Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana hallitus! käyttämätön tulkkausmaksu perittäväksi

Vierailija
04.04.2024 |

Onneksi näiden lusmujen kuppaamiseen aletaan vihdoinkin puuttumaan. En äänestänyt hallituspuoluieita, mutta pakko mmyöntää olevani näiden politiikkaan tyytyväinen. Kerrankin tapahtuu jotain, eikä pelkästää keskitytä rahan jakamiseen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3869c745-b9b0-41e4-b4a9-337e1b6fb…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on harvinaisen järkevää! On omituista, että jopa kymmenen vuotta Suomessa olleet saavat käyttää tulkkia, eikä kielen oppimista ole tarvinnut edes ajatella. Hyvä säästökohde, koska näihin ihmisiin on satsattu vähän liiankin kanssa rahaa eikä ole odotettu mitään vastineeksi.

Vierailija
2/3 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oikeus ilmaiseen tulkkaukseen on kyllä käsittämätön. Olen ollut vanhempainillassa, jossa eräs Suomessa todistetusti koko yläkoululaisensa kouluajan asunut vanhempi sai tulkkausta. Me kaikki muut 30+ vanhempaa siinä odotimme ja ihmettelimme, kun tilaisuus venyi tuplaksi. Että lapsemme ovat homeisissa rakennuksissa ja koulukirjoista säästetään, mutta tähän on kyllä varaa.

Ihan järjetöntä ja hyvä jos tälle tulisi stoppi. Itse kun olen asunut ulkomailla, niin missään maassa en odottanut moista palvelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaanko noilta yleensäkään yhtään mitään? Käsittämätöntä että niille vaan annetaan ja palkkioksi tekevät rikoksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi