Mitä tekee suvi linden?
Kommentit (19)
Näyttää ainakin käyvän pelaamassa golfia Oulun kentällä kesäkaudella.
On edelleen (jo 16. vuosi menossa) ministeri-kansanedustajan sopeutumisrahalla (n. 5000euroa/kk) siihen asti kunnes täyttää 65 ja jää eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
On edelleen (jo 16. vuosi menossa) ministeri-kansanedustajan sopeutumisrahalla (n. 5000euroa/kk) siihen asti kunnes täyttää 65 ja jää eläkkeelle.
Sopeutumisraha lasketaan mukaan eläkekertymään.
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt KOKOOMUKSEN kansanedustaja noin loisii? Eikö siitä ole töihin? Pitää pitää huoli siitä, että työnteko kannattaa aina. Olen yllättynyt.
Suvi oli kova shoppailija Oulun Stockmannilla aikoinaan. Harvoin näkee kenenkään ostavan yli tuhannella eurolla kosmetiikkaa kerralla. 🤣
Aika hyvät tuntuvat edut olevan, koska rouvasta ei ole aikoihin kirjoitettu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suvi on ihana.
Suvi olisi tarvinnut hyvän stailistin ja opettajan ulkonäköjuttuihin. Rahaa kyllä paloi ulkonäköön ja olihan Suvilla sponsoreita joten senkään puoleen ei ollut puunausrahasta puutetta. Ammattilaiset laittoi aina hyvän hiusvärin jne vaan Suvi ei oikein haltsannut hommia. Sellainen sanontakin oli että ilman hyvää makua voi käyttää omaisuuden ulkonäköön ja silti näyttää suvilindeniltä.
Vierailija kirjoitti:
Suvi oli kova shoppailija Oulun Stockmannilla aikoinaan. Harvoin näkee kenenkään ostavan yli tuhannella eurolla kosmetiikkaa kerralla. 🤣
Okei, hän ei oikein osaa käyttää julkisia kulkuvälineitä. Ehkä sitten matkustaa normaalisti taksilla tai valtion autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites nyt KOKOOMUKSEN kansanedustaja noin loisii? Eikö siitä ole töihin? Pitää pitää huoli siitä, että työnteko kannattaa aina. Olen yllättynyt.
Suvin omatunto kestää hyvin tällaisen.
Vierailija kirjoitti:
kokeile Veksi.com uutishakua. Hakee kaikista koteimaisista lehdistä. Jos ei löydy, kyseessä ei ole julkkis. Jos suvista on kirjoitettu jotakin. Veksistä löytyy.
Tarkoittaako toi sitä, että kenen tahansa henkilön uutisia voi hakea tuolta Veksi.com hakukoneelta? Vaikka Maria Jungner nimellä???
Suvi oli viimeksi otsikoissa, kun oli diplomaattipassillaan Ugandassa Patrian aseiden piirimyyjän Tuoma Teräsvuoren kanssa. Teräsvuori murhattiin Ugandassa spekuloijien muukaan Ugandan kaupasta päättäville viranomaisille tarkoitettujen lahjusrahojen takia. Rahaa voi helposti kuljettaa diplomaattipassin turvin ohi tarkastusten ja monilla entisillä ministereillä on edelleen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, hän ei oikein osaa käyttää julkisia kulkuvälineitä. Ehkä sitten matkustaa normaalisti taksilla tai valtion autolla.
Oulun lentoasemalla Suvilla oli aina tapana tulla äärimmäisen viime tipalla lennolle. Oulussa tyypillisesti jengi on aina ajoissa portilla, ja 15 minuuttia viimeisen tulijan jälkeen tuli Suvi. Minusta se oli jotenkin ööh epäkunnioittavaa käytöstä. Aina pääsi Suvi lennolle mukaan. Varmaan useamman kerran jäi ehtimättäkin, jos on ollut yhtään ruuhkaa liikenteessä tms. Toki sehän ei ollut Suville mikään ongelma sekään, sillä kansanedustajathan saavat vapaasti lentää Finnairin kotimaan lennoilla Eduskunnan laskuun. Jos siis tekee mieli ottaa vielä toinenkin muki aamukahvia eikä sen vuoksi ehdi lennolle, niin soittaa (tai nykyään naputtaa) vaan itselleen paikan seuraavalle, tuntia tai paria myöhemmin lähtevälle aamulennolle.
Suvi Linden on emäsika, vastenmielinen. Ei näytä työt maistuvan. Muiden kuitenkin pitäisi mennä töihin pienemmällä palkalla mitä Suvi saa kotona lorvien yhteiskunnan maksamana. Ei yllätä tuo kosmetiikan ostelu ja rahan tuhlailu, veronmaksajien rahaa on aina kiva tuhlata. Tuo eduskuntalaitos on MÄTÄ PAISE, joka pitäisi puhkaista.
Muotiostelija Jaana Pelkonen oli tämän Suvin assari, kaksi oikein samanlaista Kokoomuksen kiipijää, mulle mulle mulle mulle minä minä minä minä
Kansanedustajien ja ministerien on helppo leikata muilta kun itselle voi vain lisätä etuja ja mahdollistaa lokoisa elely jos ei jatka edustajan työtään . Kyllä joillakin on helppoa ja sitten yrittävät opastaa muita elämään ilman tukia tai muuta apua ja töitähän pitäisi näillekin löytyä jos kerran pitkäaikaistyöttömille ja muille on hakemista kiinni minne menisi töihin.
kokeile Veksi.com uutishakua. Hakee kaikista koteimaisista lehdistä. Jos ei löydy, kyseessä ei ole julkkis. Jos suvista on kirjoitettu jotakin. Veksistä löytyy.