Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko keski-ikäisenä enää tuntea samanlaista ihastumisen huumaa kuin nuorena?

Vierailija
05.04.2024 |

Haluaisin kokea sen vielä kerran elämässäni.

N42

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ainakin minä tunnen. Ihastuin ja rakastuin 37-vuotiaana ja edelleen olen yhtä hullaantunut samaan mieheen. Olen nyt 45v 

Vierailija
2/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Miksi miehet vaikuttavat niin arkisilta nyt? Ja vanhentuneilta ärtyneiltä, ja itsekin vähän. Ja kaikki on jotenkin outoa. Ja joillakin on kasvotkin muuttuneet. Kääk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan. Ei ainakaan enää lähempänä viittäkymppiä.

Vierailija
4/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Todellakin voi. Vaatii vaan tuuria, että kohdalle osuu sopiva henkilö. Vuosi sitten en osannut muuta ajatellakaan kuin yhtä työkaveria. Koko elämä ja ajatukset pyörivät hetken hänen ympärillään. Nyt onneksi jo helpottaa. Mutta oli se tavallaan kivaakin, kun niin innoissaan odotti toimistopäiviä.

Edelliskerrasta on kauan, eli ei tämä nyt ihan sellaista kuin nuorena.

Vierailija
5/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Mä ihastuin ja rakastuin 55- vuotiaana ja se on ollut voimallista, mutta hellempää. Ihanaa

Vierailija
6/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö? Varo mitä toivot.

Vierailija
7/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Kummallinen ajattelutapa ap:lla.

N44

Vierailija
8/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ehkä tuli ihastuttua useammin, mutta kyllä kun se kohdalle osuu niin tuntuu yhä yhtä voimakkaalta. Itseltäni meni jalat alta kun olin 45v., se oli molemmin puolinen pyörremyrsky ja päädyimme myös naimisiin. Sitä ennen tuli oltua edellisestä liitosta sinkku pitkään ja olin jo ajatellut etten enää jaksa enkä kykene mihinkään ihastumisiin ja parisuhteisiin. Mutta tosiaan niin vaan kävi että hullaannus iski. :)

Vierailija
9/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ihastuin hitaasti ja rakastuin nykyiseen puolisooni 47 vuotiaana. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin olen välillä lähes yhtä hulluna häneen, tosin säännöllisin väliajoin mies myös ärsyttää suunnattomasti. 

Vierailija
10/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Jopa puolisoon, jonka kanssa on ollut yhdessä vuosikymmeniä. Pitkässä parisuhteessa tulee vaiheita, myös uudelleen ihastumisia. 

Vierailija
11/11 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi jos vanhuksetkin voivat. Edellinen pressa meni naimisiin keski-ikäisenä. Nykyisen pressan isä alkoi seurustella entisen missin kanssa vanhana pappana.