Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset pitävät stringibikineitä rannalla?

Vierailija
04.04.2024 |

Onko kyse siitä että haluavat vain näytellä peppuaan? 

Kommentit (364)

Vierailija
21/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän niitä, koska saan rusketuksen ilman selviä rusketusraitoja. Mukavampi myös levittää kosteusvoiteet ja hoitaa kuorinta kun on mahdollisimman vähän kangasta tiellä.

N23

Rajatonta rusketusta voi ottaa vaikka omalla parvekkeella vorhojen/himmeän lasin suojassa. Ei ne pari lisäsenttiä bikinin alaosassa vaikuta juuri rusketus asteeseen. Juuri kukaan  ei paheksu bikinejä, ainoastaan jos on pakarat täysin  paljaana yleisellä rannalla katsotaan tökeröksi.

Vierailija
22/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin väliä jollakin rusketusrajoilla on? Aivan.

Rusketusrajoista puhuvat lähinnä 15-30 v lapsettomat henkilöt, joilla on elämässään  hieman liian vähän miettimistä ja tekemistä. Kun ruuhkavuodet rynnistää todenteolla päälle, harva jaksaa miettiä rusketusrajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelevät peppujaan siltä varalta, että kaltaiseni komistus kävelisi ohi ja tulisi tekemään lähempää tuttavuutta. 

Vierailija
24/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän niitä, koska saan rusketuksen ilman selviä rusketusraitoja. Mukavampi myös levittää kosteusvoiteet ja hoitaa kuorinta kun on mahdollisimman vähän kangasta tiellä.

N23

Höpö höpö, itseäsi sinä haluat näyttää. Katsokaa minua. Pick Me. 

Vierailija
25/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Se on ihanaa mitä te naiset olette valmiita tekemään meidän miesten takia.

Ruskeat öljytyt posliinen kroppa. Ai että, odottaa oikein sitä että me miehet voidaan työntyä sisään ja tyhjentää kassimme.

Naiset ovat seksiesineitä. On heidän alitajunassaan vaikka uskottelevat itselleen tekevänsä kaiken itseään varten.

Itsehän he itsensä esineellistävät. Valinta toki sekin. Pyllybikineissä huomiohuoraamaan!

Vierailija
26/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin väliä jollakin rusketusrajoilla on? Aivan.

Rusketusrajoista puhuvat lähinnä 15-30 v lapsettomat henkilöt, joilla on elämässään  hieman liian vähän miettimistä ja tekemistä. Kun ruuhkavuodet rynnistää todenteolla päälle, harva jaksaa miettiä rusketusrajoja.

"Kun ruuhkavuodet..."

Aivan kuin olisi oletus että jokainen lapsia tekee. Hyvin harva enää lisääntyy. Nykyään on poikkeus jos joku lisääntyy. 

Eli "Jos ruuhkavuodet..." on lähempänä totuutta.

Vierailija
27/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Miksi kuorit itseäsi yleisellä rannalla?

Sinä inceli et edes tiedä mitä kuorinta on. Täällä keskustelee aikuiset naiset.

Tämäkin aikuinen nainen ihmettelee, miksi kuorit itseäsi rannalla. Mikä hyöty siinä on? 

Vierailija
28/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Höpö höpö, itseäsi sinä haluat näyttää. Katsokaa minua. Pick Me. 

Niinpä niin :D "Mukavampi myös levittää ja hoitaa huorinta kun on mahdollisimman vähän kangasta tiellä."

Vierailija
29/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Ruskeat öljytyt posliinen kroppa. Ai että, odottaa oikein sitä että me miehet voidaan työntyä sisään ja tyhjentää kassimme.

Tämä. Joskus voisi gangbangata rannan seksikkäimmät naiset!

Vierailija
30/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäävät miesten huomiota. 

Vierailija
31/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Miksi kuorit itseäsi yleisellä rannalla?

Sinä inceli et edes tiedä mitä kuorinta on. Täällä keskustelee aikuiset naiset.

Tämäkin aikuinen nainen ihmettelee, miksi kuorit itseäsi rannalla. Mikä hyöty siinä on? 

Täällä n23 kanssa samaa ikäluokkaa..kuorinta ja voitelut tehdään kotona eikä rannalla, ellei kyse ole aurinkorasvasta..

Kuorinta tehdään  kotona suihkun yheydessä, ei rannalla..

Vierailija
32/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Tämä. Joskus voisi gangbangata rannan seksikkäimmät naiset!

Suosittelen. Itsekin tein niin keskellä päivää yhtenä kesänä Helsingin hietsussa. Siinä oli kansalle ihmeteltävää, kun kaltaiseni adonis, kuin merestä noussut jumala, kynnin biitsin kuumimpia mimmejä estoitta. 

Vierailija
33/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi miehet kulkee ilman paitaa ?

Niillä on kuuma. Stringiperseet eivät ole vertailukelpoisia tähän.

Vierailija
34/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva saada ruskettunut peppu. Iso valkoinen osa keskellä muuten ruskeaa vartaloa ei ole kiva. Näkyyhän se esim saunoissa muillekin. 

Vierailija
35/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni stringit tuntuvat epämukavilta, aina tunne että p*rseessä on jotain ylimääräistä kun luonnollisella haarakiilalla sitä tunnetta ei ole. Jos se alaosa menee haaroväliin niin sen vetää sieltä aina pois. Siksi en ymmärrä miten naiset pystyvät käyttämään noita. Samoin on jotenkin paljas olo, kuin olisi melkein alasti. 

Vierailija
36/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia. Ovat etsimässä itselleen mies seuraa joka voisi hedelmöittää tämän naaraan. Moni kieltää tämän ja selittää jotain rusketusraidat valheita. Eivät vaan nämä kiimassa olevat naiset tajua, ettei kaikki välttämättä halua nähdä hridän perseitä 

Vierailija
37/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni stringit tuntuvat epämukavilta, aina tunne että p*rseessä on jotain ylimääräistä kun luonnollisella haarakiilalla sitä tunnetta ei ole. Jos se alaosa menee haaroväliin niin sen vetää sieltä aina pois. Siksi en ymmärrä miten naiset pystyvät käyttämään noita. Samoin on jotenkin paljas olo, kuin olisi melkein alasti. 

Oikeanlaiset stringit pitää olla, silloin niitä ei huomaa ja olo on kuin alastomana. Se taas on hyvä asia koska paikat eivät hikoa niin paljoa.

Vierailija
38/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinua ärsyttäisi. Toimii kuin häkä!

Vierailija
39/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Kosteusvoiteet ja kuorinta peppuun kun olet rannalla? 😂

Vierailija
40/364 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus on epäterveellistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä