Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toiminut ilotyttönä

Vierailija
19.01.2007 |

Sanon suoraan, että se on osittain tuhonnut mielenterveyteni ja uskoni vastakkaiseen sukupuoleen. Kaikkein eniten järkytti miehet, jotka halusivat seksiä ilman ehkäisyä välittämättä siitä, mitä mahdollisia tauteja tartuttaisivat vaimoihinsa. Tähän en tietenkään ikinä suostunut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde(Sexpo, Anna Kontula)

Vierailija
2/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muutaman keikan. Onnistuin tosin aina löytämään mukavat tyypit,usein halusivat vain että katselen kun itse puuhailivat nuken kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheassa rahapulassa vai helpon rahan toivossa? Vai jostain muusta syystä?

Vierailija
4/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla oli vain yksi ja sama asiakas. Maksoi hyvin ja hänen kanssaan olin vain kerran viikossa. Mitään en kadu.

Vierailija
5/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulivat kotiini. Puhelimessa yritin saada jonkinlaisen kuvan, minkälainen ihminen on tulossa, mutta tottakai aina pelotti.

ap

Vierailija
6/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku oli tulossa asuntoon vähän ajan päästä. Ei pelottanut ikinä. Helppoa rahaa hain. Olikin helppoa. Tienasin uuden auton verran vuodessa. Ei ap.

Vierailija
7/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sainkin itseni myymisen avulla korjattua rahatilanteeni. Kun en enää tarvinnut rahaa, heitin prepaid-kortin pois, muutin ja lopetin koko homman.

ap

Vierailija
8/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko järkkyjä tapauksia? Pelottavia? Kävikö joku käsiksi pahemmin?

Vierailija
9/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoranaisesti ei koskaan maksanut seksistä (panon jälkeen ei jättänyt rahaa yöpöydälle ja häipynyt), usein yöpyikin luonani, ja käytiin joskus leffassa/ravintolassa tms. Mutta maksoi laskujani, vuokrani, vei vaateostoksille, osti koruja, jne. Kai minä jonkin tason huora olin, ei kyllä kaduta yhtään.

Vierailija
10/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi yllättäen kaverinsakin mukaan. Silloin pelotti TODELLA paljon. Sain kuitenkin häädettyä miehet ulos.

Inhottavin kokemus oli kuitenkin eräs pukumies, joka oli tuonut vain puolet vaadituista rahoista mukaan. Hän katsoi minua ylimielisesti ja sanoi, että nauttisin seksistä hänen kanssaan niin paljon, etten kaipaisi rahaa välttämättä ollenkaan. Silloin oksetti ja inhotti, kuinka joku saattoi olla niin itseään täynnä.

ap

Vierailija
11/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta ei ikinä puhuttu, edellämainitut hyödykkeet vaihdettiin hiljaisessa yhteisymmärryksessä. Nämä suhteet tapahtuivat ulkomailla ja miehet olivat koulutettuja, varakkaita ja ulkomuodoltaan riittävän miellyttäviä. Minä halusin glamouria köyhään elämääni ja vähän voita leivän päälle. Mitään traumoja ei jäänyt ja muistot noista miehistä herättävät pelkästään ystävällismielisiä tunteita.

Vierailija
12/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia en voisi ikinä tohon hommaan ryhtyä. Jos tulisi sekopäitä.

Vierailija
13/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään vaki ettei tarvitse kovin monen kanssa vehdata ja tietäisin asinakin ensimmäisen kerran jälkeen että on turvallista

baarissako sanotte jollekkin joka tulee yrittämään että se ei ole sitten ilmaista, vai miten?

Vierailija
14/14 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään paha homma kun löytää kivan miehen vakkariksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän