Olisitko mikä Ankkalinnan hahmo jos saisit valita?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Hansu. Helppo elämä ja Mummo-Ankan leipomat herkut siihen vielä päälle.
Hansu on kaikkein vastenmielisin hahmo, en lapsena halunnut lukea tarinoita joissa hän oli kun inhotti niin. Ällöttävä, mussuttava laiska plösö.
Olisin Mummo Ankka. Olisi ihan minun roolini.
Pelle Peloton, koska Milla Magia on vain yhden pakkomielteen vallassa. Pellenä ei olisi tylsääja kaikki on ratkaistavissa on älyn ja teknologian avulla.
Olen aina tykännyt Kultu Kimalluksesta. Varmaan olisin hän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Hansu pulska?
On, ja laiska. Makoilee vaan ja mököttää jos pitää jotain tehdä.
Mustakaapu kiehtoi mieltäni lapsena. Jännin hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mustakaapu kiehtoi mieltäni lapsena. Jännin hahmo.
On olemassa myös valkokaapu.
Mimmi. Aika mukava, mutta pätevä noita eikä ole pakkomiellettä kuten Millalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hansu on kaikkein vastenmielisin hahmo, en lapsena halunnut lukea tarinoita joissa hän oli kun inhotti niin. Ällöttävä, mussuttava laiska plösö.
Läski renki joka laistaa kaikki työnsä ja makoilee samalla kun vanha mummo joutuu raatamaan senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannu Hanhi tietenkin.
Tämä on ainoa oikea vastaus. Ei mitään huonoja puolia.
Ellei ehkä se, että Iines panee myös Akun kanssa, mutta ehkä Hannu ei pidä tarpeellisena hankkia koko lehmää saadakseen lasin maitoa silloin tällöin.
Hannun elämä on varmaankin todella tylsää kun kaikki tippuu nenän eteen. En haluaisi olla Hannu.
Niimpä. Toki iineksen saaminen säännöllisin välein ilman sen kummempaa sitoutumista on positiivinen juttu.
Mä olisin varmaan mieluiten Hannu Hanhi. Sellaista onnekkuutta en ole koskaan saanut kokea.
Oikeasti olen enemmänkin Aku Ankka.
Tupu, Hupu tai Lupu. Tai sitten Mummo-Ankka. Mutta oikeasti mätsäisin siiheen vanhaan noita-akkaan. Eka Vekarana voisi olla liian vauhdikasta ja eksoottista.
Unkka, sekaisin kuin seinäkello. Höpsähtänyt setä jolta kukaan ei vaadi mitään, saa vaan sympatiaa osakseen kun on vähän omalaatuinen.
Mummo-Ankan farmi on ihana mutta hän aina vaan palvelee muita, alkaisi ketuttaa sellainen.
Voisin ehkä olla Mikki, hän on älykäs ja toimelias.
Haluaisin olla Touho Ankka. Vaikka elämässä kaikki ei aina mene suunnitellusti, niin hippinä on aina kivaa, helppoa ja mukavaa olla into piukeana menossa mukana.
Touhon myssy on myös tosi jees.
Harmikseni tosielämässä muistutan enemmän Mikki Hiirtä. Velvollisuudentuntoinen ja hillitty.
Ruumiinrakenteeni puolesta tosielämässä olen pikemminkin Hansu.
Hannun elämä on varmaankin todella tylsää kun kaikki tippuu nenän eteen. En haluaisi olla Hannu.