Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin elää erakkona, puoliso ei vain pysty päästämään irti

Vierailija
01.04.2024 |

Olen haaveillut tästä jo vuosikausia. Olen myös ensin hienovaraisesti monta kertaa tästä haaveestani puolisolle kertonut, ja koska siihen ei puoliso ole reagoinut, olen ilmoittanut lähteväni vaikka hän olisi mitä mieltä hyvänsä. Olen myös kyllästynyt leikkiin että olemme onnellisia. Puoliso ei ole onnellinen, minä en ole onnellinen, puoliso ei vain ymmärrä päästää irti ja uhkailee im. ja oli ostanut köydenkin. Miksi jotkut ovat näin takertuvia ihmisiä, eivätkä ymmärrä luovuttaa ihmissuhteissa silloin, kun sen aika on? Oma loppuelämän haaveeni on asua mahdollisimman asteekkisesti ja eristyksissä muusta maailmasta. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Kiitti tiedosta!

Vierailija
2/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pystynkö elämään sen asian kanssa jos puoliso toteuttaa uhkauksensa, mutta näinkään en pysty elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"puoliso ei vain ymmärrä päästää irti ja uhkailee im. ja oli ostanut köydenkin"

Jos tämä ei ole huono provo niin hanki puolisolle apua ajoissa ennen kuin molemmille käy huonosti

Vierailija
4/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä olen vastuussa aikuisesta ihmisestä?

Vierailija
5/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, hän ei halua apua. Hän haluaa kuolla jos menen elämään sellaista elämää jota oikeasti haluan.

Vierailija
6/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On henkistä väkivaltaa kiristää ja uhkailla itsemurhalla. Jos olo tuntuu neuvottomalta, pyydä toimintaohjeita irrottautumiseen joltain koulutetulta ammattilaiselta, vaikka psykologilta. Eihän hän uhkailee sinua väkivallalla? Silloin turvakodista voi saada apua. Pohjimmiltaan et ole vastuussa puolisostasi ja jos hän päätyy itsemurhaan se on hänen valintansa.

Vierailija
7/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain romantisoisi ajatusta erakkoudesta?

Vierailija
8/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteekkisesti? Ihmisuhreja ja sen sellaista vai?

Vierailija
9/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että puoliso bluffaa eikä tekisi oikeasti mitään. Jos olet sanonut jo monta kertaa, että lähdet joka tapauksessa etkä ole toteuttanut omaa suunnitelmaasi, hän on huomannut että saa sinut ruotuun omilla uhkauksillaan. Parisuhde ei voi perustua sille, että toinen pitää toista vankinaan.

Vierailija
10/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta veikkaan askeettisesti.

Vierailija
11/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin

Vierailija
12/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan alottaa puolisosta sitten, kun ei ole paljon elämänhalua muutenkaan.

Vierailija
14/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla tuo erakkous parantaa parisuhdetta?

Vierailija
15/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme jos AP haluaa erakoksi jos takertuva ja itsetuhoinen ihminen on roikkunut hänessä jo vuosikausia. Voi olla että mieli joskus muuttuu sitten jos pääsisi ensin irti nykyisestä suhteesta ja saisi aikaa toipua, mutta kyllä tuollainen kokemus saa kaipaamaan täydellistä irtiottoa.

Vierailija
16/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille puolisolle, että päivien päättämisellä uhkailu on henkistä väkivaltaa ja kontrollointia sinua kohtaan ja vahvistaa vain haluasi poistua suhteesta. Ja kun kerran et halua suhteessa olla niin eroat, ja jos puoliso laittaa jotain itsemurhauhkailuviestiä/soittoa perään niin soitat asiasta heti hätänumeroon. Sen enempää sinulla ei ole velvoitetta tehdä. Ei elämä voi niin toimia, että toisen voi kiristää uhraamaan elämänsä uhkaamalla päästää itsensä päiviltä.

Vierailija
17/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, hän ei halua apua. Hän haluaa kuolla jos menen elämään sellaista elämää jota oikeasti haluan.

Uhkailee vain. Tee muutosta pikkuhiljaa. Puhu siitä koko ajan niin puoliso sopeutuu. Jos sekään ei auta niin pakkaat vain tavarat ja lähdet pois. Et ole vastuussa hänestä.

Vierailija
18/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen samasta ja kunhan aika on kypsä niin lähden haneen. 

Vierailija
19/19 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että siinä tapauksessa lähdet ainakin jos ei suostu apua hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan