Mistä löytyisi nainen runkku kaveriksi?
Mistä voisi löytää naisen runkkuseuraksi? Ei saa koskea, runkataan vain itseämme. Onkohan naista ketä tämmönen kiinnostaisi?
Kotosalla, metsässä, autossa...
Kommentit (28)
Sepä voikin olla vaikeaa. Miehiä kyllä löytyis yllin kyllin runkkuseuraksi. Lähes joka levähdyspaikoilla keaäisin on runkkareita.
Eikö nais-runqvisteja ole olemassa?
Mikkelissä ois 40v mies valmis tämmöseen kivaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä olisi myös 48v mies tuollaiseen kivaan, ja ainakaan mua ei haittaisi vaikka miehiä olisi enemmänkin runkkaamassa naiselle, päinvastoin.
Joo, ukkoja löytyy kyllä tohon hommaan. Silloin tällöin tullut runkattua välillä useamman miehen kanssakin samaan aikaan noilla levähdysalueilla. Se on vähän sellaista toisten kalujen vertailua ja katselua. Ensimmäiseltä kun mälli lentää, niin aika samaan aikaan lähtee muiltakin. Näissä olen yllättynyt kalun koosta, että oma 17cm on oikeastaan aina isoin. Ei siis näy +20cm esittelemässä. Mulla kokemukset kanta-häme- uusimaa akselilta. Yhden ainoan kerran olen naisen katsellessa runkannut näissä paikoissa. Olin kusella oikeasti ja nainen ajoi autollaan siten, että en oikein voinut enää piiloutuakkaan. Kalu nousi puoli seisokkiin ja tämä nainen poltteli tupakkaa autonsa vierellä ja katsoi minua täysin avoimesti. Kusen loputtua ravistelin huolella ja katse pysyi tiiviisti minussa. Rohkeasti vedin hitaasti edes takaisin ja kulli seisoi jo täyttä päätä. Edelleen katseli vaan ja minä jatkoin varovasti. No eipä siinä mennyt montaa vetoa, kun mälli lensi upeassa kaaressa. Kulli housuihin ja kouduin kävelemään arviolta 5 metrin päästä hänestä ohi. Joopa-joo, komean näköistä sanoi hymyillen vetäen tupakkaansa. En oikein muuta osannut sanoa, kun kiitos. Olin joku 37v itse silloin ja muija varmaan joku 45-50
Olen Reissumies ja joudun aika usein käymään noilla levähdyspaikoilla! Autoja siellä on aika harvoin yhtä enempää, eikä kyllä mitään runkkuseurueitakaan ole näkynyt! Jos joku vemputtaa autossaan, niin ei kyllä kiinnosta mennä kurkistelemaan! Mistähän nämä jutut oikein sikiää!
Vierailija kirjoitti:
Olen Reissumies ja joudun aika usein käymään noilla levähdyspaikoilla! Autoja siellä on aika harvoin yhtä enempää, eikä kyllä mitään runkkuseurueitakaan ole näkynyt! Jos joku vemputtaa autossaan, niin ei kyllä kiinnosta mennä kurkistelemaan! Mistähän nämä jutut oikein sikiää!
Riippuu varmaan missä päin reissaat. Kokeileppas joskus Hämeenlinnan motarilla Janakkalan levareita esim molemmin puolin. Saatat yllätyä.
Miehiä löytyy kyllä mutta naiset kiven alla. Joskus maksanut naiselle että näyttää itseään ja saan runkata siinä. Ja kerran tuollaisella levarilla jossa käy lähinnä miehiä runkulla törmäsin pariin kuvamassa naista. Pääsin silloin katselemaan sitä kuvaus sessiota ja lopuksi jopa runkkaamaan naisen jaloille. Kävi ilmi että he harrastavat kuvailua ja ovat halunneet jonkun laukemaan naisen päälle. Tuli vaihdettua nroita ja tapailimme noissa merkeissä parina kesänä. Kertaakaan en päässyt panemaan mutta sain nuolla naista ja nainen otti suihin yms.
Tota katselujuttua olen vaimolle ehdotellut silleen, että joku katselis meitä puuhissamme ja runkkais. Jopa lämmennyt ajatukselle aika hyvin. Se onkin eriasia mistä löytää luotettavan täysjärkisen ihmisen. Kerran hän on runkannut mut yhdellä levarilla samalla, kun joku ukko katseli puiden takaa runkaten myös. Itse istuin, tai lähes makasin apparin paikalla ovi auki.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kaukana meikäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan missä päin reissaat. Kokeileppas joskus Hämeenlinnan motarilla Janakkalan levareita esim molemmin puolin. Saatat yllätyä.
Kieltämättä yllättävää. Siellä päin on aika erikoisia harrastuksia? Siis porukka menee P-paikalle runkkaamaan? Meillä päin näkee p-paikoilla vain tupakalla ja kusella kävijöitä. Elämme erikoisia aikoja.
Terkut täältä keski-suomesta
Me harrastettiin tätä 2000 luvun alussa Uittamon rannalla Turussa. En muista, et miten porukka löysi toisensa. Onkohan sekin meno hiipunut?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä yllättävää. Siellä päin on aika erikoisia harrastuksia? Siis porukka menee P-paikalle runkkaamaan? Meillä päin näkee p-paikoilla vain tupakalla ja kusella kävijöitä. Elämme erikoisia aikoja.
Terkut täältä keski-suomesta
Ehkä ne ei teekään sitä tien vieressä, lerssi kaistalle päin.
Vierailija kirjoitti:
Me harrastettiin tätä 2000 luvun alussa Uittamon rannalla Turussa. En muista, et miten porukka löysi toisensa. Onkohan sekin meno hiipunut?!
Olen kuullut, että Ruissalossa ja Huvilinnun parkkipaikalla on vielä satunnaista menoa.
Vierailija kirjoitti:
cruisingmap... nsisia sinne
Katsoin joskus ja huomasin asuvani yhden salapaikan lähellä. Olin monesti nähnyt siellä autoja parkissa outoon aikaan, kun ajoin myöhään kotiin.
Olinkin ihmetellyt, tehdäänkö siellä kiellettyjen aineiden kauppaa vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla kivaa. Missä asut?
On siis ainakin yksi nainen! Asun Turussa, mutta en usko, että vauva foorumin kautta saan tätä järjestymään. Ehkä teen jonnekin runkku seuraa-ilmoituksen...
Mulle kans. Sen verran kuivaa menoa että tuollainen kiinnostaisi. Eipä tarvisi pettyä kerta toisensa jälkeen siihen ettei saa edes puheita