tanssia, mutta mies ei tanssi...

No, minulla varmaan on huono parisuhde :D

Vierailija
13/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän juon viinaa, sitä vähemmän yksikään vieras mies kiinnostaa. Sitten ennen kuin olisin muistamattomassa tilassa alan oksentaa ja sammun.

Vierailija
14/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossa voi jutella jonkun kaverin/kavereiden kanssa. Pääsee täysin eri seinien sisäpuolelle kuin kotioloissa.

Vierailija
15/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas käyn kerran viikossa tai parissa. Mun kavereilla on sen verta erilaiset kuviot kuin meillä, että ei ne osaa aina asettua siihen asemaan. Toisaalta mä tykkään lähteä käymään ulkona. Aina herään kuitenkin yhdeksään mennessä ja lähdenkin vasta, kun lapsi on jo nukkumassa.

Vierailija
16/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkoja, joissa tosiaankin soi musiikki kovalla eikä biljardeja, dartseja, karaokejuttuja (mieheni ei laula) edes ole.

En voi ymmärtää.

-12-

Vierailija
17/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä mies ei voisi kavereiden kanssa bilettää?! menisit joskus itsekin niin virkistyisit! eihän elämä avioliittoon lopu ja biletys ei ole yhtäkuin pettäminen! hei haloo! ajat tuolla asenteella miehesi toisen syliin, sorry.

Vierailija
18/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huvita. Emme käytä alkoholia, kuin ruuan kanssa silloin tällöin harvakseltaan ja saunajuomat. Meistä myös avioliitto ja lasten hankkiminen tarkoittavat sitä, ettei nyt ainakaan kovin usein baaareissa istuta. Kavereiden kanssa voi tehdä muutakin. Sukulaisemme ja ystävämme ovat samanlaisia.

Vierailija
19/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ahdisti. Yritin puhua, ei mennyt perille. Nykyisin olen kai niin tottunut tilanteeseen ettei mua kiinnosta pätkääkään. Paitsi tänään ahdistaa vähän koska olisin tarvinnut pientä hellää hetkeä mutta minkäs teet?

Vierailija
20/22 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta se on ihan ok. Miehen käynnissä ahdistaa vaan se, että en oikein osaa nukkua ennen kuin se tulee kotiin, ja kyllä mua sitten ärsyttää, jos se on tosi naamat. Ja koska inhoan oksentamista yli kaiken, pelkään aina, et jos on siinä kunnossa. Yleensä ei onneks ole (toivotaan, ettei tänäänkään!) :)

Mut emmä tajua, miksi parisuhde ja joskus kavereiden kanssa baarissa käyminen olis jotenkin toisensa pois sulkeva juttu. Meiän kaverit on lapsettomia (meillä yksi muksu) ja käyvät paljon ulkona. Musta on tosi jees joskus päästä bilettää niiden kanssa, ja miks mies ei sais tehdä samaa?! Ei ne baarit nyt niiiin hirveitä paikkoja ole, haloo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän