Mistä löytyisi nainen runkku kaveriksi?
Mistä voisi löytää naisen runkkuseuraksi? Ei saa koskea, runkataan vain itseämme. Onkohan naista ketä tämmönen kiinnostaisi?
Kotosalla, metsässä, autossa...
Kommentit (28)
Ei kyllä naisena kiinnosta tuollainen. Kyllä mä haluan miehen kosketusta ja seksiä miehen kanssa. Onneksi on vakkaripano tätä varten.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä naisena kiinnosta tuollainen. Kyllä mä haluan miehen kosketusta ja seksiä miehen kanssa. Onneksi on vakkaripano tätä varten.
Niin mullakin, mutta katselu voisi olla kokemus muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Reissumies ja joudun aika usein käymään noilla levähdyspaikoilla! Autoja siellä on aika harvoin yhtä enempää, eikä kyllä mitään runkkuseurueitakaan ole näkynyt! Jos joku vemputtaa autossaan, niin ei kyllä kiinnosta mennä kurkistelemaan! Mistähän nämä jutut oikein sikiää!
Riippuu varmaan missä päin reissaat. Kokeileppas joskus Hämeenlinnan motarilla Janakkalan levareita esim molemmin puolin. Saatat yllätyä.
No ei kyllä kiinnosta, hyvä että kerroit, niin osaan ajaa ohi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla kivaa. Missä asut?
On siis ainakin yksi nainen! Asun Turussa, mutta en usko, että vauva foorumin kautta saan tätä järjestymään. Ehkä teen jonnekin runkku seuraa-ilmoituksen...
Turun kyljessä olen.
T. Nainen.
Elä kiusaa, en keksi keinoa tahi ratkaisua tälle tilanteelle.
Tinderiin jos laittaa runkkari ilmoituksen, niin naapurit ja työkaverit alkaa nauramaan, vaikkei tuo kauheasti haittaakaan. Hymyileviä ihmisiä on kivempi katella.
Mikä olisi sellanen alusta mihin tämä ilmoitus sopisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis ainakin yksi nainen! Asun Turussa, mutta en usko, että vauva foorumin kautta saan tätä järjestymään. Ehkä teen jonnekin runkku seuraa-ilmoituksen...
Turun kyljessä olen.
T. Nainen.
Tinderiin jos laittaa runkkari ilmoituksen, niin naapurit ja työkaverit alkaa nauramaan, vaikkei tuo kauheasti haittaakaan. Hymyileviä ihmisiä on kivempi katella.
Seksitreffit.fi. Mies etsii naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun kyljessä olen.
T. Nainen.
Jumankeikka. Runqqarikin saa täällä ystävällistä apua, ilman kettuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun kyljessä olen.
T. Nainen.
Jumankeikka.
Maailma yllättää joskus.
Turun kyljessä olen.
T. Nainen.