Muita puhelinlinjoilla työskenteleviä?
Puhelinseksilinjoja tarkoitan. Hyvä palkka,tunnit määrään itse. Työskentelen kun lapsi eskarissa. Pomo kertoi että melkein kaikki työntekijät ovat äitejä. Ketään täällä?
Kommentit (8)
Kyllä minä saan joka minuutista maksun. Viime palkka oli 900e!
ja saan puhua mistä vaan asiakas haluaa. Yllättävän moni mies haluaa vain jutella niitä näitä. Ja tietysti olen samaa mieltä vaikka autoista.
Millaisia puhelut ovat? Kerrotko sinä itsestäsi jotain, kuuntelet mitä asiakas tahtoo jutella vai kerrotko esim. jotain eroottista tarinaa tms.?
Eli 38 senttiä minuutilta. Joskus puhun 6 tuntia päivässä ja joskus on hiljaista. Asiakkaita on kolmea sorttia, 1: haluavat nopean orkun,silloin ähkin ja " teen" mukana,mies saa,kiittää ja sulkee puhelimen. 2: miehet jotka haluavat roolileikkiä,silloin olen vaikka domina tai pikkuorava jos mies niin haluaa. 3: pitkään juttelevat,mies valittaa vaimostaan/työstään/mistä vaan ja on tyytyväinen kun joku ihana tyttö kuuntelee ja ymmärtää ja lopuksi puhuu tuhmiakin..
Itse teen kahta vuoroa,päivisin ja sitten viikonloput kun lapset ovat isällänsä. Yövuoro on vilkas. Vuorot ilmoitetaan viikkoa ennen miten sopivat. Kyllä,työliittymä on.
kiinnostaa kovasti edes jokin pienikin lisäansio koulun ohella, tuleeko kuvaa mihinkään vai voiko pysyä täysin anonyyminä?
Soita johonkin seksinumeroon ja pyydä johtajan työnumeroa! Suosittelen! Jos et ole ujo niin pärjäät hyvin!
pariin firmaan.. ihan ihme juttuja, jos asiakas ei pysy linjoilla 3 minuuttia et saa mitaan ja toiseen olis pitäny mennä toimistolle tampereelle (asun espoossa)muuten kyllä ei olis mitään sitä vastaan.