mitä oireita raskaudessa kun kyseessä oli tyttö?
esim. oliko sydän äänet korkeemmat/ matalammat?
etova olo/ oksetti?
iho huono?
Mitäs muuta?
Kommentit (9)
välillä oli nopeempaa, välillä hitaampaa sykettä.
ei oksettanut, välillä etoi jotkut asiat.
iho oli tosi hyvässä kunnossa.
toisessa oli leveä maha, toisessa taas pyöreä eteenpäin suuntautuva.
toisessa tuli linea negra, toisessa ei.
makea oksetti
närästi
pahoinvointi
tekimieli ostella söpisvaatteita ;)
Ekan kanssa oli järkky pahoinvointi, rajua oksentelua yms. joka kesti onneksi vain kaksi kuukautta.
Toisen kanssa vain lievää etomista koko raskauden ajan.
Molemmissa raskauksissa vatsa oli " poikamaha" eli korkealla ja edessä, takaapäin ei olisi edes huomannut että olen raskaana.
Samoin sikiön syke oli 150-170 molemmissa raskauksissa.
Sydänäänet myös samaa luokkaa.
2 tyttöä ja 2 poikaa synnyttänyt.
Iho mulla oli todella hyvässä kunnossa molemmissa raskauksissa. Toisessa tuli linea negra rintojen alapuolelle asti, toisessa ei viivaa ollut lainkaan. :-)
Minulla ainakin molemmissa ollut valtava makean himo. En ole oksentanut koskaan. Alussa oli lievää pahoinvointia. Tuoksut tuntuivat todella voimakkaina, monet tuoksut inhottivat suuresti, jouduin esim käsitiskiaineen vaihtamaan hajustamattomaan ihan varta vasten ja silti SEKIN haisi pahalta... Kahvin tuoksu oli jotakin sanoin kuvaamattoman ällöttävää...
Mutta noin yleisesti ottaen olen ollut elämäni kunnossa raskaana :)
Halusin pukeutua vain pinkkiin ja röyhelöihin ja samettiin ja satiiniin ja yöpaidan oli pakko olla luunväristä silkkiä.
Teki mieli katsoa kokoajan kauniita ja rohkeita ja itkin , jos kuulin että sarjassa taphtuu jotakin.
niin ja mulle kelpasi vain vaaleanpunainen vessapaperi ja kulutusmaito, koska siinä on punaista.
rillitkin vaihdoin linssiltään vaaleanpunaisiksi, koska koko maailma näytti siltä jo valmiiksi:)
Ja ihana vaaleanpunaisen tytön sitten saikin.
Ja nyt hän nukkuu kruunu päässä prinsessasängyssään:)
Asenne se on mikä on ja millä voi vaikuttaa tulevan vauvan sukupuoleen. Varsinkin jos sen asenteen aloittaa heti kun on plussannut.
Samoin iho oli hyvässä kunnossa. Jännä juttu oli, että mulla loppui säärikarvojen kasvu vallan! Ajelin koivet plussauksen aikoihin eikä tullut edes sänkeä 9 kuukauteen!Noin viikko synnytyksen jälkeen ne kasvoikin sitte 2-kertasina takasin ;)
Mut tosiaan järkky pahoinvointi alussa ja varsinkin ulkoilman tuoksu sai kyökkimään...Aina kun mies avas oven sisälle tullessaan, olin pää pytyssä!Se oli ihme juttu. Toisaalta kyllä pystyin itse ulkoilemaan, mutta silti siellä " haisi" joku mun mielestä outo =) onneks sitä kesti vaan muutamia viikkoja. Ja vatsa kasvoi " poikamaisesti" , sykkeet päälle 150...
Kun odotin poikaa, mulla ei ollut mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Nämä raskaudet oli täysin eri planeetoilta!
Ajattelin että näkee tyhmempikin KILSAN päähän, että olen raskaana..... siis ne oli järkky isoja punasia ja KIPEITÄ !!!!!
Ja joku muukin on kertonu näillä palstoilla samaa noista finneistä niskassa ja tytöstä ;)