Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykellon mukaan happisaturaationi laskee yöllä ajoittain jopa 80 SPO, syytä huolestua?

Vierailija
03.04.2024 |

Minulla on ollut älykello käytössä vuoden ja käytän sitä myös yöllä. Päiväaikaan satiraatio näyttää aikalailla 96 SPO, mutta öisin se aina laskee hetkittäin. 

Välillä saattaa olla tunnin tai parinkin pätkä jolloin kello on mitannut 80-85 SPO lukemia. 

Hengityskatkoksia se ei ole rekisteröinyt, mutta mieheni mukaan kyllä aika usein kuorsaan.

Kuinkahan paljon tästä olisi syytä huolestua, pääseekö tällä perusteella johonkin tutkimuksiin? 

Syytä huolestua?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissaan, varsinkin kun kuorsaat. Nuo kellot ei ole niin tarkkoja että näyttävät vain vähän sinnepäin. Hoida kuorsaus ongelma kuntoon 

Vierailija
2/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Käskin roskiin,koska en luota noihin älykelloihin juuri yhtään.

Itselläkin näyttää välillä nukkuessa jopa jotain 70..

Lisäksi kellon mukaan saatan nukkua jopa "syvää unta" vaikka olen hereillä ja katson leffaa.

Garmin kyseessä.

Jotkut uskovat nuo kaikki lukemat. Mutta mieti itse. Äläkä ota neuvoja vauvapalstalta.

P.s. En ole perusterve. Saatan hyvin kärsiä uniapneasta,mutta lääkäreitä ei kiinnosta.

Mutta mielipiteeni on etteivät anna luotettavia lukemia. Jos muita oireita niin sitten ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kello miehen käteen ja katso mitä se sillä näyttää?

Vierailija
4/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti Garmin nukkuessa usein 70 jotain lukemia. Pahimillaan saturaatio oli 60 jotain. Sitten välillä taas 95. Turha huolestua. Ne kellot tekee vain ihan pilipalimittauksia.

Vierailija
5/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä olla huolissaan.

Siinä vaiheessa kun vakuutusyhtiöt ja esimerkiksi verottaja terveysperusteisen verotuksen tullessa saavat lobattua läpi säännökset, jolla pääsevät dataasi kiinni, vakuutustesi hinta nousee, niitä irtisanotaan, et saa tiettyjä vakuutuksia jne. Myös valtionhallintoa leimaa tietoihisi ison "mahdollinen terveyspalveluiden suurkuluttaja" -leiman ja huomaat sen veroprosentissasi sekä palveluissasi, oikeammin niiden puuttumisena

Vierailija
6/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tein niin yhtenä yönä! Eikä miehellä näyttänyt ollenkaan tuollaisia lukemia vaan koko yön yli 95 SPO.

Aloittaja

Vierailija
7/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla hoitamaton uniapnea, mene lääkäriin.

Vierailija
8/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tein niin yhtenä yönä! Eikä miehellä näyttänyt ollenkaan tuollaisia lukemia vaan koko yön yli 95 SPO.

Aloittaja

Onko sulla joka yö? Laita koko viikoksi vaikka. Yksi yö kerro mitään. Menee useampi päivä ennenkuin kalibroituvat uuden käyttäjän mukaan.

Lisäksi, jos nukut miehesi kanssa niin kuuleeko se yöllä esim.henkityskatkoksia?

Onko eroa kummassa kädessä on etc? (Nukut vaikka päällä, tai veri ei kierrä).

No en panikoituisi. Jos kuorsaat ja hengityskatkoksia niin sitten kai uniapnea pitäisi testata. 

Vierailija
9/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.apu.fi/kysymykset/urheilukello-nayttaa-hurjia-lukemia-syyta…

Siinä sulle kiminkisen vastaus....

Pippa laukka taas kehuu kovasti huawein mainoksessa laitteiden mittauskykyä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi