Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään uuden kännykän ja nyt harmittaa ja ihan itkettääkin :-(

Vierailija
19.01.2007 |

Vanha kännykkä reistailee aina välillä ja akkukin on aina finaalissa. Oisin kuitenkin varmasti pärjännyt vanhallakin kännykällä jonkin aikaa.

Hitsi kun nyt ottaa päähän.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla olisi ollut rahaa? No palauta se jos vielä vaan voi.

Vierailija
2/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä sillä rikkinäisellä olis kauan enää pötkötellyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö sulla olisi ollut rahaa? No palauta se jos vielä vaan voi.

Kun oisin varmaan sittenkin pärjännyt uudella puhelimella. Mies ei anna mun palauttaa tota uutta, kun sillä on mennyt hermo mun vanhaan puhelimeen, kun se pätkii ja akkukin on niin huono.

Ei toi uus maksanut kuin 39 euroa. Mutta harmittaa silti.

ap

Vierailija
4/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä rahat niin tiukassa?

Vierailija
5/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin 77 km päähän, ostin kännykän ja ajoin kotiin 77 km. Kotona huomasin, että puhelin sammuilee. Ajoin vkonlopun jälkeen 77 km vaihtamaan puhelinta. Kaupassa antoivat uuden puhelimen mutta siinä ei ollut virtaa, joten ajoin 77 km kotiin ja laitoin lataukseen. Yllätyyyys!!! Sekään puhelin ei pysynyt päällä. Ajoinpa sitten seuraavat 77 km viemään puhelinta takaisin. Yrittivät vielä kaupata uutta puhelina. No thanks!ja kotiin 77 km...

Kaupassa antoivat toisella kerralla sellaisen puhelimen, joka oli palautettu sammuilemisen takia. Kivaa = /

Vierailija
6/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta oli juuri toissapäivänä Hesarin kuluttajasivuilla juttu. Että viallisen tavaran vaihtamisesta koituneet (kohtuulliset) matkakulut pitää myyjän korvata!

Vierailija:

Ajoin 77 km päähän, ostin kännykän ja ajoin kotiin 77 km. Kotona huomasin, että puhelin sammuilee. Ajoin vkonlopun jälkeen 77 km vaihtamaan puhelinta. Kaupassa antoivat uuden puhelimen mutta siinä ei ollut virtaa, joten ajoin 77 km kotiin ja laitoin lataukseen. Yllätyyyys!!! Sekään puhelin ei pysynyt päällä. Ajoinpa sitten seuraavat 77 km viemään puhelinta takaisin. Yrittivät vielä kaupata uutta puhelina. No thanks!ja kotiin 77 km...

Kaupassa antoivat toisella kerralla sellaisen puhelimen, joka oli palautettu sammuilemisen takia. Kivaa = /

Vierailija
7/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko teillä rahat niin tiukassa?

Ärsyttää vaan ostaa turhaan, kun oikeastaan vanhallakin pärjäisi. Turhaa kulutusta...

ap

Vierailija
8/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää vaan asetella sädekehää päänsä päälle.

Vierailija
9/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että toimiva puhelin voi olla hätätilanteessa elintärkeä. Arjen sujuvuudesta nyt puhumattakaan.

Vierailija
10/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myös tuskailen ostaako uusi puhelin vai ei.

vanha puhelin kun on vielä ongelmajätettä :(

Vanhan puhelimen voi palauttaa nokialle. Nokia lahjoittaa 2 e wwf:lle... oli joku kampanja

Vierailija:

Ärsyttää vaan ostaa turhaan, kun oikeastaan vanhallakin pärjäisi. Turhaa kulutusta...

ap

Vierailija
11/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap yrittää vaan asetella sädekehää päänsä päälle.

Ja täytyy myöntää, että olen niin herkkis, että itken ton vanhan puhelimen perään, koska mietin, että mitä kaikkea olen sen kanssa kokenut... Mitä kaikkia puheluita olen kanssa soitellut. Se oli mulla kuitenkin 6 vuotta.

Taas alkoi itkettää.

Mies pitää mua ihan dorkana. En tajua, kuinka se ei voi yhtään ymmärtää mua.

ap

Vierailija
12/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä jysäys sun kanssa.

Vierailija
13/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t13

Vierailija
14/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ymmärrä, että uusi puhelin pitää ostaa aina tietyn väliajoin, kun vanha jää ns. pois muodista. Sinulla on kyse kuitenkin siitä, että vanha puhelin ei aina toiminut eli toisin sanoen se on RIKKI. Rikkinäisen tuotteen korvaaminen uudella toimivalla puhelimella on mielestäni vain järkevää. Tai sitten voi jättää koko puhelimen pois.

Jos tälläinen asia pistää pillittämään niin suosittelen varaamaan mielenterveystoimistoon aikaa.

Vierailija
15/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet puhelimella, jossa ei edes akku toimi kunnolla. Se on vaan puhelin, ei mikään elävä olento. Olisit vaihtanut edes kunnon puhelimeen, 39:n euron puhelin ei kuulosta oikein lupaavalta.

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka väkisin järkkäävät elämänsä mahdollisimman hankalaksi. Enkä ymmärrä pihtaajia ja niitäkään, jotka ei koskaan osta mitään.

Jos kukaan ei koskaan ostaisi mitään, niin kellään ei olisi työtä. Se, että ihmiset ostaa asioita on nyt vaan toimivan yhteiskunnan edellytys, näin riittää töitä ja työn myötä myös rahaa kaikille.

Vierailija
16/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana, kun ajattelet tulevia sukupolvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi