Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Lokahaaveet*** La-Su vko 3

20.01.2007 |

Aloitan nyt ihan " ilman lupaa" viikonlopulle uuden pinon. Arkisin kyllä nuo päiväpinot täyttyy, mutta näin vkl on tuntunut olevan hiljaisempaa...

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis unohdinpa tuon kierron pituuden eli 28-32 on normaali kiertopituus :)

Vierailija
42/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan sen ihanan tunteen vieläkin kun tyttöä aloin odottaa ja se (haamu)viiva piirtyi tikkuun.. mä en muuten koskaan saanut vahvaa plussaa, kolme haamua. viimeisimmän testin tein jo jotain viikoilla 6-7. apteekin omalla testailin.

Rimpe: kiitti tsempeistä, kyllä se mies sit omalla tavallaan jo pyyteli anteeks kun ensin tein sille selväks et oli ihan omaa vikaansa kaikki. peitot on viel pöllyttämättä kun mulla on ollu eilen ja tänään aika kaamee olo. pää särkee, huimaa jne. jos olis ovis jo menny, luulisin varmaan olevani raskaana... mut kun ei oo niin ei tarvii luulla!

limoja oon havainnu tänään, joten pitää alkaa kohentelee tätä omaa oloa jotta päästään hommiin! =)

kukahan seuraavaks ilmoittaa meille plussauutisia? niitä on niin mukava lukea!

tsemppiä kaikille lokahaaveilijoille!

sannuska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok se sujuu, tosin paremminkin vois mennä jos ei ois nyt viimisen viikon ajan lipsuillut koko ajan...

eli tilanne alkupainoon on n. -3kg, mikä on tosi hyvä. mutta viikkon ei ole tippunut grammaakaan, vaan tullut ehkä parisataa grammaa lisää... en oo ollut kauheen tarkkana nyt viime aikoina. sitä paitsi ovis aiheuttaa mulle kaikkia kivoja mielitekoja, jippii... koko ajan nälättää.

mutta positiivista on että olen pitänyt painon tässä mihin sen oon pudottanu, en edelleenkään aio palata takas entiseen! kyllä mä viel joskus täs onnistun!

sannuska

Vierailija
44/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun la on 2.10.2007. Piti tarkistaa kun alkoi niin hämäämään ;)

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

Katsopa tuolta :)

Ja onnea vielä!

Vierailija
45/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos jo kp 27 sait haamun, niin kyllä se kierto on lähempänä 28 päivää tällä kertaa kuin 32:ta.

Vierailija
46/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mökki ojennuksessa ja ruoka syötynä. Ja hyvää oli!

" Ykä" : Mitäs jos kuitenkin yrittäisit malttaa mielesi ja " saapua " Tikkurehveille" ? :) Hauskempaa olisi isolla porukalla rehvata ja pitää siis muita lokasisaria jännityksessä? Juu ja mulla on sukujuuret savossa, siitä siis nämä kierot ajatukset! :)

Priscilla: lisääntyvä valkkari voi olla myös merkki raskaudesta. Minä muistan vielä hyvin kuinka elokuussa piti ravata vessassa koko ajan kun tuntui että jotain valuu. Plussan kuitenkin sain vaikka se ei sitten kestänytkään rv9+2 pidempään (mikä on aivan sivuseikka) Eli valkkarin lisääntyminen voi olla merkki kummasta tahansa.

Yöksi pitäisi tosiaan lähteä töihin vaan taitaa pikkulikan lentsu iskea äitiinkin, kun olo on kovin hutera ja nyt ne normaalina olleet lämmöt on nousussa. Saas nähdä kuinka käy... lentsu se tästä vielä puuttuisi! :(

-Rimpe-

Vierailija
47/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vielä kerran Lastwish!! Toivottavasti Tari ilmoittaa huomenna yhtä hyvän uutisen, mä uskon että Tarillekin plussa ärsyttävästä vuodosta huolimatta tulee.

Ulkona on aivan ihana ilma, kivaa kun vihdoin sataa vähän enemmän lunta. Ei oo niin harmaata.

Oma(.): Mulla on alkanu pyörimään ihan hulluja ajatuksia päässä. Viime yönäkin mietin, että mitäs jos se vuoto ei ollutkaan km, vaan jotain harmitonta vuotoa. Koska yleensä pillereiden lopettamisen jälkeen menkat on mulla ollu ihan tajuttoman kivuliaat ja nyt ei periaatteessa ollut kuin pientä jomotusta ja vielä kun mulla on tätä närästystä jatkunut jonkun verran sen jälkeenkin ja suupielet auki, jota ei ole ollut pitkää pitkään aikaan. Ihan sairasta, ihan yhtäkkiä tullut tälläisiä ajatuksia, järki sanoo että en todellakaan ole raskaana, mutta tunteiden puolesta sitä ajattelee, että ehkä sittenkin. Hohhoijaa...

No joo, nyt lähdetään tytön kanssa ulos vähän tuulettamaan ajatuksia.

Tsemppiä piinailijoille ja oviksen bongaajille! Ens viikonloppuna saadaankin monta plussa uutista, vai mitä? ;)

F@iry kp 14/32-49

Vierailija
48/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei ole varsinaisesti osoitettu kenellekään, aattelin vain jakaa saamaani tietoa... Eli kuten aiemmin kertoilinkin, tein kp 31 negan (tähän asti kp 24-31). Kp 33 päätin kysyä lääkäriltä, että olisko vielä mahiksia plussaan, kun alavatsassa vihloi ja oli vihlonut pari viikkoa kovasti ja valkovuoto oli valkoista kokkaretta. Lekuri sanoi, että vihlonta voi johtua gynekologisista tai suolistollisista syistä tai liittyä virtsatien tai muiden elimien toimintaan. Jos vihlonta olisi tärinäkipua (mitä sitten onkaan) tai toistuvaa selvästi toispuoleista vihlontaa, kannattaisi käydä lääkärillä asia tarkistuttamassa. Vauvatoiveita kommentoi vain sanomalla, että testaa viikon päästä uudelleen.

No, täti pyrähti samana päivänä, joten eipä tarvinnut testata. Koskaan ei mulla ole moista vihlontaa ollut, yllätti yölläkin, mutta eipä se nyt sitten vissiin ja kumminkaan mitään tarkoittanut, vaikka toiveet tietty oli korkealla. Tädin tultua vihlaisi sydämestä ja lujaa, mutta sittemmin ei ole vihlonut mistään. Ei ollut todellakaan tarkoitus masentaa ketään oireilevaa, ei suinkaan. Kyllä vihlonta on yhä myös alkuraskauden oire! Ihan vain tahdoin tietoni jakaa.

Toivottavasti alkavalla viikolla kuullaan iloisia plussauutisia! Tulkaahan sitten saman tien tänne kertomaan!

YrjöLunnille voimia ja Tari73:lle kiitokset tikunpuolitusvastauksesta!

Minni-Maija

Vierailija
49/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli hienoja uutisia! =)

Lastwish, hirmu paljon onnea!

Ja mikä ihaninta, taidetaan saada huomenna onnitella Taria! =D Mä pidän sellaset tädin karkotustanssit täällä sun puolesta, että se raasku ei yksinkertasesti uskalla tulla sun luo. Voi miten kovasti toivon, että sun ei tarvi enää pettyä!

Mä oon ollu tässä vähän vähempi koneella jonkin aikaa. tää alkukierto on aina niin tylsää, kun ovista vaan ootellaan. Ja olinpa tuossa viihtymässä risteilylläkin tosi kivan likkaporukan kanssa! =)

Ens viikolla sitten ois tarkotus päästä keskiviikkona ukon laivaan päiväkaffelle ja oletettavasti ovis tulee siinä ke-pe tietämillä eli ihan sopivasti.

Tässä kierrossa en aio ostaa yhtään tikkua. (juu, voipi tietty mieli muuttua, tikuttelu kun on niin kivaa..) Ne kun ei toisaalta kerro mulle mitään mitä en tietäs kuitenkin niin taidan jättää tikuttelut väliin. Tunnistan oviksen, tiedän jos hedelmöityn, mutta kummastakaan ei ole mitään apua siihen, että miten se alkio saadaan pysymään matkassa..

No perjantaina ois gyneaika, pitää toivoa, että sillä ois jotain keinoja vielä jäljellä.

Jepulis, nyt lapset kutsuu. Oikein plussarikasta aikaa kaikille lokahaaveilijoille!

piipaa kp 8/28 yk noin 18

Vierailija
50/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

O N N E A lastwish plussasta!!!!hirveesti tsemppiä et pysyy mukana:D on oikeesti niin kiva lukee ilosista uutisista täällä,tulee sellanen hyvä olo et oikeesti se plussa on ihan mahollinen ja sen saa kyllä lopulta.kun välillä on niin toivoton olo...

mut onnea vielä!:)

viikonloppu meni kauheen nopeesti..mut oli niin kivaa:) oli areenalla aika hyvä meininki lätkämatsissa vaikka huono matsi oliki;)

).( rinnat edelleen todella kipeet:( toisaalta,toivotaan että se olis joku lupaava oire masuasukista!?

valkkaria tulee,mikä on uutta,koska yleensä on kuivaa kun saharassa;) että näillä oireilla mennään..

tilasin erittäin herkkiä testejä mammksista ja tulevat varmaan alkuviikosta.sitte pääsee testaan:D ..jännittää jo nyt!

ihanaista alkuviikon odotusta ja ++++++++säteitä kaikille piinailijoille!!lupaavia oireita oli jo monella:)

kp.24/26-28 yk.9

Vierailija
51/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa harmittaako? mun vanhin tyttö oli sit vahingossa rikkonut kuumemittarin, josta on tullut melkein mun paras kaveri, nyt en pääse mittaa lämpöjä....

kiitoksia valkovuoto vastauksista... tosiaan sehän voi tarkottaa kumpaa vaan... jännäks menee, niinku meillä monella täällä!

Vierailija
52/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla tullut valkkaria koko ajan oviksesta lähtien vai nyt alkanut uudelleen? kyselen tätä, kun itselläni kanssa vähä epävarma tilanne...

Vierailija
53/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastwishille sydämelliset plussaonnittelut!!

Minä " jäin kiinni" papa kokeessa viime elokuussa, ja nyt viime torstaina olin sitten kolposkopiassa. Ja täytyy sanoa et ei kyl ollu niitä mukavimpia kokemuksia =/ Koepalojen otto sattui sikamaisesti ja nyt sit verta vuotaa vieläkin. Että ketuttaa tää tilanne!! Keskiviikkona oletettavasti olis ovispäivä ja jos vuoto ei siihen mennessä lopu niin hitsi vieköön. Lääkäri ei edes sanonut jälkivuodosta mitään, totesi vaan että kyllä se vuoto siitä tyrehtyy. Netistä sit luin että jälkivuoto voi yleensä kestää 4 päivää. Lääkärin puheesta sain sellasen käsityksen että loppuis parissa tunnissa. ja mitään jälkihoito-ohjeita en myöskään saanut, netistä luin niitäkin... En tiedä olisko sitten parempi ollakin yrittämättä raskautta tässä tilanteessa, jos vaikka kohdunkaulan syöpä löytyy... Lääkärille kyllä selvästi sanoin että raskautta yritetään, mutta eipä tuo siihenkään mitään kommentoinu, joten ei kai se kiellettyä ole... Mutta täytyy nyt vaan odotella et jos vuoto loppuis... En haluis jättää yhtään kiertoa yrittämättä...

Nippara kp12/29 yk6

Vierailija
54/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovistestissä :) hih, eikös olekin hienoa, että edes jossain. Mulla on nyt ekaa kertaa käytössä mammaksi.fi:sta ostetut tikut ja hyvin näköjään toimii. Oli ihan ihmeellistä saada näkyviin 2 viivaa kun ei koskaan ole missään muussa näkynyt. Joku oli niitä puolitellu mutta mä en oo vielä ihan niin itaraksi ruvennut mutta ei huono idea yhtään??

Eli ny sitten vaan pistetään yritystä kehiin...hih

Ja ONNEA LASTWSH!! taitaa olla pinon eka plussa. Hienoa. Se antaa aina paljon toiveita muillekin.

Nippara: tiedän tunteen. Se koepalan otto sattuu aivan helkkaristi ja se hoitsu sano mulle, että buranaa voi sitten ottaa. Haluaisin vaan tietää kuinka moni mies antaisi itselleen tehdä saman? Niin ja oikeesti..jos olisin itse aikoinaan tiennyt mihin joudun en olis varmaan suostunu ilman jotain lääkettä. Sehän on loppujen lopuksi tosi iso biitti minkä ne sieltä nyhtäsee...Inhottavin kipu mulla mitä olen kokenut.

ON:n ei siis kummia. Yritystä ja odottelua. Tikutus treffeillen en ihan ensi viikolla ehdi mutta seuraavalla sitten :)

Mukavaa alkuviikkoa Lokasisarille!!

Katarina kp 12/28

Vierailija
55/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katarina: mulla kans mammaksin ovistikut ja hyvin pelitti:) ei moittimista, anto selkeen plussan samalle päivälle kun antoi pesun: ja vauvan ovislaskuritkin... mulla tuli siitä samantien selkee positiivinen, ei ensin mitään haamuja... siitä vaan tikuttelemaan!!

täällä samaa ku parikin tuntia sitten;)) käytiin ostamassa kuumemittari, digitaalinen, ja se ei toimi!!!!!!!! joo, se antaa mulle ihan ihme lämpöjä... 35,4 ja 36,5 ei mulla ole ikinä niin alhaset lämmöt!! tai jos mä ootan eskimoa??! no, sekin kelpais, kunhan joku olis vatsassa... TAHTOO VAUVAN....

nippara:kuulostaa tosi kauheelta toi kolposkopia, mulla pari kaveria käyny sen kanssa, kertovat että tuntu kauhealta... koitappa jaksella, vointeja...

Rimpe:mitäs sun oloihin???

Vierailija
56/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille! Älyttömän aktiivista porukkaa näköjään lokakuun haaveilijoissa, kun pitkä pino viikonloppuna.

Mahtavaa lastwish! Tosi paljon onnea plussasta! Taisit olla lokakuun eka :)

Mä olen tosi huono muistamaan nimimerkkejä.... monella taitaa ovishetket olla käsillä, joten pöllyttelýintoa kaikille! Ja alkukiertolaisille pitkää mieltä odotteluun ja piinailijoille myös!

ON: Tätiä ei vielä näy, jaiks... Rinnat on TOSI arat, kävelykin sattuu. Ja kun vielä on suotu d-kokoinen varustus, niin ei oo helppoo. Saattaa olla tätiä ennakoiva oire meikäläisellä... Tässä aiemmin puhuitte jotain valkovuoto-oireesta. Mä olen aina luullut, ettei valkkarilla ole juuri merkitystä. Nyt sitten muistin teidän jutustelua lukiessani, että ai niin, mulla oli huomattavan runsasta valkovuotoa tässä pari viikkoa sitten ja sen jälkeenkin. Ihmettelin kun tyyliin pönttöön tippui.. No katellaan tässä tulevaan viikkoon miten käy.

Ihanat noi testaustreffit :) Itse en ole testausta vielä miettinyt, en uskalla... Nega ei ole kiva :( Jos vaikka torstaina tai perjantaina...

Mutta nyt iltapalalle ja nukkumaan, morjens!

Tirrukka kp 28/ 26-32 , yk 2

Vierailija
57/60 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isot onnittelut lastwishille täältä kanta-hämeestäkin!!! Niinkuin jotkut jo kirjoittikin, toi pinon eka plussa antaa uskoa muillekin!

Täällä tylsää odottelua ton vauva " projektin" suhteen. Eka yrityskierto kp vasta jotain 9/28-29 joten mitään konkreettista ei olla päästy tekeen asian eteen. Ens viikolla pitäis olla ovis ja koitetaan joka toinen päivä peittoa heiluttaa.

Mutta onneks pääsee tänne lukeen muittenkin jännäyksiä ovis tikuttelujen ja raskaustestien kanssa.

Ite en oo muuten missään raskaudessa mitannu lämpöjä, enkä tikuttanut. oon kylllä miettiny jos nyt kokeilis. Vaikka mulla on kyllä 4 elävää todistetta, että ilman niitäkin voi vauvoja tulla.:-) Mä aika usein kyllä tunnistan oviksen ite.

Tsemppiä vaan itse kullekin, olitte sitten missä tahansa vaiheessa kiertoa!

Vierailija
58/60 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti lastwishille, olisi kiva saada itse joskus vastaavia onnitteluja.

Valkkarista vielä omia kokemuksia. Oviksen jälkeen tulee aina runsaasti eikä ole omalla kohdalla siis tarkoittanut raskautta. Yleensä tulee ihan lorahtamalla, olipa kauhean kuulosta kirjoittaa noin....

Mutta muilla se voi tarkoittaa myös raskautta, että tsemiä sinne.

Pepsi kp 9/28 dpo 0 yk 11

Vierailija
59/60 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto mikä yö takana, kolmelta katsoin vikan kerran kelloa, ja kuudelta olin jo pystyssä...tänään voi illalla väsyttää jonku verran. Mulla näköjään pyörii noi vauva jutut unissakin, näin unta siitä ku mua harmittaa kun ei ole mitään oireita raskaudesta...tosta valkkarista kun kyselin, taisin hätiköidä, eilen aamulla siis tuli jonku verran hetkellisesti, muuten ei mitään...äsken mittasin aamulämmöt, onke se nyt niin et mitataan kielen alta vai ihan vaan suusta? toi digitaalinen näytti suusta 37,1 ja kielen alta mitattuna 36,7(mä oon ed. sitä mieltä et toi digit. ei ole ihan niin tarkka, kun oli se meijän " Perinteinen" mittari, mun mieskin eilen kokeili omiaan ni sille näytti 36,1!! ja sen kehonlämpö on melkeen saletisti 35,4. Eli tulkittiin se niin että toi näyttää 0,3 alakanttiin... Hitsi kun toi tyttö rikko sen perinteisen mittarin...

mulla on joku kauhea pesänrakentamisvimma:) Yöllä tilasen elloksesta (TAAS) kaikkea ihanaa, ja eilen siivottiin ja vaihdettiin vähän järjestystä, katselin pinnasängyllekin paikkaa...

jaahas, lähen herättelemään miestä ja lapsia, lähtee isommat koulutielle:))

priscilla 22/26 yk 3 dpo 8tai9

Vierailija
60/60 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olisit jo niin saanut plussata!!hö.voimia nyt uuteen kiertoon,ja et onneks tipu täältä vielä pois,jotain positiivista:) mut ihan tyhmää kyllä toi tädin tulo.. :(

priscilla,siitä valkkarista..siis oviksen jälkeen oli muutama päivä(?) taukoa ja sitte alko.ei hirveitä määriä mut silleen et oon huomannu..kun ennen ei oo ollu oikeestaan ollenkaan.mites sulla siis?

kyllä mullakin on vähän semmosta pesimismeinikiä!just eilen vaihdoin verhoja ja vähän siivoilin..ja kyllähän niitä vauvan huonekaluja kieltämättä suunnittelee.haluisin semmoset tummahkon puun väriset..<3

nukuttaa kyllä aikalailla.nukuin vaan 5h kun katoin telkkua:) aika fiksua...

on.jänskättää..kp.25!!muutamana kiertona tää päivä on kierron vika päivä ollu.mut ei oo vielä mitn menkkaoireita:D

en kyllä vielä tuuleta kun on se kierto joskus 28kin..eli odotellaan ne mammaksin testit.toiv. tulee tänään/huomenna!ja sitte pissaa testiin,heh.

mutta palaillaan..kivaa päivää kaikille!

kp.25/26-28 yk.9