Miten kestää vielä kuukausi painajaismaista työpaikkaa?
Olen ihan uupunut määräaikainen työntekijä. Kuukausi vielä ennen työpaikan vaihtoa. Olisi pakko jaksaa, jotta saa hyvän referenssin jatkoa ajatellen.
Aamulla herätessä ahdistaa, myös lomalla. Olen usein käpristyneenä sikiöasentoon herätessäni. Työ on vaikeaa, raskasta. Työkaverit piilovi ttuilevat ja puukottavat selkään. Mitään tukea ei saa mistään, töissä on yksinäistä.
Millä helvetillä tsemppaan itseäni huomiseen?
Kommentit (9)
Pienessä humalassa ja hälläväliä asenteella.
Eihän kuukausi pitkäkään lopulta ole. Tee aamukampa ja palkitse itsesi selviämisestä joka viikon lopussa. Yksi päivä kerrallaan ja pian ne päivät on lusittu. Työpaikalla keskity töihin ja välttele muita ihmisiä, käy lounaalla yksin jossain kivassa ravintolassa. Heti töiden jälkeen mene hetkeksi kävelylle ja jätä työajatukset sinne, älä tuo niitä kotiin mukaan. Joka ilta onnittele itseäsi siitä, että olet taas yhden päivän lähempänä maalia ja kohta saat juhlia että homma on loppu. Osta ennakkoon itsellesi hyvä läksiäislahja, jonka annat kauniissa paketissa itsellesi viimeisen työpäivän iltana kotona hyvän viinilasillisen kanssa.
Sanoisin, että ihan pokerina saikkua ja tieto esimiehille, että talossa ei ole kiva olla. Ottaisin myös niin paljon etänä kuin mahd.
tsiisus hymy pyllyyn ja huomenna taas töihin :))) -ap
Kuukausi menee vaikka WC,ssä istuessa
Joskus työyhteisö voi olla sairas toiminnaltaan, ja esimiehellä eo taitoja johtaa, on porukassa mukana, juorut, pashan puhuminen selän takana, kuiskiminen. Miksei kaikki se energia kohdisteta siihen työhön, keskitytä olennaiseen. Katkerat, kateelliset juoruaa, kenen hyväksi se on, hyötyykö juoruilija saadakseen suosiota. Ainakin täys tossavaisia, muutaman aivosolun omistavia.
Sama. Eivät kerro yhtään mitään, yrittävät estää töitä jne. Ihan karseita hyyppänöitä. Itse menin innostuneena ja aloitin onnellisena. Vielä vähän pitäisi jaksaa noita kakkanoita.