Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttien seksibileet maaseudulla kuten nuo Himoksen. Eivätkö saa muuten, vai miksi näitä järjestetään?

Vierailija
01.04.2024 |

Kaupunkilaisena ihmettelen näitä jatkuvia lööppejä näistä pervobileistä. Ketkä niissä okein käy? Täällä kaupungissa haetaan seuraa baarista, nettideiteiltä tai sitten seksiä ostetaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista porukkaa tuolla käy. Miehen kanssa vierailtu pari kertaa.

Taviksia nyt mahtuu kolmetoista tusinaan. Ei mitään uutta.

Vierailija
22/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen terve ihminen ei käy tuollaisissa paikoissa.

Pidän itseäni jokseenkin tavallisena, ja lähinnä inhottaa ajatus seksistä jonkun kanssa, johon ei ole tunnesidettä. Huolestuttaa jos se olenkin minä joka on outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin nähdä minkänäköistä porukkaa. Ainakin, kun nähnyt kuvia esim.nudisteista. Ei koskaan yhtäkään hoikkaa kaunista naista. Miksi?

Melkein tyrskähti kahvit nenästä, kun mietin miten joku käy suurennuslasilla nettikuvia nudistirannoista, Waldon sijaan etsii hoikkaa nakunaista 🤣

Vierailija
24/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen terve ihminen ei käy tuollaisissa paikoissa.

Pidän itseäni jokseenkin tavallisena, ja lähinnä inhottaa ajatus seksistä jonkun kanssa, johon ei ole tunnesidettä. Huolestuttaa jos se olenkin minä joka on outo.

Kaikkihan me itseämme tavallisena pidämme.

Vierailija
25/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Juuri siksi en mieheni kanssa näissä enää käy. Kaikenlaiset kokoontumisajot on kokeiltu, mutta valtaosa siellä olevista ihmisistä on, mitenkä sen nyt kauniisti sanoisi...? Ei-niin-viehkeitä?

N38

Vierailija
26/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin nähdä minkänäköistä porukkaa. Ainakin, kun nähnyt kuvia esim.nudisteista. Ei koskaan yhtäkään hoikkaa kaunista naista. Miksi?

Melkein tyrskähti kahvit nenästä, kun mietin miten joku käy suurennuslasilla nettikuvia nudistirannoista, Waldon sijaan etsii hoikkaa nakunaista 🤣

Miksi kukaan etsisi Waldoa suurennuslasilla nudistirannalta?

Vierailija
27/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Juuri siksi en mieheni kanssa näissä enää käy. Kaikenlaiset kokoontumisajot on kokeiltu, mutta valtaosa siellä olevista ihmisistä on, mitenkä sen nyt kauniisti sanoisi...? Ei-niin-viehkeitä?

N38

Eikä sekään, mutta likaisia 🤢 Sekä perse että elin haisi! Ja kauaksi!

Vierailija
28/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa ollut siellä himoksen seksibileissä. Sinne mennään hakemaan helppoa seksiä kuten yksi nainen sanoi minulle jota panin siellä. Ei kaikki jaksa ravata baareissa hakemassa seuraa

Vierailija
29/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun noista orgioista on juttuja uutisissa, niin haastateltavat ja kuvien taistalla näkyvät ihmiset ovat just sellaisia veteliä vitjapaIleja jotka eivät saisi seksiä muilta kuin kaltaisiltaan.

Vierailija
30/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksi kertaa ollut siellä himoksen seksibileissä. Sinne mennään hakemaan helppoa seksiä kuten yksi nainen sanoi minulle jota panin siellä. Ei kaikki jaksa ravata baareissa hakemassa seuraa

Tuo on ihan ymmärrettävä syy. Kiireinen elämä ja ei ole aikaa mihinkään seurusteluun tai baareista haeskeluun. Himot ne on hiirelläkin ja Himos on hekumaan ratkaisu.

Vierailija
31/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Myös varatut 🤮

T32

Vierailija
32/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan ymmärrettävä syy. Kiireinen elämä ja ei ole aikaa mihinkään seurusteluun tai baareista haeskeluun. Himot ne on hiirelläkin ja Himos on hekumaan ratkaisu.

On paljon helpompia tapoja saada seksiä kuin lähteä johonkin pervobileisiin, siis jos on yhtään normaalin näköinen ja oloinen ihminen. Kyllä nuo on niille epätoivoisille tapauksille tarkoitettu.

Vierailija
33/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että Himoksen mökkikylässä käy paikalliset?

Vierailija
34/34 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi niin hirveä likaisen elimen haju, että lähdin kesken pois. Tautipesäke ja todella kaamea hygieniavaje; kertoi paljon osallistujista. Jotenkin traumatisoiduin. 

Hyi!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän