Nykyinen ilmapiiri ajaa päihteiden pariin
Vielä viisi vuotta sitten olin toiveikas elämän suhteen. Nyt koronan, sotien ja Purran saksipelleilyn jälkeen ei huvita mikään. Osa-aikatöistä leikkaantuu 150 ja asumistuesta melkein 100. Olen käyttänyt alkuvuodesta päihteitä enemmän kuin koskaan. Tunnen miten kontrolli luisuu ja köyhyys kutsuu. Humalassa olen edes hetken ihan onnellinen.
Kommentit (8)
Kyllä alkkis aina selitykset löytää miksi on muka pakko ryypätä.
Päihteet on iloinen asia jos osaa pitää kontrollia.
Päihteet on yleinen ratkaisu pahaan oloon. Fifti-siksti yleisempi kuin lääkkeet? Kun nekään ei auta niin sitten on huumeet.
Juu. Menny tänä vuonna poikkeuksellisen paljon kaljaa kurkusta alas. Hankalat ajat vaatii tuhdit juomat. Tosin tietyn pisteen jälkeen alkaa se juominenkin vaan v*tuttamaan, ei enää huvita. Nyt ollu taas hetken juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Menny tänä vuonna poikkeuksellisen paljon kaljaa kurkusta alas. Hankalat ajat vaatii tuhdit juomat. Tosin tietyn pisteen jälkeen alkaa se juominenkin vaan v*tuttamaan, ei enää huvita. Nyt ollu taas hetken juomatta.
Voin kyllä olla viikkoja juomatta, mutta sitten taas menee monta päivää kaljoitellessa jonka jälkeen masennuksessa viikko. Tämä kierre on helvetillinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Minä taas olen huomannut, että alkoholi vain pahentaa omaa oloani. Olen lopettanut kokonaan alkoholin käytön ja nikotiinistakin pääsin eroon pari vuotta sitten.
Niinhän se pahentaa, mutta pitäisi nyt löytää myös asioita jotka parantaa, paitsi alkoholi.
Niinkö? Minä taas olen huomannut, että alkoholi vain pahentaa omaa oloani. Olen lopettanut kokonaan alkoholin käytön ja nikotiinistakin pääsin eroon pari vuotta sitten.