Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono koulumenestys. AMK- tason tutkinto. 6000 eur/ kk- palkka. Minusta ei pitänyt tulla yhtään mitään.

Vierailija
01.04.2024 |

Ja niin vain olen saanut todella kovia paikkoja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ihmistä olet matkan varrella, tavoitteitasi jahdatessa tyrkkinyt kyynärpäilläsi suohon? Onko omallatunnolla jotain?

Vierailija
22/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta - ei aprillia. Vahva itsetunto, vanhempien kannustus ja ihana mies tukena. Ikävästi kyllä nuo kouluajat jääneet takaraivoon - helposti ajattelen, että olen surkea, jos joku vaikea asia ei mene kerralla putkeen. Alaikäisenä saama kohtelu, ikävät kommentit ja syrjiminen eivät unohdu ikinä. Olen todella rohkea ja periksiantamaton kaikessa mitä teen. Hyvä menestyminen työelämässä on tuonut lisää itsevarmuutta - pystyn vaikka mihin. Kuitenkin aina välillä se epävarmuus nousee helposti pintaan varmaan helpommin kuin hyvin koulussa menestyneelle. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muita syrjinyt, olen vain ollut monesti paras hakija uusiin työpaikkoihin. ap

Vierailija
24/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin nuoria kannattaa kannustaa ja uskoa heihin. Asenne, rohkeus ja ahkeruus auttavat todella monessa tilanteessa. Uskon, että tunneäly on monesti jeesannut eteenpäin. ap

Vierailija
25/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun viraston esimies olettaisin. 

Vierailija
26/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palkkatyössä, en yrittäjä. ap

Vierailija
27/27 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaisia 700. ap

No huh huh, kuulostaa siltä, että palkka on pahasti alakanttiin!

6000€ on varsin hyvä palkka, mutta ei tuollaisella palkalla kyllä kannata mihinkään esimiestehtäviin suostua.