Saanko myydä exän omaisuutta?
Exältä on jäänyt mun luokse muutama huonekalu. Erosta on neljä vuotta eikä ole hakenut tavaroitaan, vaikka asiasta on puhuttu ja useita tilaisuuksia on ollut. Nyt olen itse muuttamassa ja karsin ylimääräistä tavaraa. Tuleeko mulle jotain seuraamuksia, jos laitan myyntiin exän tavarat? Rahat pitäisin toki itse jos niistä jotain saisi.
Kommentit (3)
Laita sille viesti, että olet jo monta kertaa aijemmin ottanut asian puheeksi ja nyt kysyt uudelleen, että tuletko hakemaan. Sano vielä että muutto on tulossa, pitää tietää viim. päivänä x. Näin sulla on kirjallisena todistus aineistoa jos myynnin jälkeen alkaa nipisemään.
Omat ja vieraat rahat ja kalut, tavarat. Kannattaa miettiä ennenkuin myy torilla. Miettisin, miten haluaisin omia tavaroitani jonkun ottavan omaan haltuunsa - harvalle asia itsestäänselvyys, neuvotelematta luopumisvalmiina rakkaista kaluista, kun tule asia omalle kohdalle.Sopikaa ja toimitte sovitusti. T. äiti
Eiköhän ne ole sinun. Laskun voit antaa exälle säilytyksestä, jos vaatii romujaan.