Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä ilman kortsua ?

Vierailija
01.04.2024 |

Olen 31v. Sinkku Nainen ja jonkinverran tulee harrastettua yhdeillan juttuja.

Itse tykkään seksistä ilman kumia ja itse en ole sitä vaatimassa. Toki miehet joskus laittaa kysymättä kumin.

Raskauden ehkäisy on kyllä kunnossa.

Eli miten muut villit sinkku naiset teettekö ilman kumia miten paljon ja miehet voitte kanssa kertoa omia kokemuksia..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu kummatkin jutut ilman kumia.

Ensimmäinen kerta meni ilman kumia,ihan sen kiihkeyden myötä.

Näki että vaimo oli kiimasta sekaisin,ja nuori mies sekaisin siitä että sai naisen ensimmäistä kertaa pillu paljaana.

Vaimo keskittyi siihen että kaverin kulli oli kovana ja taisi olla miehen kiimainen maku sekoitti pään.

Ei tainnut miehen lompakossa oleva ainoa kumi mielessä kun vaimo levitti pillua nuoltavaksi. 

Eikä kumista puhuttu sen toisen kaverin kans kun katsoimme kuinka  hänen kaverin kulli työntyi vaimon pilluun. Henkeä ainakin minulla salpas ,eteenkin kun vaimo alkoi voihkimaan.

Toinen niistä kaverista halus nähdä kuinka kiimainen vaimoni olis  ,kun pillerit otettais pois.  Vaimoni suostui ja sen jälkeen alkoi aivan älytön polkeminen. Ovulaation aikaan vaimosta  näkyi vaimosta. Eteenkin kun mun sexiä rajoitettiin ovulaation aikaan.

Viisi kiertoa meni ennen kun vaimon menkat jäi pois.  Että ilman kumia,mutta noi oli jo vakkareita.

Vierailija
22/37 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakipanon kanssa pannaan paljaalla. Mulla on pillerit käytössä. Yksi Tinderpano on ollut ja kortsua vaadin käytettäväksi. Jos muita yhden illan juttuja tulee, niin ehdottomasti kortsu käytössä.

En ymmärrä miten noiden vakipanojen kanssa ollaan ilman,  voivat käydä panemassa muitakin vapaasti, kun eivät parisuhteessa kuitenkaan kanssasi ole. 

Mun vakipano on vähän yli 60v varattu mies eikä taida mieskunto riittää muihin naisiin kun täytyy pitää tyytyväisenä oman ikäinen avovaimo ja 17 vuotta nuorempi rakastajatar.  

Nakki, olisi kiva löytää sun tyyppinen nainen. Mistä teitä löytää?

Viriili & hoikka M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tytöt antaneet paljasta. Yksi hottis jonka sain mukaani ravintolasta vaati kumia ja siinä kävi niin että kummallakaan ei ollut. Ei pantu ja tunnelma lässähti. Aamulla pantiin sitten kuitenkin paljaalla aamuseisokille. Ja pantiin toisenkin kerran siinä jälkisilittelyjen perään. 

Vierailija
24/37 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä sain naista vihdoin. Naiselle oli tärkeää, että panen paljaalla. No seurauksista en tiedä. Se nainen varmaan tietää, miten jatkui.

Vierailija
25/37 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodikkaasti paljaalla ja rojut sisään aina niin tuttujen kuin tuntemattomienkin kanssa.

M46

Vierailija
26/37 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina paljaalla. Kerran kuussa testeissä, ja vasektomia tehty

Ei auta kerran kuussa testit mitään, mä sain klamydian mieheltä, joka oli itse saanut sen edellisenä iltana. 

Vierailija
27/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota riskiä panna paljaalla, aina kumi päällä.

Vierailija
28/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, omapa on asiasi, ihmettele sitten kun värkkisi muuttuu vihreäksi ja irtoaa. Ei kumeja siksi keksitty että ne olisivat niin kivoja, vaan siksi, että tauti on aika ikävä juttu. (En tosin harrasta yhden illan juttuja, oman rakkaan kanssa tietenkin voi olla luomuna). 

Vierailija
29/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen teki Ahti-Johannes, 70 v.

Vierailija
30/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näkyy, sekä naiset että miehet pitävät paljasta miellyttävämpänä kuin kortsua. Eniten sen käyttöön kannustaa sairauden suuri todennäköisyys. Kyllä suurin osa toivoo voivansa sulautua toiseen siten, 'ettei mitään ole meidän välissämme'.  

Vierailija
31/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te saastaiset syntiset. Seksi kuuluu vain avioliittoon, kruunuksi miehen ja naisen välille.

Vierailija
32/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te saastaiset syntiset. Seksi kuuluu vain avioliittoon, kruunuksi miehen ja naisen välille.

Laitoin kyllä alapeukun, mutta arvelevin mielin, sillä henkilön mielenterveys ei selvästikään ole kunnossa. Parempi olisi varmaankin ollut toivottaa pikaista paranemista. 

Vierailija
33/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kyllä alapeukun, mutta arvelevin mielin, sillä henkilön mielenterveys ei selvästikään ole kunnossa. Parempi olisi varmaankin ollut toivottaa pikaista paranemista. 

Trolliudesta ei voi parantua. Täydellinen ignooraus on ainoa keino joka saattaa ajan mittaan hätistää peikon jollekin toiselle palstalle.

Vierailija
34/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa testi ei auta mitään kun se kertoo että olet AIDS positiivinen.  Kortsu estää monet supupuolitaudit, myös AIDSin.

Vierailija
35/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti käyttänyt kumia aina. Pari viikkoa sitten aukesi uusi maailma. Naapurin kaunis rouva oli saanut raskaustestistä positiivisen kun oli ihmetellyt aamupahoinvointejaan. Hänen aviomiehensä lopetti rakastelemisen heti, kun raskaustestin tulos tuli.

Rouva oli ennennäkemättömässä kiimassa ja pyysi minua apuun. Vakuutti vielä olevansa terve ja yleensä uskollinen. Nyt hän haluaa päivittäin ja ehdottomasti paljaalla. Näillä näkymin tämä poikamies on lähikuukaudet taivaassa.

Vierailija
36/37 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi sattua kohdalle nainen, joka yleisesti harrastaa paljaalla antamista ja jolla on tauti.  Niin sitten se siirtyy sinuun ja sitten seuraavaan kumppaniin.  Kyllä kannattaa vetää kumi päälle!

Vierailija
37/37 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N44, hiljattain eronnut. Liikuin  yöelämässä paljon ja harvoin sieltä yksin kotiin lähdin. Yleensä olivat puolituttuja miehiä ja jos sanoivat olevansa puhtaita, uskoin ja annoin paljaalla. Kaksi kertaa olen ihan täysin randomin vierestä herännyt ja kummankin jälkeen menin itse testeihin. Puhdas olin, onneksi. Nyt vakituisessa suhteessa taas, eikä tarvitse enää miettiä. Testeissä kävin vielä ennen kuin tämän kanssa aloitettiin seksi.

Ehkäisy on hoidettu myös ONS jutuissa. Taudit vähän pelotti, mutta ei ilmeisesti riittävästi