Miksi niin monet naiset pitävät stringibikineitä rannalla?
Onko kyse siitä että haluavat vain näytellä peppuaan?
Kommentit (364)
Millä rannalla tällaista iljettävyyttä?
Se peräreikähän näkyy kun vain naru on peittona. Eikö se ole kiusallista? Läsnäolijoille ainakin on.
"Onko kyse siitä että haluavat vain näytellä peppuaan?"
Kyllä. Juuri siitä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
"Onko kyse siitä että haluavat vain näytellä peppuaan?"
Kyllä. Juuri siitä on kyse.
Monen ei edes kannattaisi, ei ole mitään näytettävää. Ehkä mies on kannustanut.
Mitä se oikeastaan sulle kuuluu.
Nehän on seksikkäät varsinkin jos on nuori ja hyvä vartalo.
Etenkin ulkomailla plastiikkakirurgin luona käyneet naiset haluavat esitellä uutta kehoaan (kylkiluita poistettu, peppuimplantit laitettu ja buttlift) jonkun sugardaddyn rahoilla saatu. Oi että! On se elämä niin ihanaaaaa ja kaikki katsoo! Hihiihihihihi
Miksi sä kysely miksi-kysymyksiä aamusta iltaan? Missä kivenkolossa sä olet kasvanut kun et ymmärrä elämästä tai maailmasta mitään?
Minusta ne ovat noloja ja iljettäviä, kun se narukin pakaroiden välissä.
Tänne on rusketukseen mm. vedottu ja joku kirjoittikin, että sen saa myös parvekkeella, aivan! Olisin itse parvekkeella mieluiten niin, en julkisella paikoilla.
Mutta mulla ei siis ole sellaisia pöksyjä.
Vanhemmalla ei näytä hyvältä mutta nuorella jopa jumalaisen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se oikeastaan sulle kuuluu.
Ei kuulu, mutta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Avainsana on seksi. Halutaan tarjota jotakin: seksikkyyttä, silmänruokaa, visuaalista kiihoketta. Saada: huomiota omalle _seksikkyydelle_ eli libidolle, kiihottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Avainsana on seksi. Halutaan tarjota jotakin: seksikkyyttä, silmänruokaa, visuaalista kiihoketta. Saada: huomiota omalle _seksikkyydelle_ eli libidolle, kiihottua.
Parempi se kuin sota ja väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun jäisikin vain rannoille tämä huomionhaku. Mutta kun ei! Näitähän on nykyisellään kaupunkien puistot ja muut yleiset paikat täynnänsä. Ei sovi kyllä yhtään tyylikkääseen kaupunkikuvaan että puistonpenkillä istuessa tai piknikillä joutuu katsomaan paljaita peppuja!!!
Mä en tiedä kumpaa sorttia olet. Joko olet ihminen jolla ei ole mitään omia ongelmia, niin pitää kehittää ongelmia muista ihmisistä. Tai olet ihminen jolla on pahoja ongelmia itsensä kanssa eikä halua kohdata niitä, niin mieluummin projisoit pahaa oloasi muihin. Which one is it?
Mitä enemmän paljastaa, sitä pikemmin päästään seuraavaan vaiheeseen.
Eli tutustutaan melanoomaan. Samalla valitettavasti loppuu paljastukset ja alkaa totaalisuojautuminen auringolta.
Kyllä mulla seisoo kun näen seksikkään uima-asun oikeanlaisella neitosella.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on tarkoituskin. En kyllä ihan oikeasti tajua ihmisiä _yhtään_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on tarkoituskin. En kyllä ihan oikeasti tajua ihmisiä _yhtään_.
Sehän on vaan hauska, iloinen asia. Kiihotus ja kiihottuminen ;)
Minä tunnen aina syvää myötähäpeää, kun tuollaiseen syvälle pyllyyn narun upottanut *äiti* hengaa pienten lasten kanssa rannalla. Siinä on hyvin poke aivopesty naisiin; jopa pyhässä roolissa on tärkeää miellyttää miehistä libidoa 😳 Maailma on aivan helvetin sairas!