Myisitkö seksiä jos?
Myisitkö seksiä jos kukaan ei saisi tietää siitä ja saisit siitä rahaa tai vaikka ulkomaan matkan?
Kommentit (19)
Jos mä saisin tarkkaan valita asiakkaani niin varmasti. Kelpuuttaisin vain miehiä joiden kanssa synkkaa.
En halua paneskella tuntemattomia ja toteuttaa heidän toiveitaan. Raha ei muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä saisin tarkkaan valita asiakkaani niin varmasti. Kelpuuttaisin vain miehiä joiden kanssa synkkaa.
En pystyisi pyytämään rahaa, jos miehistä tulisi ystäviä.
Kyllä voisin mutta haluaisin ensin varmistua siitä että asiakas pitää minua haluttavana.
No en todellakaan myisi. Oksettaa ajatuskin. Seksi on mulle nautintoa eikä mikään kauppaväline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta puolison rahat kyllä kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
En, ällöttäisi liikaa. Olisi yhtä ällöttävää kuin syödä kakkaa enkä tekisi sitäkään mistään hinnasta.
Miljoona käteen ja söisit taatusti paskaa oikein hyvällä ruokahalulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen eronnut, ja aviossa kyllä jaettiin kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinulle tarjoaisi tälläistä?
En. En halua päästää random ihmisiä niin lähelle enkä halua mitään tauteja. Ei siis sovi mulle henkisesti eikä fyysisesti 😅
Helposti voisin myydä itseäni hyvännäköisille parikymppisille naisille.
m53
Totta maar. Toki valikoisin asiakkaat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinulle tarjoaisi tälläistä?
Joku mies, ehkäpä?
Mä voisin heti eräälle tutulle 83 syntyneelle naiselle
En, tietäisin siitä itse ja tunnen huonoa omatuntoa jo pienemmistäkin asioista. Lisäksi en ole niin rahan tarpeessa, tienaan omat ulkomaanmatkani työlläni en ruumiillani.
Myisinkö seksiä? Tarkoittaako tämä dildoja, nukkeja tms? Tarkoittaako tämä sittenkin, että toimisin sutenöörinä? Tai möisin seksikkäitä esityksiä? Miksei, kaikki näistä seksin myymisistä käy.
Vierailija kirjoitti:
Helposti voisin myydä itseäni hyvännäköisille parikymppisille naisille.
m53
Sama, mutta ikähaarukassa 40-60v. Edellyttäen että nainen olisi ihmisen näköinen ja kokoinen.
m51
En, ällöttäisi liikaa. Olisi yhtä ällöttävää kuin syödä kakkaa enkä tekisi sitäkään mistään hinnasta.