Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita puhelinlinjoilla työskenteleviä?

Vierailija
19.01.2007 |

Puhelinseksilinjoja tarkoitan. Hyvä palkka,tunnit määrään itse. Työskentelen kun lapsi eskarissa. Pomo kertoi että melkein kaikki työntekijät ovat äitejä. Ketään täällä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin firmaan.. ihan ihme juttuja, jos asiakas ei pysy linjoilla 3 minuuttia et saa mitaan ja toiseen olis pitäny mennä toimistolle tampereelle (asun espoossa)muuten kyllä ei olis mitään sitä vastaan.

Vierailija
2/8 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä saan joka minuutista maksun. Viime palkka oli 900e!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan puhua mistä vaan asiakas haluaa. Yllättävän moni mies haluaa vain jutella niitä näitä. Ja tietysti olen samaa mieltä vaikka autoista.

Vierailija
4/8 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia puhelut ovat? Kerrotko sinä itsestäsi jotain, kuuntelet mitä asiakas tahtoo jutella vai kerrotko esim. jotain eroottista tarinaa tms.?

Vierailija
5/8 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 38 senttiä minuutilta. Joskus puhun 6 tuntia päivässä ja joskus on hiljaista. Asiakkaita on kolmea sorttia, 1: haluavat nopean orkun,silloin ähkin ja " teen" mukana,mies saa,kiittää ja sulkee puhelimen. 2: miehet jotka haluavat roolileikkiä,silloin olen vaikka domina tai pikkuorava jos mies niin haluaa. 3: pitkään juttelevat,mies valittaa vaimostaan/työstään/mistä vaan ja on tyytyväinen kun joku ihana tyttö kuuntelee ja ymmärtää ja lopuksi puhuu tuhmiakin..

Vierailija
6/8 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen kahta vuoroa,päivisin ja sitten viikonloput kun lapset ovat isällänsä. Yövuoro on vilkas. Vuorot ilmoitetaan viikkoa ennen miten sopivat. Kyllä,työliittymä on.

Vierailija
7/8 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa kovasti edes jokin pienikin lisäansio koulun ohella, tuleeko kuvaa mihinkään vai voiko pysyä täysin anonyyminä?

Vierailija
8/8 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita johonkin seksinumeroon ja pyydä johtajan työnumeroa! Suosittelen! Jos et ole ujo niin pärjäät hyvin!