***Lokahaaveet*** La-Su vko 3
Aloitan nyt ihan " ilman lupaa" viikonlopulle uuden pinon. Arkisin kyllä nuo päiväpinot täyttyy, mutta näin vkl on tuntunut olevan hiljaisempaa...
Kommentit (60)
Menin sitten ja testasin uudestaan no nyt on haamuni vahvempi, piti vaan testata predictorilla :D
hih la on nyt sit 06.10.2007
voi vitsi wau!!!!!!paljon sinne onnea koko perhe, ja tarraa ja liimaa ja kaikkea...
miten sulla noi lämmöt muuten meni? mittailitko aamulla vai miten?
Juu lämmöt aamuisin mitattuja ja edelleen koholla. En kyllä huomannut missään vaiheessa sitä lömpöjen laskua??
Todella ihanaa, ensimmäinen tän pinon plussa! Nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin.
Ihan ensimmäisenä onnittelut lastwishille plussasta!! Mikä kp sulla on tänään kun plussan sait? nyt pidetään kovasti peukkuja että kyytiläinen jaksaa pysyä matkassa!
Sannuska: Nuo miehet on kyllä kummallisia! Niiden mieleen kun ei juolahda että anteeksi pyytämällä saisi useimmiten " rauhan maahan" nopeasti.. Toivotaan nyt kuitenkin että kaveri tajuaisi mistä kenkä puristaa ja pääsisitte peittoja pöllyttämään! Mitenkäs sinulla on se painonpudotus onnistunut?
Priscilla: Tehdäänkö " tikkurehvit" lauantai aamuselle? Ja joku muukin oli jolla piinaviikko alkoi eilen? Otetaanko ryhmärehvit? :) :) Tarkkaa kellon aikaa ei varmaakaan tarvitse sopia, mutta heti pitä tulla kertomaan kun tulos on selvillä? :)
Tari: Pidähän meidät jännityksessä olevat sisaret ajantasalla? Saamme sitten yhteistuumin onnitella, kun viivat ruutuun vahvoina pärähtää!!
(.) Oikeastaan mitään uutta ei täällä ole ilmaantunut. Viluttaa ja nenä on tukossa, mutta lämmöt edelleen kovin alhaalla. Toissa päivänä kävivät vielä puolisen astetta normaalia alempana ja silloin jo luulin uuden oviksen olevan käsillä kun hetkellisesti limat oli taas sellaista kananmunan valkuaista... Oik. puolella tykyttelee munasarjojen kohdilla niin kuin aina oviksen jälkeen. Vielä ei kirves ole kaivossa mutta reunalla keikkuu jo, ainakin hetkittäin.
Nyt tarvinnee ruveta siivoamaan, kun illalla pitää lähteä töihin ja yövuoroviikolla tuo siivoaminen on viimeiseksi kiinnostava asia.
-Rimpe- kp 21/n. 26
Taitaa olla pakahduttavan onnellinen olo! Paljon vauvaliimaa sinnepäin!
Sannuska80: Muakin itketyttää aina oviksen aikoihin ja sitten pari päivää ennen tätiä. Itkun aiheet voi olla ihan mitä vain. Kerran pillitin, kun luin uutista teurasauton kaatuamisesta, ja ajattelin, miten pahalta niistä lehmistä mahtoi tuntua ja miten paljon niitä pelotti. Ja mä olen siis " ihan tavallinen" eläintenystävä, en mikään aktivisti tai vastaava. Onneksi mä osaan nykyään ajatella itkun yllättäessä, että nyt mua vaan tihruttaa ja se johtuu vain kierron päivistä. Silloin siihen itkuun tuntuu tulevan joku kumma " järki" . Toivottavasti saatte miehen kanssa riidan sovittua. Tsemppiä!
Kysymys: onko kukaan niin saita, että leikkelisi ovistikkuja puoliksi säästösyistä? Ajattelin, että voisin itse kokeilla ensi viikolla, mutta kertokaahan te ensin omat kokemuksenne!
Paljon kiitoksia vielä kaikille tervetulotoivotuksista! Kiva kun otitte porukkaan!
Minni-Maija kp 6
lastwish:Paljon onnea plussasta! Paljon onnea matkan varrelle.
Täällä yksi joka on leikellyt noita ovistikkuja ja hyvin on näyttäneet silti.
Kp 25/25 menossa ja tilanne ennallaan, masua nippaa kovin ja kokoajan tunne et jotain valahtaa mut ei mitään sit tule. Eli huomen aamulla uutta testiä kehiin jos on tarve vielä. Eilen kaveri kävi kylässä ja sille näytin testitikun niin se meinas innostua kun näki sen haamu plussan,joten en sitten kuvitellut olemattomia kuiteskaan.Nyt jännittää kovin et vahvistuuko tämä haamu vai vuotaako ulos. Ihmeen positiivinen olo edelleen on ja vaik menkat alkaiskin niin pysynhän edelleen täällä lokakuisissa.
Tari kp 25/25 yk 25 dpo n16
Paljon onnea Lastwish!! Ja vauvalle tarrasukkia!
Myös Tarille ja muille piinaajille plussaonnea!
ON; Taitaa mun oireet kuivua kasaan, ei enää niin paljoo nippaile masua ja mikään ei tee pahaa oloa, eilen tosin huimasi vähän, mut johtui siitä et nousin liian äkkiä sohvalta ylös:(
Huoh, ei taida ehtiä tässäkään kierrossa ees testailla.
Milenna kp 21/30-32
Todella ihanaa. Onnenhalit täältä Vantaalta.
Tarille: Toivottavasti saadaan tähän pinoon vielä sinunkin plussasi=))
Mä olen jotenkin tosi kiukkuinen ja rinnat aristaa. Toisaalta oireet voivat olla ihan tavallisia menkka- oireita. En uskalla pitää toiveita yllä, jotten pettyisi niin pahasti.
Meillä taitaa lapsi tulla kipeäksi, yskii ja nuhakin vaivaa. Hassua, että muuten ajattelen häntä nykyään esikoisena, vaikka toisesta ei ole tietoa. ja muutenkin olen ruvennut rakentamaan pesää. Voiko mieli tehdä tepposet?
Ensi viikonloppuna testaillaan tässä talossa.
Kp 21/28-32
Unelma tuletkos tikkurehveille ensi lauantaina? Olemme Priscillan kanssa sellaisia sopineet ja mukaan mahtuisi vielä! :)
Kiitos onnitteluista olo on pökerryttävän ihana :)
veikkaisin että ne joulukuun kuukautiset on kuitenkin olleet kuukautiset ja kp:t tänään 27 joten ei ihme että on haamu, mutta jo ihan selkeä. Mies näki sen ja ystäväni näkivät myös joten en ole vaan tullut hulluksi ja nähnyt viivoja joka puolella :DD
Tarrasukkia tarvitaankin <3
Lastwish onnesta soikeana ;)
kukahan siitä itkusuudesta puhu? no, joka tapauksessa mulla on oviksen aikaan kans ääretöntä herkkyyttä ja menkkojen aikaan sitten olen kiukkunen ku ampiainen...
mulla lämmöt edelleen alimmillaan 36,8 ja siitä välillä nousee 37,3. Päätä ei särje niinku yleensä aina tätiä odotellessa...molempiin muniksiin nippailee välillä, ei pahasti. Tänään kuitenkin huomasin että valkkari on lisääntynyt jonkusen verran viime päivistä... enteileekö tätiä??
priscilla 21/26
Ihanaa, kun sataa lunta. Olen kaivannut oikeaa talvea :)
Kiitos myös kaikille tervetulotoivotuksista. Tarkoitukseni on kirjoittaa useamminkin, mutta vuoden vanha esikoiseni pitää kiireisenä. Lisäksi pidimme eilen koko pienen perheemme voimin Helsinki-päivän. Kävimme hieman ostoksilla sekä Satkarissa syömässä.
Tari: Toivottavasti menkkasi eivät ala! Minä sain esikoista odottaessani haamuplussan kiertopäivänä 28/24, joten haamu voi kummitella aika pitkään. Vasta viikon kuluttua plussa näkyi selkeänä.
Olen muuten aika samoissa menossa kuin Tarikin (ja taidamme olla samanikäiset vm. 73): Nyt menossa on kp 26/25. Jännittää! Eilen tuli vähän ruskeaa vuotoa. En kuitenkaan uskalla testata vielä, koska menkkani voivat alkaa milloin vain kp:llä 24-26. Katsellaan siis... Koko ajan tunnustelen oloani, paleltaa ja mahaa nippailee.
Unelma ja Priscilla: Mitkäs ne Tikkurehvit on? Minäkin asun Vantaalla ja jos lokahaaveet tapaavat useamminkin, niin joskus voisin tulla mukaan.
Mukavaa talvista sunnuntaita ja plussaonnea!!!!!
Ihanaa, että silloin on vapaapäivä. Olo on jotenkin ihan kummallinen. Jos me oikein kovasti säteilytetään plussaonnea täällä toisillemme, niin eiköhän me ne plussat vedetä.
Nyt täytyy mennä isovanhemmille syömään. Oikein hyvää sunnuntaina kaikille.
elikkäs mulla ja rimpellä on sama kierto, niin ajateltiin että testaamme kumpikin ens lauantaina jos vielä silloin tarvetta testata, ja ollaan sitten kutsuttu mukaan muitakin, joilla samoilla päivillä testaaminen ajankohtaista:))
mua suoraan sanottuna pelottaa käydä vessassa... tänään ollut sellanen olo, että nyt alkaa menkat. Siis ei mitään tyypillisiä menkkaoireita (pääkipu ja vatsanvääntö) mutta sellanen olo että jotain valuu pois... äsken uskaltauduin vessaan, niin tosiaan valkovuoto lisääntynyt... ja sehän oireilee tädistä:(((((((
kellään kokemuksia että se oliskin oiretta raskaudesta??
Itseäni kyllä nyt hieman ihmetyttää miten sulla voi olla la 6.10.?? Itsellä toivottu la 1.10 ja menkkojen pitäisi alkaa tiistaina. Kaksi viikkoa sitten tiistaina oli ovulaatio. Sullahan pitäis olla syyskuun puolella ??
Lisääntynyt valkovuoto muuten viittaa myös raskauteen.
ok, nyt käsitän Tikkurehvit ;-) Ajattelin niiden liittyvän Tikkurilaan, ja mietin, että jokos innokkaimmat järjestävät treffejä jo kuumeiluvaiheessa. Aina oppii jotain uutta!
Latwishiä en muistanut onnitella plussasta, joten :) täältäkin!
Hirmuisen paljon onnea Lastwish!!!!!! Ihanaa että lokakuiset alkaa pikkuhiljaa plussailla.
Rimpe, Priscilla ja Unelma: minä ajattelin testailla jo torstaina (viimeistään) kun on täynnä 26/26, jos mulla olisi vähänkään malttia, voisin tunkea mukaan teidän tikkurehveille. Mutta kun mua ei ole siunattu kärsivällisyydellä niin testaan mahd heti... ellei tätsy pyrähdä sitä ennen pilaamaan kaikkea.
).( Surullinen viikonloppu menossa. Lähisukulainen joutui onnettomuuteen ja sisareni koira menehtyi.
Ykä kp 22/26
No jos edelliset kuukautiset oli 26.12.06 (oletettavat kuukautiset, tuhrua siis)
Niin eikö la olisi 06.10.2007??
Mun mies on kans semmoinen että se ei paljo pyytele anteeks, usein ei ees tajua et on sanonu/tehny jotain,mistä oon suuttunut..
Ja noi kuolinilmotukset vetää minunki mielen aina matalaks,sii etenkin jos on pieniä/nuoria kuollu:( Kamalaa ajatellakin..