Minkälaisia ovat tuntemanne Petrit? Onko yhdestäkään tullut akateeminen/varakas?
Kommentit (23)
Kaksi olen tuntenut. Toinen ns. julkkis kuoli itsemurhaiskussa.
Toinen keskituloinen, eronnut kerran.
Nyt aikuisena lähipiirissä on kaksi Petriä, ja he ovat kyllä sekä korkeakoulutettuja että ihan kaikilla mittareilla erittäin menestyneitä.
Tunnen kolme. Kaikki akateemisia, yksi teki exitin vuosia sitten ja on miljonääri.
Suurin osa tuttavapiiristä on akateemisia.
Se jonka parhaiten tunnen on ainakin korkeakoulutettu, en tiedä onko akateeminen vai amiskorkea.
Ihan mukava kyllä on ja vähän sellainen hifistelijä. Esim pienelle metsäretkelle varusteet kuin olisi Lapin erämaan halki vaeltamassa.
Tunnen montakin Petriä. Yksi on lähisukulaiseni. Varsin fiksu, mutta aika tavis henkilö. Toinen tuntemani Petri on taas akateeminen ja erittäin älykäs. Kolmas tuntemani Petri on perusduunari. Ihan tuntuu olevan kaikenlaisia Petrejä.
Tunnen useamman, oli yleinen etunimi minun ikäluokassani. 3 Petriä on akateemisia ja hyvässä työssä johtajina ja kuvittelen, että ovat varakkaitakin, 1 Petri on IT-alan guru (ei akateemista koulutusta) ja pärjää hyvin ja on hyvin palkattu. Ja muutama muukin Petri tulee mieleeni: 1 aika outo tyyppi, mutta ihan ok menee hänelläkin elämä, insinööriksi opiskeli.
Minun tuntemani Petri on professori.
Entinen kesäheilani. Pitkä, tumma ja jumalaisen komea.
Nykyään tekniikan tohtori. 8
Tunnen kaksi insinööri-Petriä. Kumpikaan ei mitenkään kärkipäätä ammateissaan. Elättävät kuitenkin perheensä, se on ihan hyvä.
Tiedän 3 petriä, en tunne yhtäkään. 2 oli pikkurikollisiä nilkkejä ja yksi tavallinen, hissukka duunari.
Yhden lääkärin, yhden odastopäällikön, yhden huoltomiehen.
Itsetietoinen ja vahva diplomi-insinööri.
Tunnen kaksi petriä, molemmat varakkaita.
Tunnen yhden Duunari-Petrin ja yhden työkyvyttömyyseläkkeellä olevan Transvestiitti-Petrin. Mukavia ihmisiä molemmat.
Tunnen kaksi Petriä, mutta en ole tavannut kumpaakaan aikuisiällä enkä tiedä, mitä tekevät nykyään. Olen kuullut toisella Petreistä olevan lapsia.
Kun tein väitöskirjaa, niin ohjaajani oli nimeltään Petri. Ihan professori siis oli, jos tämä riittää aloittajalle akateemisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi olen tuntenut. Toinen ns. julkkis kuoli itsemurhaiskussa.
Toinen keskituloinen, eronnut kerran.
Kuka Petri-niminen julkkis muka on kuollut itsemurhaiskussa?
Ihan tavallinen työssäkäyvä korkeakoulutettu ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Itsetietoinen ja vahva diplomi-insinööri.
Moi DI-seksuaali!
Suurin osa tavallisia.