Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomeen Amerikkalainen terveydenhuoltovakuutusjärjestelmä. Siis se sama missä köyhät kuolee kaduille.

Vierailija
04.04.2024 |

Hallitus vihaa suomen kansaa. Paitsi niitä 2% eniten tienaavaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuole kaduille köyhät Jenkeissä. Työtä tekemätön on lirissä, niinkuin pitääkin

Niin tai sairas. Ja kun sairastuu, saa potkut, eikä ole vakuutusta työn puolesta eikä sitä enää sairaana saa itse hankittua. Ihanata.

Vierailija
22/27 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuole kaduille köyhät Jenkeissä. Työtä tekemätön on lirissä, niinkuin pitääkin

Kävin noin 13 vuotta sitten losissa. Siellä esim. santa monicassa oli kaduilla ja rannoilla asunnottomia, jotka näyttivät henkisesti ja fyysisesti hyvin sairailta. Ja niitä oli paljon. Yhdenkin ihmisen tilanne syöpyi niin pahasti verkkokalvolleni, että se ei ole vieläkään jättänyt minua täysin rauhaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii varsin hyvin se amerikan malli missä valkoisella herrasväellä on työpaikat, joissa on hyvä palkka ja sairasvakuutus kuuluu etuihin. Heillä on omat siivojaat ja puutarhurit jotka ovat kaikki ma muja. Ma mut joutuvat paiskimaan pari kolme duunia  jotta he pärjäisivät. Jos sairastuvat, ei ole valtion ongelma.

Ei mitään kela gold käteen ja nuoret herrasmiehet ahdistelemassa alaikäisiä likkoja päivät pitkät kun ei ole tarvetta tehdä töitä. Raiska uksistakin saa kunnon rangaistukset jenkeissä.

Vierailija
24/27 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän köyhät ole muut kuin kuluerä yhteiskunnalle. Ei siis mitään iloa kenellekään elättää näitä kiviriippoja.

Eli raha on mielestäsi tärkeämpää kuin ihmishenki?

Vierailija
25/27 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuole köyhät kadulle. Koteihin ne kuolee, sitten kun se päivä kullekin tulee. 

Koti voi olla pahvilaatikko sillan alla.

Vierailija
26/27 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai verotus alenee kuitenkin, jos täytyy itse maksaa vakuutusmaksut? Ne on useita tuhansia vuodessa. 

Vierailija
27/27 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta ollaan tekemässä pikkujenkkilää. 

Ei tule tekemallakaan. Suomalaiset on opetettu kerjalaisiksi, aina jonkun muun on maksetteva heidan elantonsa. Amerikkalainen hapeaa tuollaista ja alkaa vaikka kavelyttamaan naapuriston koiria saadakseen itseansaittua rahaa.