Oletteko kylässä runkannut
Esim. vessassa käydessä pyykkikorista löytyvillä pikkuhousuille?
Kommentit (12)
Kyllä. Kerran heitin spermat talon kauniin rouvan hammasmukiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kerran heitin spermat talon kauniin rouvan hammasmukiin.
Sattui olemaan isännän muki ja nyt kävelet ilman hampaita!
Nuorena jäin punkkaamaan kaverille tämän huoneeseen kostean illan päätteeksi. Kaveri alkoi muhinoimaan tyttöystävänsä kanssa. Siinä sitten hommia kuunnellessa runkkasin vissiin neljästi.
Lopulta kömmin ylös ja menin tupakalle. En tiedä olisivatko ottaneet kolmanneksi, mutta tuskin. Hetken päästä kaveri tuli seuraksi tupakalle.
Joskus nuorena ehkä noin on käynyt. Nyt en voisi ikinä tehdä niin. En menisi myöskään kehtaisi mennä paskalle kylässä enää koskaan. Enemmin paskaisin housuuni. Sitä vartenhan ne housut onkin.
On tullut runkattua muijan ystävättären luona kylässä. Hän oikein hyvän näköinen isotissinen. Spermalla kuorrutin hänen pikkarit ja laitoin takaisin pyykkikoriin.....
Kaverin puolison hammasharjaan oon kerran runkannu mällit
Vierailija kirjoitti:
On tullut runkattua muijan ystävättären luona kylässä. Hän oikein hyvän näköinen isotissinen. Spermalla kuorrutin hänen pikkarit ja laitoin takaisin pyykkikoriin.....
Ymmärrän ja pesuunhan ne kuitenkin menee....
Kyllä,pikkarit nenälle ja rintaliivit jos löytyy niin kuppien väliin vehje ja ei mene montaa sekuntia niin mällin lento varma
Jos sopiva ja otollinen tilaisuus, niin mikäs siinä. Viimeksi näin tapahtui erään noin 25v kämpästä päätellen sinkku naisen asunnossa. Olin siellä tekemässä remppaa ihan töiden puolesta ja hän kävi pyörähtämässä siellä ilmeisesti salilta tullessaan, koska tyhjenteli kassistaan salivaatteita pyykkikoriin. Kun tämä ihana pikkupylly sipsutteli takaisin tiehensä minulle hymyillen, oli selvää mitä teen. Se joka ei ole ikinä kokeillut, ei voi tietää. Pelkästään se, että löydät ne pikkarit ja otat ne varovasti käteen...olo on yli kiihottunut. Viimeistään ensimmäisellä nuuhkaisulla kulli meinaakin jo räjähtää... On kokeiltu vailon siskokenmoikkarit moneen kertaan myös. Jos en tietäisi kenen ne on, ei kiinnostaisi yhtään.
Monet kerrat. Murkkuna mutsin pikkareita haistellen ja nykyään kavereiden puolisoiden ja oman puolison siskojen ja anopin. Kiihottavinta tässä on kun tietää kenen tuoksuja nuuhkii