Suosikki Iron Maiden albumisi?
Ja saat valita vain yhden, eikö olekin vaikea valinta?
Minun suosikki vaihtelee mielialan mukaan, tällä hetkellä se on Brave New World (2000)
Kommentit (21)
No Trooperin kuuntelin äsken, en kylläkään Maidenin esittämänä.
Mutta ehkä kuitenkin The Rime of the Ancient Mariner.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
666
Mene pois sinä satanisti! Iron Maidenilla ei ole moista albumia, Number of the Beast on mutta he eivät ylistä moisia asioita ainakaan uskoakseni.
Eipä ole tainnut mikään muu bändi tehdä ikinä tuosta biisiä! Mene itse vessaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos vain yksi, niin Powerslave.
Loistava valinta! Teillä on oiva musiikkimaku!
AP
PS) Kaikki valinnat Maidenilta ovat mielestäni loistavia! ;))
Ihana keskustelu. Brave New World on mulle tärkein albumi, koska sitä kautta tutustuin Maideniin ja löysin jonkun sellaisen jutun mitä en oo minkään toisen bändin kohdalla kokenut. Muutkin albumit toki mahtavia ja onneksi on useita kertoja päässyt tuota poppoota myös livenä katsomaan, viimeksi Tampereella viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana keskustelu. Brave New World on mulle tärkein albumi, koska sitä kautta tutustuin Maideniin ja löysin jonkun sellaisen jutun mitä en oo minkään toisen bändin kohdalla kokenut. Muutkin albumit toki mahtavia ja onneksi on useita kertoja päässyt tuota poppoota myös livenä katsomaan, viimeksi Tampereella viime kesänä.
Mä olin myös sillä keikalla! Olitko 3 vai 4 päivä? Musiikki kuului kovempaa kuin kovaa ja oli se hieno keikka! Nyt itse vasta 3 kertaa nähnyt heidät livenä, toivottavasti vielä joskus neljännen kerran.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aces high ainoa hyvä biisi
Vierailija kirjoitti:
No Trooperin kuuntelin äsken, en kylläkään Maidenin esittämänä.
Mutta ehkä kuitenkin The Rime of the Ancient Mariner.
Trooper ei oo levy vaan piece of mind
En ole kuullut kaikkia levyjä, mutta tähän mennessä tykkään vuoden 1980 debyytistä eniten. Vähän punkahtava ja hyvällä tavalla karkea. Tykkään toki levyistä, joissa Dickinson esiintyy, mutta ne ovat joskus vähän liiankin loppuun hiottuja ja saundiltaan kesyjä.
Fear of the darkissa on eniten hyviä biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Aces high ainoa hyvä biisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin myös sillä keikalla! Olitko 3 vai 4 päivä? Musiikki kuului kovempaa kuin kovaa ja oli se hieno keikka! Nyt itse vasta 3 kertaa nähnyt heidät livenä, toivottavasti vielä joskus neljännen kerran.
Ap
Me käytiin molempina päivinä 👍