Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin talous

Vierailija
05.04.2024 |

Onko pinnallista kun pidän itselleni tärkeänä että potentiaalisella kumppaniehdokkaalla on vakaat tulot ja talous muutenkin mallillaan? Lähinnä että elää tulojen mukaan, tulojen määrä itsessään ei kiinnosta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pinnallista, sehän on tärkeintä että arvot osuu yhteen ja mielestäni taloudelliset tavoitteet kuuluvat niihin.

Vierailija
2/8 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää tuo on ja taloudellista . Harva haluaa velkahelvettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaialin hetken miestä, jolla tulot peruspäiväraha & ilmeisesti jotain tukia. Ei suoraan kertonut millä elää. Hän antoi myös ymmärtää, että on paljon sijoituksia (kymmeniä tuhansia).

Eipä mennyt aikaakaan, kun minun olisi pitänyt kustantaa herran kulut. Kun tähän en lähtenyt suhde loppui, koska olin hänen mielestä ahne ihminen, joka ei ymmärrä että parisuhteessa kaikki on yhteistä. Juu, ei ole jos toisella vain tuulen huuhtoma peba, eikä ajatustakaan muuttaa tilannetta paitsi elämällä toisten siivellä.

Vierailija
4/8 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pitäisi olla yksi pääkriteeri, että tulot riitävästi ja elää niiden mukaan. 

Vierailija
5/8 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pitänyt sitä tärkeänä, koska en kuitenkaan halunnut muuttaa yhteen kenenkään kanssa. Ajattelin että ei sillä ole väliä jos ei ole yhteinen talous. Muutin mieltäni kun yksi tapailumies yritti vihjata että voisin auttaa häntä taloudellisesti.

Vierailija
6/8 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIitely rahasta on yksi yleisimmistä riitelyn aiheista. Miksi hakemalla hakee itselleen draamaa kun voi nauttia stressittömästä arjesta jonkun toisen kanssa?

Vierailija
7/8 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parisuhteita edes olemassa? Kuulostaa utopialta

Vierailija
8/8 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin että tuloilla tai suhteella rahaan ei ole väliä koska tarkoitus ei ollut koskaan enää jakaa taloutta kenenkään kanssa. Olin kuitenkin vuosia parisuhteessa vakavarainen mutta todella pihin miehen kanssa ja totesin että ei kiitos. Mulla on omat rahani (olin parempituloisempi) mutta pihiys on kyllä äärimmäisen epämiellyttävä piirre.

Samanlainen asenne rahaan on lopulta todella tärkeä juttu parisuhteessa vaikka ei jakaisikaan taloutta.