Mihin laittaisit tämän tavaran kotona?
Olemme muuttaneet ja uusi koti on erilainen huonejärjestyksiltään sekä säilytysmahdollisuuksiltaan.
Voiton puolella ollaan jo mutta matkan varrella huomasin pohtivani seuraavia...
Mihin laittaisit kodissasi / säilytät tämän tavaran=
1.rullamitta
2. karvojen poistaja, siis vaatteista se rullajuttu
3. jääkaapista pois otettu viinipulloteline
4. ompelukone
5. käsilaukut joita käytät joskus
Pieniä juttuja mutta kun harvoin jotain tarvitsee, olisi se helpoin löytää sille loogisesta paikasta. Mutta mikä on looginen paikka esim. kynttilöille?
Kommentit (24)
Meillä
1.rullamittoja on ainakin 5 kpl, joista 1 kuistin työkalukaapissa ja toinen työhuoneen työvälinelaatikostossa ja noin 3 aina kadoksissa
2. karvojen poistaja, siis vaatteista se rullajuttu on ns. ulkovaatekomeron hyllyllä
3. jääkaapista pois otettu viinipulloteline on jääkaapin yläpuolella olevassa kaapissa
4. ompelukone on ompeluhuoneessa, minulla on oma 14 neliön tila harrastukselleni
5. käsilaukut joita käytät joskus ovat vaatehuoneen ylähyllyllä (paitsi ne, jotka ovat enemmän koruja, ne ovat makuuhuoneen lipastossa)
1.rullamitta
- Työkalupakkiin
2. karvojen poistaja, siis vaatteista se rullajuttu
- Siivouskomeroon
3. jääkaapista pois otettu viinipulloteline
- Kierrätykseen
4. ompelukone
- Myisin pois jos ei löydy mistään kaapista tms tilaa sille jonne voi laittaa kunnes sitä tarvitsee (ompelukonetta mulla ei oikeasti edes ole)
5. käsilaukut joita käytät joskus
- Vaatekaappiin jollekin hyllylle (mulla on tosin käytössä vain yks käsilaukku ja se roikkuu eteisessä naulassa mut tämä on nyt tämmöinen tilanne että oletetaan että minulal olis enemmän).
Autotallin perälle paiskaisin. Jos vielä 5 vuoden kuluttua siellä, sitten kaatopaikalle.
Viiniteline roskiin/kiertoon. Laukut vaatehuoneessa. Muut kodinhoitohuoneen kaapeissa.