Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Lokahaaveet*** La-Su vko 3

20.01.2007 |

Aloitan nyt ihan " ilman lupaa" viikonlopulle uuden pinon. Arkisin kyllä nuo päiväpinot täyttyy, mutta näin vkl on tuntunut olevan hiljaisempaa...

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ihan ihmeissään ,siis pari vessapaperillista tuli pyyhkiessä ja viimoisen kerran sit venyvää ruskeaa limaa ja sen jälkeen ei sit mitään. Eli ei menkat sit alkanutkaan vielä. Testasin sit aamulla varoiks ja TAAS viivanpaikka jossa ehkä hivenen sinistä sävyä ja testi oli clearblue eli minä luen negaksi tuon. Mahaa juilii ja menkkamaistatunnetta,lämmöt 37 ja selkä kipeä. Alkais jo ne menkat niin päsis edes eteenpäin tässä yrityksessä.

Vierailija
2/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin taas on yksi työn täyteinen viikko takana! Mukavaa kun saa hörppiä aamukahvit ihan rauhassa ja kelloa ei tarvitse kytätä koko ajan! Pienestä sitä on ihminen onnellinen. :)

Pahoittelut kaikille tädin löytämille!

Priscilla: Taisi meillä jotain muutakin yhteistä olla kuin kp:t? Sinullakin lapsia ennestään kolme? Testailla voitaisiin kyllä samana päivänä! Kävisikö ensi lauantai? Silloin olisi kp:t jo 27? Sehän muuten tarkkoittaa että piinaviikko pyörähtää käyntiin!

G: Nuo 3D ja 4D ultrat saavat jäädä tälläkin kertaa väliin, kun ei aiemmistakaan lapsosista olla moisissa käyty. Sitten kun joskus raskaudun on julkisella puolella luvassa tiukkaa alkuraskauden seurantaa, johtuen aiemmista keskenmenoista. Ne siis riittäköön.

(.) Kummallisia tuntemuksia on ollut oik. munasarjojen kohdilla pari päivää. Vähän samanlaisia kuin oviksen aikoihin. Palelee koko ajan ihan vietävästi ja nenä on ihan tukossa, mutta näistäkään huolimatta en usko että olisi tärpännyt. Hetkittäin kyllä toivo pilkahtelee, mutta pessimistinä en usko! :)

-Rimpe- kp20/ n 26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tari: Mitäs jos vuoto onkin jotain raskauteen liittyvää, testi vaan ei vielä näytä sitä? Meinaatko tehdä vielä testin? bdbdbd Toivotaan, et vuoto ei ollut merkki alkavasta tädistä vaan jostain ihan muusta.

Vierailija
4/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpen kanssa samaa mieltä, IHANAA viikonloppu.

Tari: olen kuullut vastaavaa ennenkin kun testi tulos on lopulta ollut pos eli äläpäs vielä luovuta! Mä uskon vakaasti kahden viivan ilmestyvän sulle!!!! :) Tsemppiä

Tänne ei kummosia ihmeitä, aurinko paistaa kauniisti ja pitäisi mennä ulkoilemaan ja ottamaan raikasta happea. Yritys täällä on edelleen kova..hih..ovistesteissä ei ole vielä näkynyt mitään mutta pitäisi kyllä laskelmien mukaan sunnuntaina tai maanantaina.....

Tsemppiä kaikille viikonlopun testaajille ja muillekin ihanaa viikonloppua! Kevät lähenee....

Katarina kp 12/28-30

Vierailija
5/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tari: mulla oli sama juttu 26.12.06 ja sen jälkeen olen saanut vain haamuviivoja :E toivotaan että täti ei tule kun siitä on nyt kulunut 26vuorokautta ;)

Vierailija
6/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis piti lisätä vielä että lämmöt olleet jo tämän viikon 36.8-37,5 joten saa nähdä miten mulle käy ;)

Vierailija
7/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tari: et kyllä heitä pyyhettä kehiin!!! ei peli ole vielä menetetty, toi voi olla paljon muutakin kuin perhanan tätsy... täältä lähtis voimahali:)

Rimpe: kyllä vaan, kolme ihanaa tyttöä ed.liitosta, -97, -99, -01 ja ovat onneksi nyt tän tulevan viikon mun luona, kun otta viekoon muuten, piinaviikko julistetaan alkaneeksi... pystynpä ehkä vähän keskittymään muuhunkin kuin omaan (.) !!! Hei, testipäivä ens lauantai, monelta pissitään tikkuun:))))))?

täällä ei mitään mullistavaa, äsken käytiin kävelyllä, ei jassa, voi tarkottaa mitä vaan... oireita on vaikka muille jakais, mutta mulla on aina kaikkea oireita;) eikä se ole mitään tarkottanu... sitä paitsi mä tarkkailen liikaa itseäni nyt... pitäs vähän hellittää... Mutta tosiasia on se että lämmöt ei laske alle 36,8... ei millään... jomottaa vasemmalle munikseen niinku oviksessa, eilen aivastaessa repäs kivasti... se oli uutta:)Siitä mä innostuin niin paljon että teeskentelin yskimistä, joo-o, ei sattunu enää yhtään... kaikkeen sitä ryhtyy, aikuinin ihminen...

Nyt mä lähden syömään ja kohta kynsihuoltoon!palaillaan!!

Priscilla 20/26

noniin,

Vierailija
8/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks palstahiljaisuus, meidän kone meni rikki niin nyt piti lähtee mun porukoilla käymään, kun niin jännitti Tarin tilanne..:)

Luin tuossa äsken tuon edellisen pinon ja meinas jo päästä ärräpäät, et uskalsiko se täti sinne Tarille tulla..Mut jännitys jatkuu:) Edelleen kyl peukutan sulle,Tari! Olikos sulla jo kp:t täynnä?

Isot halit tädin yllättämille! Tsemppiä seuraavaan kiertoon..

ON: Mulla on ollut outo olo nyt tässä melkeen viikon..Siis ne limat(mitä oon luullut ovislimoiksi) tuli jo joskus kp 13-14 tms. Ja nyt kun oikeesti pitäis olla se ovis, niin ei mitään. Mahaa on nippaillu ihan kunnolla rinnat,etenkin nännit tuntuu vähän aroilta tai jotain..Eilen illalla sit miehen kans puuhailtiin ja mies ihmetteli kun tunnuin normaalia tiukemmalta, vaikka omasta mielestäni olin sillä hetkellä ihan rento. Ja ulkopuolelta tuo alapää tuntuu pehmeemmältä, niin omasta kuin myös miehen mielestä:O

Jotain kummallista tapahtuu, mutta epäilen että se on joku tulehus tms. koska ei kai mikään raskaus vielä nyt ois mitään muutoksia tehnyt..Ihan pihalla oon tästä..Kellään tietoa mitä oireita nuo tulehduset aiheuttaa?

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Hämmentynyt Milenna kp 20/30-32

Vierailija
9/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan touhuiltu perheen kesken kaikenlaista, käyty ravintolassa, ja vanhemman pojan kanssa elokuvissa. Koitan rentoutua ja mietiskellä kivoja juttuja. Taidan varata ajan kampaajalle, en ole käynyt 2 vuoteen kunnon liikkeessä, tuttavani on yleensä leikellyt, mutta jos ottaisin ihan väriä ja kaikkee. Omaan napaan siis tällaista.

Heh, Pricilla ja Rimpe, kivaa et teil on yhteisiä juttuja, ja positiivisuutta tähän hommaan! =) Tsemppiä teille!

Katarina1978: Eiköhän siihen tikkuun piakkoin viiva ilmesty, niin pääsette tositoimiin! =)

Lastwish: Sulla ainakin lämmöt ovat kohillaan, peukutan kovasti + !

Toki kaikille muillekkin + onnea!! =)

Shani@

Vierailija
10/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hätähousuna testailin aamulla kp 24/28-32 dpo n.9 ja odotetusti nega Acon10. Tietty sain kehiteltyä ns.roskishaamun, mutta ennenkii on tullut Aconilla eikä oo tark. raskautta. Pöh.

Lämpödippi tuli ekaa kertaa, eli n.dpo 6 tuli lämmön lasku päiväksi 36.6 (oviksen jälkeen 37) ja nousi taas 37.1. Mutta kuulemma voi tapahtua muutenkin, ilman oikeeta kiinnittymistä!?

Pientä vihlontaa ollut tai pikemminkin menkkakipua, flunssaolo/tukkoisuutta.

Hitsi huomenna pitäs mennä ratsastamaan ja pelottaa että se ois jotenkin huonoksi mahd. kiinnittymistä ajatellen. Mielipiteitä?

Sori omanapaisuus tälläkertaa :)

Plussasäteitä~~~~~~~~+

Vierailija
11/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään oon keskusteluja lueskellut, mutta nyt vasta ajattelin ruveta itekin kirjoittelemaan. Me haaveillaan siis ensimmäisestä, yk 3 menossa. Ekalla yk:lla sain tikutettua oviksen hienosti (Aconilla), mutta tokalla kerralla ei tullut kuin hailakoita viivoja (Cittarin testillä). Ovis tulikin varmaan vasta tikuttelun jälkeen, sillä viime kierto kesti mulle ennätykselliset 33 pvää, kp 31 testasin negan. Nyt on taas Aconin ovistestejä kaapissa, ajattelin alkaa tikuttaa ensi viikolla torstaina tai perjantaina. Greippimehua oon juonut reilusti reilu kolme kuukautta, joten mehuista raskautuminen ei ole kiinni :) Yritän aina silloin tällöin tänne kirjoitella, viikolla voi olla hiljaisempaa, mutta viikonloppuisin yritän petrata.

Anteeksi, kun itestäni vain kirjoittelin! Kunhan opin tuntemaan porukkaa paremmin, niin osaan sujuvammin muitten juttuja kommentoida. Paljon plussatuulia testaajille ja jaksamista jokaiselle kuumeilijalle!

Minni-Maija kp 5/24-31(33)

Vierailija
12/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämellisesti tervetuloa Minni-Maija, sivusta minäkin aikanaan seurasin ennenkuin " uskalsin" kirjotella ekan kerran, täällä on ihana ilmapiiri, tsempataan toisiamme ja pidetään yhtä!!

Tutti, hätähousu;)), niinkuin minäkin...

Shani@, kiitos tsemppauksesta, ja samaa takasin! Mä kanssa vähän ajattelin että jos sijottas itseensä, käyn kampaajalla leikkaamassa ja värjäämässä jonku kivan mallin, hoidan ja hellin itseäni, liikun paljon ja ulkoilen, jos se vähän auttas tohon pienoiseen stressiin joka pyörii tässä vauvaprojekti härdellissä... ei se ainakaan pahaa tee! Äsken tulin just kotiin, kävin huoltamassa rakennekynnet, niin heti on eri fiilis kun käy vähän jossain, ja saa jutella ihmisten kanssa!tekee tosi hyvää.

Lämmöt ed koholla, just mittasin taas 37,2...

Vierailija
13/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohti vastata, että liikunnanohjaajana sanon että ratsastaminen ei estä kiinnittymistä, ei millään tavalla!myöhemmin sitten ei suositella jumppaa joka aiheuttaa iskuja tai hölskyntää.

Vierailija
14/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Priscilla, ei siis tarvii panikoida ratsastusta. Jes :)) ja ps. sun lämmöt kuulostaa hyvältä *bd*

Vierailija
15/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos shani@ tsemppauksista.

Nyt kuulostaa monella mimmillä herkullisestä tämä tilanne..huiiiii.... peukut ja varpaat pystyyn hep!!

uusille tervetuloa joukkoon, meillä on täällä varsin kivaa porukkaa koolla..

Katarina kp12/28

Vierailija
16/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri muutoksia olotilassa, lämmöt 37.4 ja palelee niin perhanasti. Rinnat edelleen todella suuret vihlontaa niissä ajoittain ja nännit ovat arat. Vatsa on turvoksissa ja ilmaa täynnä :( Ruokahalua on vaikka muille jakaa ja olen huonotuulinen. Kauheen kiva loppuperheelle jos oon näin kärtty :D Se omasta navasta ;)

Plussatuulia todellakin kaikille niitä tarvitseville ++++++++

Ja jännääjille pidän peukkuja pystyssä bd

Ja kaikille tärppionnea ihan tasapuolisesti :)

Lastwish lähtee teen keittoon ^^

Vierailija
17/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastwish:mua jännittää sun puolesta, thumbs up!!!!mulla muuten aika pitkälle samoja oireita, syön ku hevonen ja kiukututtaa, mua ei varsinaisesti palella, mut välillä tulee sellasia kananliha kohtauksia, ja toisinaan olen aivan kuumissani...

Katariina78:kyllä, munkin mielestä loisto porukka, mielettömiä mimmejä!

Tutti:oleppa hyvä, ja kiitos.... munki mielestä noi lämmöt kuulostaa hyvälle, mut voi voi...jännittää oikeesti ihan sikana, kun tiedän jo mikä mieletön pettymys se on jos täti kurvaa pihaan...

ainiin, siihen 3d ja 4 d ultraan. En ole käynyt koskaan odottaessani, enpä usko että menen nytkään....

Vierailija
18/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkuja kaikille kuumeiljoille. Minulla alkaa kanssa piinaviikko tästä eteenpäin. Tuntuu niin tylsältä, kun vihloo oikeassa munasarjassa ja ihmettelen, mitä se voisi olla.

Minulla on myös aamuisin hirveä makeanhimo. Tänäänkin ennen töihin menoa hain Pandan lakupussin ja sitä sitten töissä aamupäivän söin. Olen aina ollut perso makealle, muttei heti silmäni avattua ole aikaisemmin tuollaista himoa ollut.

Mies kysäisi tuossa saunassa, milloin jatkaisimme taas projektia, Onneksi hän on yhtä innoissaan kuumeilemassa=))

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille. Ihanaa piinailla yhdessä, ei tarvitse olla yksin.

Vierailija
19/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tosi hyvältä joillakin! Itse en oo noita lämpöjä mittaillut, pelkkiä oireita vaan seurailen..vähän liikaakin välillä:)

Mun oiresaldo tähän mennessä siis alamasu nippailut,rintojen arkuus ja niitä välillä myös " tuikkii" , alapään ahtaus(lieneekö oire mistä??) Kuulostaa jotenkin oudolta etenkin tuo viimeisin:)Eipä oikeestaan muuta, eikä nää vakuuta minua:( Luulen et täti pakkaa meille taas ens kuukauden alussa..

Mut plussaonnea teille!

Toivotaan että saadaan monta plussaa tähän pinoon!

Vierailija
20/60 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla tuntuis olevan lupaavia oireita, pidän peukkuja kaikille jotta lopputulos ois positiivinen!

mulla tää oviksen läheisyys saa niiin tunteet pintaan, että en kestä.. olen tod kiukkuinen ja itkuinen. luin lehdestä kuolinilmoituksia ja oli kaksi ilmoitusta mitkä sai mut itkemään. v 1990 syntynyt nuori tyttö ja 2 kk iässä menehtynyt tyttö. siitä itkusta ei meinannut tulla loppua.

harmittaa sekin että tänään saattas olla aika hyvä päivä olla läheisyydes miehen kans mut kun se on suututtanu mut niin en voi mennä vonkailee... en haluu pyytää anteeks koska vika hänessä tällä kertaa. ja hänen pyyntöjänsä saa sit kans ootella. voi olla et menee tää kierto kokonaan hukkaan yrityksen suhteen.. =(

olinpas mä tänään negatiivinen, höh. noh, positiivistakin löytyy, olin iloinen tarin puolesta kun ei se täti sit vielä tullutkaan! eläkä päästäkään sitä tulemaan, vaavin teille pitäis tulla! ja meiän tyttö koki ihmeparantumisen korvatulehduksesta, sekin on positiivista!

viikonloppuja kaikille!

sannuska kp11/26-28