Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kehui

Vierailija
04.04.2024 |

Työkaveri (nainen) sanoi että olen pantavan näköinen mies. Kyllä tuntui hyvälle kuulla kun ei omalta naiselta vastaavia kuule.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kanne työpaikka-ahdistelusta. Tuo oli törkeän seksistinen kommentti, joka ei kuulu työpaikalle.

Vierailija
2/15 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää oliko vaan puheita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko heräsit päiväunilta??

Vierailija
4/15 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäuskottavaa että nainen pystyisi puhumaan noin suoraan, jos kuitenkin näin, niin onneksi olkoon!

Vierailija
5/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epäuskottavaa että nainen pystyisi puhumaan noin suoraan, jos kuitenkin näin, niin onneksi olkoon!

Ei se mahdotonta ole. Olin joku 25v ja silloinen esimies, tai nainen oli noin 50v nyt ajateltuna hyvin säilynyt simpsakka rouva (itse nyt 40v)

Hän kehui monestikkin ja läpsi perseelle. Kertaalleen kouraisi munista takaapäin. Näki kusella minut ja sanoi, että on muijalleni kateellinen, kun tuollaista saa. Se tavallaan huvitti, mutta toisaalta sen ikäisenä etoi, että sen ikäinen nainen kommentoi mitään tämmöistä. Hyvin usein puheet kääntyi kaksi mieliseksi ja mollasi miestään kun vehjekkin on pieni ja harvoin kunnolla kova. Ja toista se olisi, kun saisi minun ikäistä jolla kalu pysyy kovana. Varmasti siis olisi pillua saanut mennen tullen, mutta ei sen ikäisenä 50v akat paljoa kiinnostanut.

Vierailija
6/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumiestäni harmittaa, ettei saanut avioliitossaan yhtä hyvää kyytiä kuin minulta. 

Teen ja keskustelen. Ilmeisesti exänsä ei, kunhan häipyi toisen kanssa. 

Vierailija
7/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mahdotonta ole. Olin joku 25v ja silloinen esimies, tai nainen oli noin 50v nyt ajateltuna hyvin säilynyt simpsakka rouva (itse nyt 40v)

Hän kehui monestikkin ja läpsi perseelle. Kertaalleen kouraisi munista takaapäin. Näki kusella minut ja sanoi, että on muijalleni kateellinen, kun tuollaista saa. Se tavallaan huvitti, mutta toisaalta sen ikäisenä etoi, että sen ikäinen nainen kommentoi mitään tämmöistä. Hyvin usein puheet kääntyi kaksi mieliseksi ja mollasi miestään kun vehjekkin on pieni ja harvoin kunnolla kova. Ja toista se olisi, kun saisi minun ikäistä jolla kalu pysyy kovana. Varmasti siis olisi pillua saanut mennen tullen, mutta ei sen ikäisenä 50v akat paljoa kiinnostanut.

Siinä firmassa kävi miehet ja naiset samalla kusirännillä?? 

Vierailija
8/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdessä??

Vierailija
9/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikkia miehiä etoo kun vanhempi nainen kehuu :D

Vierailija
10/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt samalla kusirännillä sentään. Kyseessä oli suuri kiinteistöhuoltoon keskittyvä yritys, jossa olin remonttimiehenä. Kanta-Hämeen alueella remontoin erästä pientä liiketilaa, jossa oli helvetin pieni vessa. Sillä hetkellä vessassa ei ollut edes karmeja saati sitten ovea. Olin kusella ja tämä akka tuli sinne mestaan sisälle samaan aikaan. Ei olisi ollut muuta vaihtoehtoa, kun kusta nurkkaan, tai loput housuun. Silti todennäköisesti olisi ehtinyt näkemään, kun se kusiputka oli takaoven vieressä.

Vierailija
11/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on seksuaalista ahdistelua. Jos mies tekee tuon on hässäkkä heti päällä.

Vierailija
12/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käynyt samalla kusirännillä sentään. Kyseessä oli suuri kiinteistöhuoltoon keskittyvä yritys, jossa olin remonttimiehenä. Kanta-Hämeen alueella remontoin erästä pientä liiketilaa, jossa oli helvetin pieni vessa. Sillä hetkellä vessassa ei ollut edes karmeja saati sitten ovea. Olin kusella ja tämä akka tuli sinne mestaan sisälle samaan aikaan. Ei olisi ollut muuta vaihtoehtoa, kun kusta nurkkaan, tai loput housuun. Silti todennäköisesti olisi ehtinyt näkemään, kun se kusiputka oli takaoven vieressä.

Miten pystyit näyttämään munat, jos oli niin helvetin pieni vessa? Käännyit ympäri esittelemään??

Vierailija
13/15 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisella työmaalla tapahtuneelta asialta kuulostaa. No, oli mitä oli, niin kyseessä on törkeä seksuaalinen ahdistelu, josta pitää ilmoittaa välittömästi esimiehelle ja työsuojeluvaltuutetulle.

Tuommoiset seksuaalissävytteiset vihjailut eivät kuulu työpaikalle eikä yleensä minnekään. Hirveää miehen esineellistämistä.

Toivottavasti naikkonen saa varoituksen, tai lentää ulos firmasta. Tuommoista muka- hauskaa, niljakasta vihjailua, hyi helvetti!

Vierailija
14/15 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelua! Meeee Toooo asia! 🥶

Vierailija
15/15 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työsuojeluvaltuutettu (mies) itse kehuu reisieni ja pakaroitteni lihaksikkuutta, koen sen häirintänä, kelle ilmoitan, esimies on toisella puolella Suomea pelkkien etäyhteyksien päässä ja yleisessä tiedossa on ettei häntä kiinnosta kuin puhtaasti työhön liittyvät asiat.

M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi