Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuma, joka pyörii mielessä päivittäin ja on saanut kohtuuttomat mittasuhteet

Vierailija
03.04.2024 |

Olen hyvin herkkä ihminen, sen takia tällainen on saanut kohtuuttomat mittasuhteet itselleni, vaikka tiedän miksi näin tapahtui. Eli kyseessä on kränä vuokrasuhteen loppuessa. Vuokranantaja vi**uili, ja vikaa oli minussa, sen takia tämä oli epämiellyttävää, kun vika oli minun raskaan elämäntilanteen seurauksena. Mutta siis se tyyli millä tämä hoidettiin...se oli vuokranantajan häpeä, ja tämä tapahtuma pyörii mielessä, vaikka tästä on kulunut jo useita vuosia. Hakuaisin lakata miettimästä tätä, mutta tämä vasn jatkaa vellomista mielessäni. Miten laittaa piste tälle? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vääntämässä kunnon tortut vuokraloordin pihalle.

Vierailija
2/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää aina asiat pyörii päähän. Viimeisin juttu tapahtui puoli vuotta sitten. Eikä edes ollu maailmanloppu juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oli sinun vika että vuokranantaja v*ttuili? Unohda tapahtunut, sillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
4/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää aina asiat pyörii päähän. Viimeisin juttu tapahtui puoli vuotta sitten. Eikä edes ollu maailmanloppu juttu.

Hyvä kuulla etten ole ainoa!

Vierailija
5/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se oli sinun vika että vuokranantaja v*ttuili? Unohda tapahtunut, sillä ei ole mitään merkitystä.

Eihän se ollutkaan, ja vaikka syy oli alunperin minun, niin vuokranantaja olisi voinut hoitaa asian paljon paremmin.  Itse kuitenkin olen tyytyväinen siihen, miten toimin asian selvittelyssä, joten sen suhteen itsellä on puhtaat paperit. Tiedän, että vuokranantaja käytti tilaisuutta hyväkseen nöyryyttää ja vi**uilla, ja luuli, että muutan pois kaupungista. 

Vierailija
6/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podet siis katumusta mielessäsi. Hyvä merkki ihmisessä.

Vierailija
7/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up