Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivä Tukholmassa risteilijät

Vierailija
01.04.2024 |

Saako laukut jätettyä terminaaliin tms? Entä onko bussikuljetuksia keskustaan ja takaisin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko siinä on aikaa olla Tukholmassa? 

Vierailija
22/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tavaroita, joita tarvitset vain laivalla etkä lainkaan Tukholmassa, voit jättää ne terminaaliin. Muussa tapauksessa aika tarpeetonta jättää tavaroita säilytykseen.

Oon itse kävely tai mennyt bussi-metro-yhdistelmällä päärautatieasemalle. Siellä on yksi hyvä syrjäinen kahvila auki aamuseitsemältä. Se on siellä isossa hallissa aivan viimeisenä oikealla yhden sisäänkäynnin vieressä.

Onkohan terminaalissa mitään kahvilaa, joka olisi edes auki siihen aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on tavaroita, joita tarvitset vain laivalla etkä lainkaan Tukholmassa, voit jättää ne terminaaliin. Muussa tapauksessa aika tarpeetonta jättää tavaroita säilytykseen.

Oon itse kävely tai mennyt bussi-metro-yhdistelmällä päärautatieasemalle. Siellä on yksi hyvä syrjäinen kahvila auki aamuseitsemältä. Se on siellä isossa hallissa aivan viimeisenä oikealla yhden sisäänkäynnin vieressä.

Onkohan terminaalissa mitään kahvilaa, joka olisi edes auki siihen aikaan?

Mihin aikaan? 

Vierailija
24/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka juntti lähtee ulkomaille ja sitten istuu pari tuntia terminaalissa, kun odottaa kauppojen ja kahviloiden avautumista? Viikkarin terminaalista on vielä kävelymatka keskustaan, niin eikun haukkaamaan raitista ilmaa ja nauttimaan Tukholman ilmapiiristä. Ja tottakai siellä terminaalissa on säilytys matkatavaroille, se nyt olisi varmaan selvinnyt ihan sieltä laivayhtiön nettisivuiltakin.

Jos talviaikaan kuudelta tms. on satamassa unisena, olen kyllä joskus suosiolla heräillyt ja odotellut kaupungin heräämistä sataman kahvilassa. Nyt keväällä toki eri juttu. 

Tämän takia itse matkustan aina Helsingistä. Tuo aikainen aamu perillä on niin typerä kun mikään ei ole auki ja pitää matkatavarat siirrellä. Pari kertaa mennyt ja kyllä Helsingistä on mukavampi matkustaa. Saa tällainen aamu-,uninen nukkuakin pidempään.

Toki jos lenkin kannalta ottaa ja kävelee, ok, mutta itselläni valitettavasti rajoitteita joiden vuoksi väsyn, enkä sillä halua pilata Tukholma -päivääni.

Jos Turun seudulla asuu, niin toki loogista lähteä sieltä, mutta itse joka tapauksessa joudun matkustamaan satamaan kauempaa siksi lähdöt aina Hki.

Vierailija
25/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka juntti lähtee ulkomaille ja sitten istuu pari tuntia terminaalissa, kun odottaa kauppojen ja kahviloiden avautumista? Viikkarin terminaalista on vielä kävelymatka keskustaan, niin eikun haukkaamaan raitista ilmaa ja nauttimaan Tukholman ilmapiiristä. Ja tottakai siellä terminaalissa on säilytys matkatavaroille, se nyt olisi varmaan selvinnyt ihan sieltä laivayhtiön nettisivuiltakin.

Jos talviaikaan kuudelta tms. on satamassa unisena, olen kyllä joskus suosiolla heräillyt ja odotellut kaupungin heräämistä sataman kahvilassa. Nyt keväällä toki eri juttu. 

Tämän takia itse matkustan aina Helsingistä. Tuo aikainen aamu perillä on niin typerä kun mikään ei ole auki ja pitää matkatavarat siirrellä. Pari kertaa mennyt ja kyllä Helsingistä on mukavampi matkustaa. Saa tällainen aamu-,uninen nukkuakin p

Nojuu asun Turussa että en mä todellakaan lähde Helsinkiin matkustaakseni Tukholmaan

Vierailija
26/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gamla Stanissa Skeppsbrolla on ainakin kaksi kivaa kahvilaa (Bröd & Salt, Skeppsbro bakeri) jotka avataan arkisin jo seitsemältä (viikonloppuisin kahdeksalta)ja joista saa aamiaista. Monesta hotellista voi myös ulkopuolinenkin ostaa aamiaisen, itse tykkään enemmän noista kahviloista kun eivät ole isoja ja ruuhkaisia ja antimet eivät ole liian runsaita, mutta ovat laadukkaita.

Kävelen mielelläni ja siis kävelen aamulla Viking terminaalista tuonne kahvilaan ja nautin siellä hitaan, maittavan aamiaisen. Sen jälkeen alkaakin jo paikkoja avautua varsinkin kun liikun kävellen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi