Olitko suhteenne alkuvaiheessa hanakampi suihinottaja ja muutenkin aktiivisemmin avasit reisiäsi?
Kommentit (17)
Nykyään olen innokkaampi suikkaaja kuin nuorena tyttönä
Exrva57
Ihan yhtä usein kun nyt 9v myöhemmin. Kumpaakin 3-5 krt viikossa. Suikkareita tykkään antaa, koska tiedän että miehelle tulee hyvä olo ja se kuulemma rentouttaa. Seksistä tietysti "hyödyn" Itsekkin. N29
Olitko suhteen alkuvaiheessa innokkaampi nuolija ja klitoriksen imuttaja ja muutenkin aktiivisemmin tuotit naiselle nautintoa ja orgasmeja?
olin tietenkin, kun mies oli miljonääri ja piti saada omakseni.
Olin, otin mielelläni suihin ja harrastin seksiä muutenkin ihan koko ajan. Yli 20 vuotta yhdessä ja 53v ei enää ihan jaksa silleennku nuorena. Anteeksi mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Olitko suhteen alkuvaiheessa innokkaampi nuolija ja klitoriksen imuttaja ja muutenkin aktiivisemmin tuotit naiselle nautintoa ja orgasmeja?
Ihan yhtä innokas olen edelleen. Vaimoa ei tosin kiinnosta mikään enää.
Kysymys, joka on itsestäänselvyys. Totta hlkkarissa suhteen alussa kumpainenkin on halukkaampi, spontaanimpi ja kokeilunhaluisempi seksiin.
Sama kuin kysyisi, että panostitko omaan ulkonäköösi enemmän suhteenne alussa kuin nyt?
Arki tulee aina, olipa kyseessä seksi, ulkonäkö, tai mikä muu tahansa elämän osa- alue.
Vierailija kirjoitti:
olin tietenkin, kun mies oli miljonääri ja piti saada omakseni.
Sitten kun hääkakku oli syöty niin alkoi pihtaaminen.
Kyllä vaimo otti suihin alkuvaiheessa innokkaasti mutta se loppui kun kullini kävi muutaman muun naisen pillussa ja parin pepussakin.
Päinvastoin etenkin suikkarin kanssa, silloin alussa leuat väsyi, mutta nyt osaan tekniikan. Osaan myös ottaa syväkurkkuun, nuorena aloin yökkimään. Pystyy itsekin paremmin nauttimaan ja mies tietysti tykkää.
Olen myös oppinut puhumaan tuhmia sekä kertomaan haluistani seksissä. Seksin määrä suht sama kuin yhdessä asumisen alkuvaiheessa, joka toinen tai kolmas päivä. (No tietty tapailuvaiheessa naitiin joka kerta)
N45 (20 vuotta yhdessä)
Meillä oli ainakin. sit tapahtui jotakin ja kiinni meni
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä innokas aina, vaikka joka viikko nuollut ja tuottanut orgasmeja jo yli 48 vuotta. Ei ole vaimo ainakaan valittanut. Yhä vain halunnut nuolemista ja kullliani viikoittain. Jatkettu sitä mitä nuorena aloitettiin. Miksi hyvää muuttamaankaan. Pysynyt parisuhdekin auvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys, joka on itsestäänselvyys. Totta hlkkarissa suhteen alussa kumpainenkin on halukkaampi, spontaanimpi ja kokeilunhaluisempi seksiin.
Sama kuin kysyisi, että panostitko omaan ulkonäköösi enemmän suhteenne alussa kuin nyt?
Arki tulee aina, olipa kyseessä seksi, ulkonäkö, tai mikä muu tahansa elämän osa- alue.
Tätä itsestäänselvyys ajatusmallia olen ihmetellyt. Kuvitteleeko ihmiset, ettei puolisoa tarvitse huokutella, halata, rakastaa ja osoittaa halua häneen kuin seurusteluaikana ja sen jälkeen voi lopettaa ja kuvitella toisen olevan itsestään selvästi itsestä kiinnostunut ja halukas?? Mihin tämä itsekkyys ja toisen pitäminen itsestäänselvyytenä perustuu? Kyllä me ollaan panostettu toisiimme alusta lähtien koko pitkän parisuhteen, emmekä ole kumpikaan pitäneet toisiamme itsestään selvyytenä saati toisen seksihaluja. Vaimokin ilmoitti jo nuorena, ettei hän ala pelkässä kaverisuhteessa elämään, enkä olisi elänyt itsekään. Ihan käsittämätön ajatuskin, että toinen panttaisi seksiä ja yrittäisi kieltää toiselta seksin. Millä valtuuksilla kun toista ei voi omistaa eikä määrätä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimo otti suihin alkuvaiheessa innokkaasti mutta se loppui kun kullini kävi muutaman muun naisen pillussa ja parin pepussakin.
toi on ihan oikein, siis se että kävi muittenkin aukoissa, sun vaimon asenteessa parantamisen varaa.
Yli 30 vuotta naimisissa mutta vaimo ei ole koskaan ottanut suihin.
En ainakaan peppua. Sitä ei oo ollu ikinä kellekään auliisti tarjolla. Suusekskin ollu luokkaa lweean vuodessa miehen kanssa mutta se johtuu siitä. Ei se oo halunnut enempää. Ja muilta en oo ottanu.