Suomalaisuus
Mitä se on. Vihaa toisia kohtaan, syyttelyä, olettamuksia.
Mikä ajoi tämän maan tähän. Ei tarvita Venäjää Suomea tuhoamaan.
Oletko ylpeä suomalainen, minä en ole.
Itsenäisyys tarkoittaa samaan hiileen puhaltamista, ylpeyttä omasta kansasta.
Kommentit (5)
Mulle se tarkottaa geenejä, tietämystä siitä mitä mun esi-isät oli. Se on asia mikä kulkee mun veressä.
Mulle tää valtio ja sen toiminta ei oikeastaan merkkaa edes mitään, varsinkaan enää näidne muutamien vuosien jälkeen mitä on tässä tapahtunut. Tää valtio on ihan yks hailee mulle.
Mä voin asua vaikka toisella puolella maapalloa ja silti arvostaa mun geenejä ja pitää niitä elossa. Mun ei tarvi kumartaa tätä maata ja sen johtoa.
Voidakseni sietää Suomea verotuksen tulisi olla oikeudenmukainen ja lapsien saamista pitäisi kannustaa verotuksen keinoin ja tulonsiirrot pitäisi ajaa asteittain alas vammaisten auttamista lukuunottamatta
Vierailija kirjoitti:
Voidakseni sietää Suomea verotuksen tulisi olla oikeudenmukainen ja lapsien saamista pitäisi kannustaa verotuksen keinoin ja tulonsiirrot pitäisi ajaa asteittain alas vammaisten auttamista lukuunottamatta
Eiköhän toiveesi toteudu. Syntyvyys on laskussa ja jo niin alhainen että kohta voidaan olla tyytyväisiä? Ainoa ongelma on tuo automaatio ja tekoäly kun se mokoma saattaa aiheuttaa työttömyyttä ja sinun olisi päästävä niistä työttömistäkin eroon? No varmaan keksi keinot siihenkin. Riippuen puoluekannastasi joka arvatenkin on PS niin miten olisivat sellaiset "työ vapauttaa" leirit joita olette ilmeisesti kannattaneet? Sitten on ne eläkeläiset joihin sinäkin ehkä liityt jos et keksi sopivaa keinoa lopettaa eläkkeiden maksaminen koska nehän ovat mys turha menoerä? Vai ovatko sittenkään koska sinä tule sellainen olemaan ja se koskettaisi sinua? Onhan tässä kaiken laista tekemistä jotta sinut saataisiin tyytyväiseksi? Miksi siis et ryhtyisi vaikka johtamaan näitä toimia kun kerran olet niin älykäs? Vai oletko sittenkään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toiveesi toteudu. Syntyvyys on laskussa ja jo niin alhainen että kohta voidaan olla tyytyväisiä? Ainoa ongelma on tuo automaatio ja tekoäly kun se mokoma saattaa aiheuttaa työttömyyttä ja sinun olisi päästävä niistä työttömistäkin eroon? No varmaan keksi keinot siihenkin. Riippuen puoluekannastasi joka arvatenkin on PS niin miten olisivat sellaiset "työ vapauttaa" leirit joita olette ilmeisesti kannattaneet? Sitten on ne eläkeläiset joihin sinäkin ehkä liityt jos et keksi sopivaa keinoa lopettaa eläkkeiden maksaminen koska nehän ovat mys turha menoerä? Vai ovatko sittenkään koska sinä tule sellainen olemaan ja se koskettaisi sinua? Onhan tässä kaiken laista tekemis
Taidat olla elämäsi uhri? Jos olet mies, niin häpeä! Mikä mies se on, joka ei toista pysty eikä halua auttaa? Hanki omaa rahaa, niin voit pitää ihan kaikista, joista haluat, huolta. Ei se aikuiselle mikään ongelma ole. Työtä se saattaa teettää, mutta mitä sitten?
Olen ainoastaan ylpeä suomen kielen puhuja. Kulttuurisesti mieltymykseni ovat jo kokonaan ulkomailla.