Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset pitävät stringibikineitä rannalla?

Vierailija
04.04.2024 |

Onko kyse siitä että haluavat vain näytellä peppuaan? 

Kommentit (364)

Vierailija
141/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän niitä, koska saan rusketuksen ilman selviä rusketusraitoja. Mukavampi myös levittää kosteusvoiteet ja hoitaa kuorinta kun on mahdollisimman vähän kangasta tiellä.

N23

Miksi sun peppusi pitää olla ruskettunut?  Kenelle sä sitä näyttelet?  Itsellesi peilistä?

Missä tilanteessa ihmiset sun perseesi näkee?  

Miehen kanssa kun harrastetaan seksiä? Tuliko yllätyksenä tällainen aktiviteetti?

Kyllä se sitä seksiä sun kanssa harrastaa vaikka et siellä uimarannalla sitä pyllyäsi kaikille näyttelisikään.  

Tämä onkin mielenkiintoinen pointti että miksi sitä pyllyä tosiaan halutaan koko maailmalle esitellä?

Luulisi että ihan vaan omalle kullalle.

En ainakaan arvosta naista, tai miestä, joka kaikille esittelee tavaroitaan.

T. Mies 

Vierailija
142/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei tule karmeita rusketusraitoja. Siksi.

Siksikö mun 11v tyttönikin käyttää niitä. Nyt ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringbikinejä käyttävät lähinnä pyöreäpakaraiset. Ne ovat usein kovan työn tulosta. Siis pyöreäpakarainen arvostaa pakaroitaan. Tuo kalleimpiaan esille. 

Vierailija
144/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nähneeni Suomessa uimarannalla stringibikinejä naisilla viimeisen kymmenen vuoden aikana. Missä  siis nämä monet naiset piileskelevät? Onko kyseessä ap:n mummo, äiti ja sisko?

Vierailija
145/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Kuka juntti enää varta vasten ruskettaa itseään?

2 Kuka mielisairas haluaa esitellä persettään kaikelle kansalle???

3 Idioluutiossa selitys, muuta en keksi.

Vierailija
146/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista nähneeni Suomessa uimarannalla stringibikinejä naisilla viimeisen kymmenen vuoden aikana. Missä  siis nämä monet naiset piileskelevät? Onko kyseessä ap:n mummo, äiti ja sisko?

Itse olen 57 vuotias mies ja käytän borat tyyppistä uima asua, ihan vaan ettei tule ilkeitä rusketusraitoja.

Juu tiedän että naiset kuolaa mutta ei haittaa.

Vierailija
147/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten vaatia poliisilta, että pakottavat rumat miehet kävelemään silmät kiinni!

(kuten toisessa ketjussa ehdotitte)

jösses miten tyhmä voi pinnallinen ihminen olla!

Vierailija
148/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan uimamekon vaikka olen nuori hoikka nainen. Temussa on hienoja erilaisia.

Vierailija
149/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska minä voin." (Lainausmerkeissä, koska en tarkoita itseäni. Tämä on sanonta. Ja tämä muuten hyvä sanonta on varsin irvokas tässä yhteydessä.

Mitäpä väliä teinitytöillä, jotka näkevät ja ottavat mallia, vaikka itsellä oli mahdollisuus suojattuun nuoruuteen?

Vierailija
150/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota haluavat. "Katsokaa kaikki kuinka hyvä perse mulla on!!!!!!!"

Vierailija
151/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin käsittämätön muoti, kun vielä omassa nuoruudessa pakaroiden näkyminen oli todella noloa. Monesti näkee myös nuoria naisia, jotka eivät selvästikään viihdy uima-asussa muutenkaan, eikä stringimalli todellakaan imartele kehon mallia (eikä toki näytä tyylikkäältä kellään), ja silti ovat esim. kaveriporukassa laittaneet tällaisen asun, ehkä kun muillakin, kun on muotia, ja kaikesta näkee että olo on todella epämukava. 

Vierailija
152/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringbikinejä käyttävät lähinnä pyöreäpakaraiset. Ne ovat usein kovan työn tulosta. Siis pyöreäpakarainen arvostaa pakaroitaan. Tuo kalleimpiaan esille. 

Arvostaa itseään ja pakaroitaan niin paljon että tuo ne Pervo-Pertsa 68veen nähtäville. Onpahan Pertsalla jotain mitä miettii ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
153/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kiitos mitään stringibikinejä minulle. Vaikka kroppani on suhteellisen hyvän näköinen, en silti ikimaailmassa kulkisi ihmisten ilmoilla tuollaisissa.

Vierailija
154/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 57 vuotias mies ja käytän borat tyyppistä uima asua, ihan vaan ettei tule ilkeitä rusketusraitoja.

Juu tiedän että naiset kuolaa mutta ei haittaa.

Joo mulla on tää sama, mutta minigrip-pussi peniksessä - en tykkää liikkua kommandona kokonaan. Toki otan arskaa minigripissä vain omassa saaressa, muuten olen täysin introvertti ja jos liikun, liikun puku päällä. En vain tykkää rusketusraidoista. Missään muodossa; en myöskään ruskeista vauhtiraidoista tai jarrutusjäljistä. 

Vierailija
155/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pers ettään esittelevät naiset pitäisi tuomita itsensäpaljastelusta sakkoihin. Joku parafiliahan tuo on kun koko maailman pitää ne kannukset nähdä. 

Vierailija
156/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta päätellen täällä ei ihmiset keskimäärin tuollaista harrasta vaan tuomitsevat tuon toiminnan alimpaan helvettiin. Muistakaas pitää housut jalassa ja jumala mielessä ettei kenellekään tule ulkopuolinen olo!

Älkääs nyt naruperät kuvitelko, että te olette ainoita, joilla on seksielämä.

Vierailija
157/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit sopii ihan hyvin jo 11 vuotiaalle. Ei tule niitä ilkeitä rusketusrajoja.

Samoin twerkkaus. siinnähän ei ole kuulemma mitään seksuaalista, sanovat twerkkaajat.

T: Jarmo 63v

Vierailija
158/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
159/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin mielenkiintoinen pointti että miksi sitä pyllyä tosiaan halutaan koko maailmalle esitellä?

Luulisi että ihan vaan omalle kullalle.

En ainakaan arvosta naista, tai miestä, joka kaikille esittelee tavaroitaan.

T. Mies 

Instassa painetaan sydämenkuvia ja lähetellään tuliemojeja itsensä esittelijöille, mutta ei kuitenkaan oikeasti arvosteta. Vai? 

Vierailija
160/364 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole Hietsussa nähnyt ikinä muita stringiperseitä kun sen vanhan kurpan, siis se äijä joka oikein pyllistelee ja yrittää esitellä kurttuista p*rsettään valkoisissa kusenpolttamissa stringeissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän