Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaetaan kavereiden kans kokemuksia ja vinkkejä esim seksileluista, asuista, asennoista ja ihan mistä vaan, se virkistää omaakin seksielämää

Vierailija
03.04.2024 |

Tuli mieleen tällainen kysymys tuolta toisesta ketjusta. Itse olen aina ollut ystävieni kanssa todella avoin. Mulla on kolme ystävää pitkältä ajalta, joiden kanssa puhutaan kyllä ihan kaikki. On tiedossa miesten kalujen koot ja kestävyydet, bravuurit ja huonot puolet seksissä. Jaetaan kokemuksia ja vinkkejä esim seksileluista, asuista, asennoista ja ihan mistä vaan, se virkistää omaakin seksielämää todella paljon. Ja ennen kaikkea tuntuu aivan valtavan etuoikeutetulta, että elämässä on niin ihania ystäviä 🙂💝 

Miehet tietää että puhumme avoimesti, vastakin oli tilanne että kerroin miehelleni miten "Päivi ja Pekka" oli keksineet kokeilla tällaista ja oli ollut mahtavaa, siitä sitten yksi katse ja homma lähti kokeiluun meilläkin 😄 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa juteltiin sormettamisesta ja sit sormetettiinki yhdessä.

Vierailija
2/3 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän kanssa juteltiin sormettamisesta ja sit sormetettiinki yhdessä.

Varmaan mukava kokemus noin kaksin toteutettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme naimisissa olevaa kaverusta ja sanomme vaimoillemme noin kolmekertaa vuodessa, että lähdemme katsomaan ruskaa, talvella laskettelemaan ja kesällä pyöräilemään. Oikeasti naimme ja nuolemme toisten perseitä ihan hulluna.

T. timppa, jockke ja börje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan