Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seurustelen/olen kimpassa jonkun miehen kanssa niin ko mies on aina sillä hetkellä PARAS seksikumppani

Vierailija
06.04.2024 |

No kerran hurmoksessa ja vähän humalassa ajattelin että niin se on toisinkin päin, minä olen kyseiselle ihmiselle paras. En muista miten keskustelu meni, mutta heitin jotenkin ajatuksella että olisin miehen tähän astisista paras ja mies naurahti siihen ja sanoi no et. Taisi sitten sanoa että enhän minäkään varmaan ole sun paras ja sanoin tuon mitä on otsikossa. Mutta tiedättekö jotenkin meni vaan maku koko miehestä. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa samaistua tohon. Kukaan kenen kanssa oon seurustellu ei oo ollu parhaimmistossa seksin suhteen. Seksi on hyvää, enkä kaipaa muuta, mut ei todellakaan parasta. Nykyinen on sitä mieltä, et oon parasta seksiä mitä hän on saanu, muiden kanssa ei oo koskaan tullu puheeks ja tuskin oon, mut ei parisuhteessa olla vaan seksin takia, joten ihan sama. Ehkä osaan vähän samaistua sun miehen puoleen, mut en ikinä sanois ääneen samoin kun hän sano. Nykyselle oon vaan kertonu rehellisesti, että nautin meidän seksistä, se on hyvää ja kertonu mistä asioista erityisesti pidän, mut en oo hänelle alkanu vertailemaan asiaa.

No minä olen taas sellainen tunneihminen, etten harrasta mitään seksisuhteita. Rakkausseksi on parasta! No kerran olin ystävystynyt yhden miehen kanssa ja meillä lipsahti sänkyhommiin, niin muutaman kerran aloin rakastumaan häneen.. tosi hyvää seksiä.. sit kävikin ilmi että sillä on muitakin, niin lopetin suhteen heti. Mutta siis jos rakastuminen olisi ollut molemminpuolista  ja suhde olisi kehittynyt niin kyllä se olisi kaikkein parasta seksiä ollut.

Mulle seksi on tosi tärkeää suhteessa ja todella outoa olisi naida vaan ilman tunteita. Ei ne välttämättä suurta kiintymystä ja rakkautta heti ole mutta myös seksi kiinnyttää.

Nyt kun en ole kenenkään näistä existäni kanssa, pystyn ehkä paremmin arvioimaan kenen kanssa seksi oli parasta (tai en voi sanoa parasta kun puolensa ja puolensa oli jokaisessa) ... mutta sitten ehkä asia menee enemmän tekniikanarvioimiseksi.

ap

Vierailija
22/29 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaisesta menee fiilikset. Ymmärrettävää. Onko miehellä kovin vahvoja tunteita sinua kohtaan sitten kuitenkaan...

En usko, ei olla tarkoitettu toisillemme...laitoin jo viestin että yritän irrottautua hänestä.

ap

Tollanen viesti on enemmänki sellanen "yhyy loukkasit mua, pidä musta kiinni ja paikkaa kaikki". Irrottautuminen hänestä ois sitä että lopettaisit suhteen. 

Siis en ole sille laittanu viestiä vaan tähän ketjuun aiemmin. Olen lopettanut suhteen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa samaistua tohon. Kukaan kenen kanssa oon seurustellu ei oo ollu parhaimmistossa seksin suhteen. Seksi on hyvää, enkä kaipaa muuta, mut ei todellakaan parasta. Nykyinen on sitä mieltä, et oon parasta seksiä mitä hän on saanu, muiden kanssa ei oo koskaan tullu puheeks ja tuskin oon, mut ei parisuhteessa olla vaan seksin takia, joten ihan sama. Ehkä osaan vähän samaistua sun miehen puoleen, mut en ikinä sanois ääneen samoin kun hän sano. Nykyselle oon vaan kertonu rehellisesti, että nautin meidän seksistä, se on hyvää ja kertonu mistä asioista erityisesti pidän, mut en oo hänelle alkanu vertailemaan asiaa.

No minä olen taas sellainen tunneihminen, etten harrasta mitään seksisuhteita. Rakkausseksi on parasta! No kerran olin ystävystynyt yhden miehen kanssa ja meillä lipsahti sänkyhommiin, niin muutaman kerran aloin rakastumaan häneen.. tosi hyvää seksiä.

Sä et nyt puhu rakastumisesta vaan ihastumisesta. Rakastuminen on sitä, kun rakastaa ja on ihastunut samaan aikaan. Kerran kun rakastaa rakastaa aina. Kuulostaa vähän tuuliviiri meiningiltä sun tuntees ja niiden nimeäminen. 

Ja se että on ollu seksiä ilman parisuhdetta ei taas tarkota tunteetonta jyystöä. Toiset vaan erottaa rakkauden ihastumisesta paremmin. Parasta seksiä mitä oon ite saanu sain fwb suhteen aikana. Meidän ystävyys pohja on todella vahva, tästä fwb jutusta on jo 3 vuotta, mutta ollaan silti yksiä toistemme parhaista ystävistä edelleen. Siks se seksi ehkä olikin niin hyvää, kun kumpikin pysty oleen täysin omaitsensä ja ihan rento. Usein ystävälle on seurustelukumppania helpompi kertoa ihan kaikki. Ja rakastan häntä ja hän mua, mutta se rakkaus ei koskaan oo ollu romanttista rakkautta. Kumpikaan ei koskaan oo ollu rakastunut toisiinsa eikä ees ihastunut. 

Vierailija
24/29 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen taas sellainen tunneihminen, etten harrasta mitään seksisuhteita. Rakkausseksi on parasta! No kerran olin ystävystynyt yhden miehen kanssa ja meillä lipsahti sänkyhommiin, niin muutaman kerr

Minä sanoin aloin rakastumaan! Ja kyllä se rakkauskin katoaa jos tarpeeksi huonosti kohdellaan. 

ap

Vierailija
25/29 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen taas sellainen tunneihminen, etten harrasta mitään seksisuhteita. Rakkausseksi on parasta! No kerran olin ystävystynyt yhden miehen kanssa j

Rakkaus ei katoa, koska rakkaus on ehdoton. Yks syy sille, miksi itseään pitää rakastaa aina eniten. Huonoa kohtelua ei kuulu sietää. Sillon asetetaan omat rajat ja opetellaan elämään ilman sitä toista, mut jos se rakkaus on oikeeta rakkautta se säilyy. Se ei tarkota ettei jatkossa vois rakastaa jotakuta toista jonka kanssa on. 

Vierailija
26/29 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen taas sellainen tunneihminen, etten harrasta mitään seksisuhteita. Rakkausseksi on parasta! No kerran olin ystävystynyt yhden miehen kanssa j

Kuulostat vesimerkiltä, sanoisin rapu tai kalat, voi kyllä olla vaaka piirteitäkin

Vierailija
27/29 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että seksi sun kanssa ei oo hänestä parasta mitä hän on saanut. Eihän sun kanssa voi olla rennosti jos loukkaannut rehellisyydestä. Varmaan hirveet paineet seksin suhteen jos pitää pelätä että toinen loukkaantuu ja haluu erota jos on omaittensä. 

Miehille on aina niin tärkeää olla rehellinen, sama se loukkaako sillä muita. Möläytellään kuin lapset jotka eivät vielä ole oppineet käytöstapoja.

Toisaalta harva kestää jos vastaavasti heille ollaan rehellisiä. Jos nainen sanoo että no itse asiassa olet aika huono sängyssä ja oikeastaan olet niin pieni etten tunne kauheasti mitään, miehen itsetunto on kuulemma julmasti tuhottu. Mutta sehän oli vain rehellistä.

Vierailija
28/29 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se on sillähetkellä paras jos ei ole muitakaan samaanaikaan!

Vierailija
29/29 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin ex-vaimolle, että eräs toinen nainen oli mun paras pano. Parin sekunnin päästä tajusin tehneeni pahan virheen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi