Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Housut rikki polvista, mikä avuksi?

20.01.2007 |

5-vuotiaan pojan housut kuluvat todella nopeasti rikki polvista, meno on niin vauhdikasta :) Tietääkö kukaan, onko jossakin myynnissä valmiita polvipaikkoja tms. joita voisi käyttää rikkinäisiin housunpolviin? Silitettävät tai muutoin helposti laitettavat tietysti plussaa. Ottaa päähän, kun juuri esim. ostin pojalle hienot Legon housut, niin eikös jo parin viikon päästä huosut ole polvista hajalla!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät tosi hyvin kiinni, pesuista huolimatta ja helppo kiinnittää.

Vierailija
2/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo vaikka kuinka monta paikkaa 5-vuotiaan sankarini housuihin. Vähän housuista riippuen olen paikkalappuja valinnut, kangaskaupasta tai nappiliikkeistä.

Olen ostanut joko koko lahkeen levyisen kangaspalan, millaiset olen ommellut sitten molempien polvien kohdalle (jos ensimmäinen polvi on jo puhki, niin toinen on varmasti heti perään :)

Toinen vaihtoehto on ostaa kangaspala ja muotoilla se vaikka tähdeksi tai sydämeksi ja ommella suoraan reiän päälle.

Lisäksi on saatavilla silitettäviä, liimattavia yms paikkatarpeita.

Itse olen todennut siiteimmän jäljen tulevan suorakaiteen muotoisella, reilun kokoisella paikalla, jonka olen ommellu lahkeen sisä-ja ulkosaumaan kunnolla kiinni. Nythän on uusissakin vaatteissa vaikka minkälaisia virityksiä, erikokoisia paikkoja, valmiita reikiä jne.. Joten ei kun vaan ideoimaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen paikannut puhkimenneet farkut tms. housut.

Paikka kannattaa vahvistaa vielä muutamalla ompeleella,

niin varmasti pysyy paikoillaan. Lapset tykkäävät paikoista,

kun niitä on vaikka minkälaisia.