Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko rahaa menee vauvan TARVIKKEISIIN(sänky ymv.)? ov

Vierailija
20.01.2007 |

Eli paljonko kannatta varata rahaa lapsen tarvikkeisiin (unohdetaan nyt vaatteet, vaipat, ja esim. tuttipullot).

Lähinnä tarkoitan seuraavia;

-Pinnasänky (esim. Ikean kelpaa ihan hyvin?)

-Syöttötuoli (eri hintaisia, mitä suosittelette? Joka olisi turvallinen...)

-Turvakaukalo ja -istuin (näitä tarvitaan kaksi lapsen kasvaessa, vai useampi...? Hintahaarukka laaja, millä hinnalla saa hyvät? Ja ehdottomasti tahdon ostaa uutena...!)

-Vaunut/rattaat (olen täysin pihalla näistä... Olen ajatellut hyviä vaunuja, mistähän hinnat lähtevät? Rattaiksi sitten kelpaisivat ehkä edullisemmatkin...? Missä hinnoissa ne ovat?)

-Muita tavaroita, joita lapsi ehdottomasti tarvitsee? (Mitä, ~hinnat)

Eli pähkinän kuoressa, paljonko teillä meni rahaa ensimmäisen lapsen tavara hankintoihin kaikkinensa? Ja unohdetaan tosiaan nyt vaatteet ymv. tarkoitan " isompia" hankintoja... Ja tahtoisin tosiaan ostaa nuo tavarat uusina, laaduikkaina mutta en kalleimpina mahdollisina. Tuttuni esim. kehunut Ikean sänkyä, ajaa kuulemma hyvin asiansa=)

KIITOKSIA!=)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pinnasänky tarvikkeineen 100-150e (me saatiin ilmaiseksi hyväkuntoinen käytetty)

- syöttötuoli, tripp trapp, turvakaarella ja pehmusteella noin 230e (saatiin lahjaksi)

-turvakaukalo noin 100e (saatiin käytetty), hyvä turvaistuin 200 eurosta eteenpäin

-hyvät vaunut 600-900e (maksoin 150e käytetyistä), matkarattaat noin 100e

-vanna 10e

- hoitopöytä (ollut meillä ehdoton) 200e (ostin käytettynä 20 eurolla)

Vierailija
2/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin kaikki ensimmäiselle vauvalle uutena...tyhmä kun olin. Myöhemmin oon ostanu kaiken käytettynä. Vähän kun näkee vaivaa saa ihan uuden veroista tavaraa puolella hintaa tai alle (pokkeuksena tripp trapp, jonka hinta pysyy korkeana). Kannattaa katella käytettyä.

Mulla meni rahaa myös lastenhuoneen verhoihin, mattoon, lipastoon, jopa tapetoin...näähän ei oo pakollisia mut ihana tuoda vaavi kotiin kun on oma vaavin soppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakaukalon voi vuokrata, jos ei ole omaa autoa ja käyttöä hyvin vähän. Itse olen ostanut vaunut käytettyinä, samoin sängyn (patja uusi ostettu vain) jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän