Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kengät??

Vierailija
03.04.2024 |

Kun musta pellavamekko (miten asustaisit?) ja kesäkuu, päivällä pitäisi kävellä paljon ja sitten suoraan illanviettoon ruokailun ja mahdollisen baarikierroksen muodossa.

Kengät on ongelma, lenkkarit ei iltaa ajatellen iske, mikään kenkä-vaihhtokassin mukana raahaaminen ei illan huomioiden sekään oikein nappaa..

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet jo määritellyt kengät - haluat espadrillot, jos haluat aidot, narua ja kangasta, silloin etsit nittä. Oletan, että haluat muovi- tai kumipohjan ja reunan koriste riittää tuomaan espadrillojen vaikutelman. Nyt vain platraat, kuvastot. Hintahaarukka pienentää valikoimaa, ettet huku kymmeniin sivuihin.

Minä en valitsisi aitoja, jalat väsyvät. Vaikka nahkakenkä hengittää, koko päivä umpinaisella kengällä on ohuessakin umpinaisessa kengässä tuskien taival. Kaikkien jalat turpoavat iltaa kohden, silloinkaan umpinainen kenkä ei ole hyvä. Tasapohjainen kenkäkin on raskas koko päiväksi. 

Ilmaisu 'siisti ravintola' kuulostaa minun korvissani omituiselta. Aivan kuin ihminen ilmaisisi sen olevan omaa normitasoaan paremman.

Vierailija
42/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary Janet vaativat hyvin kapean ja siron jalan, muuten on mummokenkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet jo määritellyt kengät - haluat espadrillot, jos haluat aidot, narua ja kangasta, silloin etsit nittä. Oletan, että haluat muovi- tai kumipohjan ja reunan koriste riittää tuomaan espadrillojen vaikutelman. Nyt vain platraat, kuvastot. Hintahaarukka pienentää valikoimaa, ettet huku kymmeniin sivuihin.

Minä en valitsisi aitoja, jalat väsyvät. Vaikka nahkakenkä hengittää, koko päivä umpinaisella kengällä on ohuessakin umpinaisessa kengässä tuskien taival. Kaikkien jalat turpoavat iltaa kohden, silloinkaan umpinainen kenkä ei ole hyvä. Tasapohjainen kenkäkin on raskas koko päiväksi. 

Ilmaisu 'siisti ravintola' kuulostaa minun korvissani omituiselta. Aivan kuin ihminen ilmaisisi sen olevan omaa normitasoaan paremman.

Ilmaisisi sen olevan omaa normitasoaak paremman? Ok🤔

Eikös se ole ihan yleismaailmallinen tapa ilmaista, että kyseessä ei ole vaikkapa hampurilaisketju tai jokin pizzabuffa tms missä tarkoitus syödä? Sitä joka tapauksessa tarkoitin ilmaisulla "siisti ravintola", en sen kummempaa.

Ap

Vierailija
44/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loaferit, ballerinat, kävelykengät.

Esim nämä

https://www.kenkamaailma.fi/naiset/remonte-r7600-05-tarrallinen-kavelyk…

Vierailija
46/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleen naisten nahkainen kävelykenkä niin alkaa löytyä vaikka mitä. Kokeile. Nopeammin saat etsittyä itse kuin kysellä täältä.

Vierailija
47/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim nämä

Oletko sinä ihan tosissasi? Nuohan on aivan sysirumat, en käyttäisi vaikka minulle maksettaisiin siitä.

Ap

Vierailija
48/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, täytyy sanoa, että makuja on monia, ainakin jos eräät annetut linkkiehdotukset on annettu ihan tosissaan..

Päädyin itselleni jo tuttuun merkkiin (Pavement) jolta tilasin mustat nahkaiset espadrillot joissa pohjissakin hieman paksuutta, toivottavasti ovat hyvät jalassa ts pysyvät akillesjänteen kohdalta päällä, kokemuksia monista muista espadrilloksista jotka eivät jalassa pysy. Ja jos eivät ole hyvät niin haku jatkuu..

Ap

Vierailija
49/59 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandaalit joissa pohjaa

Vierailija
50/59 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim nämä

Sinäkö pidät noista itse?

Ap, kengät joissa pohjaa eli ei missään nimessä ohuita ballerinoja, ne olisi itsemurhaa jaloille viimeistään muutaman tunnin talsimisen jälkeen.

Vierailija
51/59 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
52/59 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat avokkaat, 4cm korko, Vagabond tai joku.

Vierailija
53/59 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päätynyt niihin riekerin "lenkkareihin", kun löysin sellaiset täysin mustana. Tärkein oli itselle kuitenkin se, että ovat mukavat kävellä, enkä tuosta kenkäshoppailusta oikein nauti.

Vierailija
54/59 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä jo kesällä musta pois. 

Vierailija
56/59 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kenkamaailma.fi/naiset/jana-h-22360-41-001-avokas-musta-kla…

No tuota..ehkä jos olisi 60+v...tosin en olisi varma silloinkaan. Sinäkö oikeasti pitäisit noita? Ja vieläpä kesällä?

Ap

Vierailija
57/59 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.kenkamaailma.fi/naiset/jana-h-22360-41-001-avokas-musta-kla…

No tuota..ehkä jos olisi 60+v...tosin en olisi varma silloinkaan. Sinäkö oikeasti pitäisit noita? Ja vieläpä kesällä?

Ap

No meillä lentoemännillä on nämä, tosin laadukkaammat ja sentti enemmän korkoa. Katsoppa sitten, kun olet Finnairin koneessa.

Vierailija
58/59 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ennemmin mekko sellaiseen, joka käy nykyisiin mukaviin kenkiisi. Päivän kävelyn ja lounastelun jälkeen se mekko ei ole mitenkään edustavan näköinen iltamenoissa, vaan näyttää tasan siltä, että se päällä on kuljettu koko päivä ties missä ja otettu tirsojakin.

Vierailija
59/59 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ongelmahan lähtee mustasta pellavamekosta, joka on kreikkalaisen mustan lesken suruajan asu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi